quote:
WP had wel behoefte koude kroketten in te brengen, als dat telt als neukenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jelly
maar nee, het is een feit dat er op elke fokmeet geneukt wordt
Heb je mijn boek al?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Hep was er niet. Anders 200% kans.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WP had wel behoefte koude kroketten in te brengen, als dat telt als neuken
ja denk het ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Sof heeft met Mortaxx gezoend en nu is ze zwanger van 'm.
xdquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Etsu het volgende:
Sof heeft met Mortaxx gezoend en nu is ze zwanger van 'm.
Zou vandaag komen. Hopelijk was mijn moeder thuis, want waarschijnlijk heb ik er doorheen geslapen.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou vandaag komen. Hopelijk was mijn moeder thuis, want waarschijnlijk heb ik er doorheen geslapen.
Jezus jij bent wel snel op je teentjes getrapt zegquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Sof, weet je nog dat je op mijn voet stond? Achteraf bleek mijn kleine teen helemaal rood en is er n stuk vel los.![]()
wow echt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Sof, weet je nog dat je op mijn voet stond? Achteraf bleek mijn kleine teen helemaal rood en is er n stuk vel los.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Doe ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm mooi vindt
wel foto'tje maken
damnquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
wie is iemand en waarquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
hahaha sofje, iemand zet ineens 3kb rapfabriek op
Met haar 40 kilo?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
Neen joh, niet jouw schuld. Ik voelde het prikken, maar wist niet dat het zo erg was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |