Nee daar zit veel troep bij en het moet bij de kast passen die ik al heb gekocht, maar goed het gaat om het geheel, ik weet uiteraard hoe de rest van mijn kamer eruit ziet, dan steekt deze mooi af en is hij niet storend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef Saisai het volgende:
Als ik marktplaats kijk, zie ik ene Tinus Toog de meest afgrijzelijke barren verkopen. Volgens mij is dat wat je zoekt.
of deze
Meestal mag je zelf kiezen wat je wel en niet koopt, dus dat er ook (in jou ogen) troep bij zit boeit niet.quote:
Vooral die laatste zin twijfel ik erg aan.quote:Dit is een momentopname van gebruikte bars die we hebben, of gehad hebben.
Er kunnen bars bijstaan die reeds verkocht zijn en er
kunnen inmiddels ook weer nieuwe bars binnen zijn.
Onze voorraad wisselt doorlopend!
We proberen onze site regelmatig te updaten.
Dat is wel prettig maar ik bedoel dan echt die barretjes van spaanplaat, dat is gewoon troep net zoals die kledingkasten van de Leen Bakker. Maar straks komt hier de kast die erachter komt dus dan maar kijken en anders gaan we zelf wel puzzelen had gehoopt dat hier in elk geval wat mensen zouden zijn die het al eens gedaan hadden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:56 schreef BartNH het volgende:
[..]
Meestal mag je zelf kiezen wat je wel en niet koopt, dus dat er ook (in jou ogen) troep bij zit boeit niet.
[..]
Vooral die laatste zin twijfel ik erg aan.
Tja het moet helemaal koloniaal kleurig worden en van hout met een rand boven de bar langs met spotjes maar kan hopelijk over twee maand een foto plaatsen dat hij helemaal af is.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:17 schreef Saisai het volgende:
Ik wil graag iets positiefs zeggen, maar onze smaken lopen zo ver uiteen..
Weet je al met waarmee je de bar gaat maken en hoe het eruit komt te zien? Een tekening ervan ofzo?
Ik ben benieuwd. Zelfgemaakte dingen waardeer ik altijd!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:58 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja het moet helemaal koloniaal kleurig worden en van hout met een rand boven de bar langs met spotjes maar kan hopelijk over twee maand een foto plaatsen dat hij helemaal af is.
Tja ieders smaak toch, ik vind gewoon het oud Engelse gezelligheid uitstralen, maar hoef niet mijn hele huis zo, dat is me veel te donker en te prullerig
Nee geen spoelbak of tap, zie het maar als een likeur/sterke drank barquote:Op maandag 21 juli 2014 18:01 schreef hottentot het volgende:
Om de bar wat te vullen
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #5 - Met extragratis nieuwsbrief
Gaat het puur en alleen om een bar om wat op te zetten en aan te zitten of waren er ook wensen qua spoelbak, koelgedeelte o.i.d.?
Nee ik vind wit juist wel beter bij de rest van de kamer staan, mijn meubels zijn namelijk wit en geen bel, dat vind ik helemaal niets.quote:Op donderdag 27 november 2014 07:41 schreef ook_gek het volgende:
Regel dan nog wel even echt kroeg krukken. Die witte zien er niet uit. En waar is de bel om een rondje te geven dan?
Mja zo'n kartonnen doos is leuk voor kleine kinderen, maar ik heb met mijn gewicht wel wat meer ruimte nodigquote:Op donderdag 27 november 2014 09:52 schreef Barrah het volgende:
Een authentieke bar (die je gezien de keus voor stijl en meubels probeert na te maken) heeft echt donkere krukken nodig.
Als je behoefte hebt aan privacy, had je het jezelf een stuk makkelijker kunnen maken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |