Ja, 7e keer .....quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Robophatt het volgende:
Meer dan twee weken op een camping staanDezelfde ook nog zeker?
Shit.... ik begrijp dat echt niet.quote:
Waarom in godsnaam? Je hebt alle leuke dingen in de buurt al wel meerdere keren gezien en gedaan lijkt me en ik kan me ook niet voorstellen dat die camping nou zo fantastisch is.quote:
idd.. heb het ook al vertelt, ze zijn gewoon goed bevriend met de mensen en die komen elk jaar ook terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je hebt alle leuke dingen in de buurt al wel meerdere keren gezien en gedaan lijkt me en ik kan me ook niet voorstellen dat die camping nou zo fantastisch is.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef Munchlax het volgende:
[..]
idd.. heb het ook al vertelt, ze zijn gewoon goed bevriend met de mensen en die komen elk jaar ook terug
Ja, maar niet op een ranzige kutcamping vol met Nederlandse paupers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel, kamperen heeft ook zijn charmes.
Nee dat is ook wel weer waar. Pfff struggles. Ik weet hoe hardnekkig ouders kunnen zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een ranzige kutcamping vol met Nederlandse paupers.
QFT!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap nooit hun mensen een campingbezoek een vakantie kunnen noemen. Het lijkt me meer afzien. Lekker afwassen met andere campinggangers, gemeenschappelijke douches, een eind lopen om te schijten, zo'n kuttent opzetten. Het lijkt me meer afzien dan vakantie vieren.
Ik ging met mijn ouders gelukkig altijd naar chille vakantiehuizen in kleine dorpjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel weer waar. Pfff struggles. Ik weet hoe hardnekkig ouders kunnen zijn
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Munchlax het volgende:
inderdaad veel te veel nederlanders hier..
man heb echt een hekel aan deze shit. ik zit nu niks te doen op deze kutcamping elk jaar dezelfde shit
En je mocht niet thuisblijven?quote:
nee hier komen allemaal idioten , die zich grootvoelequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
Ga trouwens gewoon chicks regelen ofzo.
Voel je niks van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Munchlax het volgende:
[..]
nee hier komen allemaal idioten , die zich grootvoele
Haha nee, ik moest deze keer nog even mee. ben deze camping zat.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha nee, ik moest deze keer nog even mee. ben deze camping zat.
eerste keer toen we hier kwamen zaten we hier 6 weken wtf!
en vorig jaar een maand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |