abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:53:45 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360380
Je moet trouwens wel een ongelofelijke rasmongool zijn wil je een wesp agressief krijgen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:54:24 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360400
Altijd wespen uit het zwembad redden. Dankbare beestjes _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:55:22 #28
395200 deadprez
One more rail
pi_142360431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:54 schreef Dven het volgende:
Altijd wespen uit het zwembad redden. Dankbare beestjes _O_
Steken ze je dan niet uit reflex ofzo?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_142360493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Je moet trouwens wel een ongelofelijke rasmongool zijn wil je een wesp agressief krijgen.
Jij bent in de war met bijen.
pi_142360541
aansteller
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:59:22 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360558
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

Steken ze je dan niet uit reflex ofzo?
Ze zijn bezig met sterven. Hebben wel andere dingen aan hun hoofd. Gewoon droog in de zon leggen en aandachtig volgen. Dan zie je wat voor fijne beestjes het zijn. Hoe ze weer tot leven komen, zich beginnen te wassen, de vleugeltjes droogkrijgen en weer wegvliegen O+

Een keertje zelfs een hoornaar gered. Was toen wel iets voorzichtiger.
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:59:57 #32
395200 deadprez
One more rail
pi_142360581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Ze zijn bezig met sterven. Hebben wel andere dingen aan hun hoofd. Gewoon droog in de zon leggen en aandachtig volgen. Dan zie je wat voor fijne beestjes het zijn. Hoe ze weer tot leven komen, zich beginnen te wassen, de vleugeltjes droogkrijgen en weer wegvliegen O+

Een keertje zelfs een hoornaar gered. Was toen wel iets voorzichtiger.
:D held _O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:01:22 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360624
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee. Jij bent overduidelijk gewoon een rasmongool.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:03:06 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360677
HOORNAARS _O_

pi_142360783
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee hoor, ook wespen zijn nu nog kalm. Pas in augustus worden ze wat vervelender, dan zijn ze werkeloos en junks, daar worden ze vervelend van ;)
En zelfs dan geld blijf kalm, dan loopt het meestal wel los.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142360819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee. Jij bent overduidelijk gewoon een rasmongool.
Niet waar. Het is jaren geleden dat ik gestoken ben. Maar het is een feit dat jij in de war bent met bijen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:08:02 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142360877
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Niet waar. Het is jaren geleden dat ik gestoken ben. Maar het is een feit dat jij in de war bent met bijen.
Je bent wel een ongelofelijke mongool wanneer je denkt dat er mensen zijn die wespen en bijen niet uit elkaar kunnen houden. Echt een ongelofelijke mongool. En een nog grotere wanneer je denkt dat ik dat niet kan :')
pi_142361048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent wel een ongelofelijke mongool wanneer je denkt dat er mensen zijn die wespen en bijen niet uit elkaar kunnen houden. Echt een ongelofelijke mongool. En een nog grotere wanneer je denkt dat ik dat niet kan :')
Bijen kun je veel meer plagen voordat ze steken, want ze verliezen hun angel en gaan dood als ze steken. Dit geldt niet voor wespen. Die zijn agressiever en zullen eerder steken dan bijen. Jij was degene die zei dat wespen niet agressief zijn. Dit klopt dus niet.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:17:45 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142361237
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Bijen kun je veel meer plagen voordat ze steken, want ze verliezen hun angel en gaan dood als ze steken. Dit geldt niet voor wespen. Die zijn agressiever en zullen eerder steken dan bijen. Jij was degene die zei dat wespen niet agressief zijn. Dit klopt dus niet.
Er zit een verschil tussen agressief en minder agressief dan bijen. Maar je bent een te grote mongool om zo'n nuance te kunnen bevatten.

Ook een wesp komt niet zomaar op je afgevlogen om je in je donder te steken. Dat zal hij pas doen nadat hij bedreigd is. Net zoals zoveel dieren onder bedreiging tot aanvallen overgaan. Houd verder je lesjes biologie vooral voor je want dat boeit echt niemand, behalve allicht de gemiddelde zesjarige die nog niet weet dat bijen een weerhaak aan hun angel hebben zitten waardoor ze sneller dan andere steekdieren een vluchtreactie zullen tonen.
pi_142361324
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen enkel dier plagen, dan maak je een stuk minder kans op ellende.
Wespen zijn in weze niet agressief, ze zullen zichzelf wel wat eerder verdedigen omdat ze niet perse dood gaan als ze steken en dat dus niet alleen als allerlaatste redmiddel gebruiken.
Zorg dat ze niet zichzelf moeten verdedigen en je hebt geen probleem met ze.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142361495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet gewoon geen enkel dier plagen, dan maak je een stuk minder kans op ellende.
Wespen zijn in weze niet agressief, ze zullen zichzelf wel wat eerder verdedigen omdat ze niet perse dood gaan als ze steken en dat dus niet alleen als allerlaatste redmiddel gebruiken.
Zorg dat ze niet zichzelf moeten verdedigen en je hebt geen probleem met ze.
Het enige wat ik zeg is dat wespen eerder agressief zullen doen dan bijen.

En dus klopt deze quote niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Je hoeft in tegenstelling tot bijen juist helemaal niet veel te doen om een wesp agressief te krijgen. Daar zit Dven fout mee.
pi_142361578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft in tegenstelling tot bijen juist helemaal niet veel te doen om een wesp agressief te krijgen. Daar zit Dven fout mee.
Je moet wel veel doen om een wesp agressief te krijgen, zeker in deze tijd zijn ze druk met hun eigen dingen en zijn ze niet agressiever dan bijen(kortom, ze steken niet veel sneller).
Pas in augustus wanneer ze werkeloos zijn en high worden op gefermenteerde shit zijn ze wat meer onvoorspelbaar, maar nogsteeds gaat dat over zich bedreigt voelen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:29:47 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142361706
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

[..]

Naar een wesp moet je slaan, schoppen, iets gooien, op z'n nest staan of hem in je mond nemen als hij in je glas zit en je het niet merkt vooraleer ze agressief wordt. En dat noem jij helemaal niet veel? :D _O-
pi_142361757
Ik heb gister een filmpje gezien op Dumpert, dat hoef je bij wespen niet te proberen. Filmpje heet: werksters proberen koningin te vermoorden.
pi_142361851
Wegrennen en schreeuwen heeft voor mij altijd geholpen. Ik wacht tot ze weggaan, komen ze terug dan blijf ik binnen. :'(
pi_142361884
Er was ook pas op tv een shoc doc, vrouw laat haar express vaak steken door wespen. Mongool...
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:36:08 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_142361914
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Je moet wel veel doen om een wesp agressief te krijgen, zeker in deze tijd zijn ze druk met hun eigen dingen en zijn ze niet agressiever dan bijen(kortom, ze steken niet veel sneller).
Pas in augustus wanneer ze werkeloos zijn en high worden op gefermenteerde shit zijn ze wat meer onvoorspelbaar, maar nogsteeds gaat dat over zich bedreigt voelen.
Zie je zo vaak. Mensen beginnen als een gek rondom zich te slaan om dat beest weg te krijgen, terwijl die wesp alleen wat aan het snuffelen was en niets kwaad in zich had. Natuurlijk gaat deze zich verdedigen.

Mijn hond was laatst nog gestoken door een bij overigens. Maar dat krijg je nu eenmaal als je snuffelt aan dieren die daar niets voor moeten hebben. Niets vreemd aan.

Gelukkig nog wel de foto's :D

woensdag 16 juli 2014 @ 14:39:35 #48
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_142362026
Zat er net nog 1 in de auto, schrok me wel dood toen ie ineens voor m'n neus vloog, raam open, gelukkig was ie snel weg, tyfusbeesten.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_142362364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Zie je zo vaak. Mensen beginnen als een gek rondom zich te slaan om dat beest weg te krijgen, terwijl die wesp alleen wat aan het snuffelen was en niets kwaad in zich had. Natuurlijk gaat deze zich verdedigen.

Mijn hond was laatst nog gestoken door een bij overigens. Maar dat krijg je nu eenmaal als je snuffelt aan dieren die daar niets voor moeten hebben. Niets vreemd aan.

[ afbeelding ]
:D
:') O+
pi_142362575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:36 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach, de arme ziel en dan nog zo kijken van ik ben best een brave hond ;)

Mijn grote hond jaagt graag op vliegen e.d., die heb ik de term "auw" bijgebracht, dan niet met stekende insecten, maar omdat hij moest leren dat schrikdraad echt niet zo leuk is om aan te raken. Als ik nu roep nee dat doet auw dan schrikt hij echt terug. Dat heeft al wat ongelukjes met hommels e.d. voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')