Ik wil bbl Dierverzorging doen. En je word alleen toegelaten als je een bbl plek hebt waar je 3 keer per week gaat werken, dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar is dit een serieuze baan, of bijbaantje?
Ik gun het je van hartequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga wel echt
[ afbeelding ]
als ik word aangenomen
ok goed bezigquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil bbl Dierverzorging doen. En je word alleen toegelaten als je een bbl plek hebt waar je 3 keer per week gaat werken, dus.
Gewoon baan dusplus 1 keer per week naar school
populaire boiquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben jullie t over fylax gehad?wij ook
quote:
quote:
quote:
tuinbroek aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me alleen af hoe formeel ik gekleed moet gaan, het is een sollicitatie gesprek, maar ja. het werkveld is nou niet bepaald heel formeel ofzo
Je wolvenshirt heeft eindelijk een functiequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me alleen af hoe formeel ik gekleed moet gaan, het is een sollicitatie gesprek, maar ja. het werkveld is nou niet bepaald heel formeel ofzo
gewoon spijkerbroek met effen shirtquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Je werkt niet in de modderquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Voornamelijk voor kadden en hontenquote:
Boa constrictorquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voornamelijk voor kadden en honten
Maar ook knaagdieren,en zelfs reptielen geloof ik
geen orkas?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voornamelijk voor kadden en honten
Maar ook knaagdieren,en zelfs reptielen geloof ik
Gewoon op je eerste werkdag dikke anaconda medicijnen gevenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon op je eerste werkdag dikke anaconda medicijnen
Nee helaas.quote:
En dan gelijk gebeten wordenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon op je eerste werkdag dikke anaconda medicijnen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |