Ik hoop het stiekem ergens. Dan mis ik tenminste nietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef DeMarcus het volgende:
ik ook blauw maar ook een paar rood geziensta trouwens bijna bij de hema tent. zal hij weer falen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
Het was gezellig! Ongeveer zo'n zelfde opkomst als vorig jaar, misschien iets drukker nu.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
Het was gezellig! Ongeveer zo'n zelfde opkomst als vorig jaar, misschien iets drukker nu.
Voor zover ik het heb kunnen onthouden: De.Marcus, Friekin_, AMDB, Junkie, BillDauterive, Aisumasen, ik en nog wat aanhang...quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:21 schreef theodoor9 het volgende:
Wie waren er uiteindelijk? Ik wilde eigenlijk echt graag komen maar was met mijn vrienden op de camping. Had ook geen zin om er opeens tussenuit te naaien.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen onthouden: De.Marcus, Friekin_, AMDB, Junkie, BillDauterive, Aisumasen, ik en nog wat aanhang...
Enkele vrienden van mij gingen serieus al rond 22:00 / 23:00 hun nest in () dus ik dat fok het ik ga gewoon die kant op
Klinkt goed! Had er graag bij willen zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 01:27 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen onthouden: De.Marcus, Friekin_, AMDB, Junkie, BillDauterive, Aisumasen, ik en nog wat aanhang...
Enkele vrienden van mij gingen serieus al rond 22:00 / 23:00 hun nest in () dus ik dat fok het ik ga gewoon die kant op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |