Gebruik dan een wespenmepper. Vliegenmeppers zijn voor vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:53 schreef Woestijnvos het volgende:
Sla ze dan dood met een vliegenmepper.
De steek van een hoornaar doet inderdaad meer pijn dan die van een wesp.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wel eens gestoken door zo'n kreng?
Wie is er niet ooit eens gestoken? Ik ben een keer gestoken, mijn broer is gestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ben vroegah eens gepriekt door zo'n weps.
Da was nie fijn.
Die klotebeesten zijn het kutst als ze kruipen jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:13 schreef Cikx het volgende:
Had vorig jaar een wespennest op het dak van de zolder en die wespen kwamen dan half dood de kamer binnen. Ben een keer gestoken in mijn neus toen ik sliep en een keer toen ik op bed zat te kijken waar ze vandaan kwamen, in mijn voet.
Schijtbeesten, heb ze nooit iets aangedaan.
Zie, ze steken wel zomaar Dven! Dus heb ik gelijk dat je niet zo veel hoeft te doen om een wesp agressief te krijgen, zodanig dat hij steekt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ben één keer in mijn leven gestoken toen ik in Salzburg was. Ik liep daar op straat en vanuit het niets werd ik in mijn duim gestoken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |