De een sluit de ander niet uit.quote:
Camperenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
met je ouders op vakantie
camperen
ts zit in frankrijk
italiequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
camperen
ts zit in frankrijk
Ik heb jarenlang gekampeerd en ik herken wel wat van je klachten. Aan de andere kant kun je op sommige campings op unieke locaties je tent neerzetten. Als ik dat zet tegenover massatoerisme en propvolle hotels gaat mijn voorkeur wel uit naar een mooie camping.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap nooit hun mensen een campingbezoek een vakantie kunnen noemen. Het lijkt me meer afzien. Lekker afwassen met andere campinggangers, gemeenschappelijke douches, een eind lopen om te schijten, zo'n kuttent opzetten. Het lijkt me meer afzien dan vakantie vieren.
genoeg events idd, verder niet zo boeiendquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef eend112 het volgende:
Ga gewoon naar die gelegenheid waar jongeren dan komen.
Kijk ik snap dat het je niet leuk lijkt maar er zijn ook meisjes daar die met hetzelfde probleem als jou zitten en je ongetwijfeld zullen doen.
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Munchlax het volgende:
[..]
genoeg events idd, verder niet zo boeiend
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gekampeerd en ik herken wel wat van je klachten. Aan de andere kant kun je op sommige campings op unieke locaties je tent neerzetten. Als ik dat zet tegenover massatoerisme en propvolle hotels gaat mijn voorkeur wel uit naar een mooie camping.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.
Maar toch, ooit een keer gedaan gekampeerd en een vakantie van drie weken duurt lang als je er vanaf dag 1 ontzettend de pest er in hebt. Krijsende drukke kinderen, gemeenschappelijke douches, een stuk moeten lopen om te schijten en noem het maar op. Ben toch meer van de luxe, of anders echt met een tentje de wildernis in, dat lijkt me wel prachtig. Maar geen campings.
Frenkie is gestrest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.
Maar toch, ooit een keer gedaan gekampeerd en een vakantie van drie weken duurt lang als je er vanaf dag 1 ontzettend de pest er in hebt. Krijsende drukke kinderen, gemeenschappelijke douches, een stuk moeten lopen om te schijten en noem het maar op. Ben toch meer van de luxe, of anders echt met een tentje de wildernis in, dat lijkt me wel prachtig. Maar geen campings.
ja ben er ook geen fan van, alleen mijn ouders vinden hotels maar onhandig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, 7e keer .....quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Robophatt het volgende:
Meer dan twee weken op een camping staanDezelfde ook nog zeker?
Shit.... ik begrijp dat echt niet.quote:
Waarom in godsnaam? Je hebt alle leuke dingen in de buurt al wel meerdere keren gezien en gedaan lijkt me en ik kan me ook niet voorstellen dat die camping nou zo fantastisch is.quote:
idd.. heb het ook al vertelt, ze zijn gewoon goed bevriend met de mensen en die komen elk jaar ook terugquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je hebt alle leuke dingen in de buurt al wel meerdere keren gezien en gedaan lijkt me en ik kan me ook niet voorstellen dat die camping nou zo fantastisch is.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef Munchlax het volgende:
[..]
idd.. heb het ook al vertelt, ze zijn gewoon goed bevriend met de mensen en die komen elk jaar ook terug
Ja, maar niet op een ranzige kutcamping vol met Nederlandse paupers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoewel, kamperen heeft ook zijn charmes.
Nee dat is ook wel weer waar. Pfff struggles. Ik weet hoe hardnekkig ouders kunnen zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een ranzige kutcamping vol met Nederlandse paupers.
QFT!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap nooit hun mensen een campingbezoek een vakantie kunnen noemen. Het lijkt me meer afzien. Lekker afwassen met andere campinggangers, gemeenschappelijke douches, een eind lopen om te schijten, zo'n kuttent opzetten. Het lijkt me meer afzien dan vakantie vieren.
Ik ging met mijn ouders gelukkig altijd naar chille vakantiehuizen in kleine dorpjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel weer waar. Pfff struggles. Ik weet hoe hardnekkig ouders kunnen zijn
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Munchlax het volgende:
inderdaad veel te veel nederlanders hier..
man heb echt een hekel aan deze shit. ik zit nu niks te doen op deze kutcamping elk jaar dezelfde shit
En je mocht niet thuisblijven?quote:
nee hier komen allemaal idioten , die zich grootvoelequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef deadprez het volgende:
Ga trouwens gewoon chicks regelen ofzo.
Voel je niks van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef Munchlax het volgende:
[..]
nee hier komen allemaal idioten , die zich grootvoele
Haha nee, ik moest deze keer nog even mee. ben deze camping zat.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha nee, ik moest deze keer nog even mee. ben deze camping zat.
eerste keer toen we hier kwamen zaten we hier 6 weken wtf!
en vorig jaar een maand
lol.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Munchlax het volgende:
[..]
dankje haha, nog 15 dagen te gaan lol.
ja, denk maar eens over een week als je niet kan slapen. dat ik op een camping zit, ontspan je dan en adem diep in.quote:
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef Munchlax het volgende:
[..]
ja, denk maar eens over een week als je niet kan slapen. dat ik op een camping zit, ontspan je dan en adem diep in.
ik denk dat je lekker slaapt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.
haha, wat is gemiddelde leeftijd op dit fora danquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.
42quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Munchlax het volgende:
[..]
haha, wat is gemiddelde leeftijd op dit fora dan
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
camperen
ts zit in frankrijk
Vreemde conclusie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
pauperfamilies die daar 2 weken zitten
Waar ben je zoal in Frankrijk geweest dat je het zo kut vindt? Is heerlijk bourgondisch leven man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
1 verschil in interesse
2 camperen
3 frankrijk is kut.
Ik ben er alleen overheen gevlogen en ik heb pas weer naar buiten gekeken toen dat scherm aangaf dat we het Franse luchtruim weer verlaten hadden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar ben je zoal in Frankrijk geweest dat je het zo kut vindt? Is heerlijk bourgondisch leven man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben er alleen overheen gevlogen en ik heb pas weer naar buiten gekeken toen dat scherm aangaf dat we het Franse luchtruim weer verlaten hadden.Parijs is ook gewoon kut. Alle Fransozen buiten Parijs hebben ook een schijthekel aan Parijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuid-Frankrijk![]()
Als jullie nog een keer gaan deze week kun je ook daar langs een chocolade fabriek gaan waar men rondleidingen geeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Perugia is zeker leukgaan we morgen toevallig ff heen
ik heb het nu wel naar mn zin hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:29 schreef 44rdbei het volgende:
op een camping moet je socializen .
als zolderkamer autist heb je daar niks te zoeken.
ik ben in italiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
1 verschil in interesse
2 camperen
3 frankrijk is kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |