Cijfers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat jij wil zeggen boeit gelukkig dan ook niet. Statistieken daarentegen wel.
Kernenergie is niet helemaal schoon omdat er ook fossiele brandstoffen aan te pas komen voor o.a. transport.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:22 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Kernfusie is schoon
Edit: en ongevaarlijk
Ssst, het is nog lang niet rendabelquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssst, laat hem lekker in zijn droomwereldje
Klopt, maar dat is een simpel houtvuurtje ook niet vanwege de as.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kernenergie is niet helemaal schoon omdat er ook fossiele brandstoffen aan te pas komen voor o.a. transport.
Ik zie nog wel gebeuren dat ze zo'n molen omgekeerd laten aandrijven om de schijn te wekken dat ze wel draaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:16 schreef BorusBulldog het volgende:
Nee, want als ze zouden draaien bij bijna geen wind, dat zou efficient zijn!
En dus voornamelijk op subsidies draaien...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat de windmolens in zee ook geen geld opbrengen maar kosten?
Cold fusion is 'n hoax maar er zijn wel experimenten met kernfusiereactoren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gaat dit over "koude fusie" / cold fusion ?
dat is nog niet eens in praktijk gebracht en blijft bij theorie.
De geplande windmolens gaan maximaal 18 miljard subsidie kosten, volgens minister Kamp.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En dus voornamelijk op subsidies draaien...
edit: En die op land ook trouwens
Alles voor een "duurzaam "imagequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De geplande windmolens gaan maximaal 18 miljard subsidie kosten, volgens minister Kamp.
De energiesector zegt dat de windmolens energie gaan opbrengen en dus in de loop van de tijd minder gaan kosten.
Minister Kamp vertrouwt op de uitspraken van de energiesector.
Logisch, als het niet jouw geld is waar je mee strooit geloof je alles.
Ik mag hopen dat ze energie opbrengen, anders zijn het gewoon hele dure vogelhakmachines.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De geplande windmolens gaan maximaal 18 miljard subsidie kosten, volgens minister Kamp.
De energiesector zegt dat de windmolens energie gaan opbrengen en dus in de loop van de tijd minder gaan kosten.
Minister Kamp vertrouwt op de uitspraken van de energiesector.
Logisch, als het niet jouw geld is waar je mee strooit geloof je alles.
Dat ook ja.. Verschillende studies tonen al aan dat door het inzetten van windmolens en hun backup systemen voor als het niet waait er meer CO2 uitstoot komt dan met de conventionele centrales. Dit omdat het telkens "bijstoken" bij windstilte veel CO2 produceertquote:
Het lullige is dat ze nog veel meer gaan kosten. Want als het windstil is zullen conventionele energiecentrales het over moeten nemen. Dubbele kosten dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze energie opbrengen, anders zijn het gewoon hele dure vogelhakmachines.
Je vraagt je toch af hoe het kan dat de milieumaffia telkens weer haar zin weet door te drijven.quote:
Ja en uit het ene stopcontact komt groene stroom en uit de andere grijze. En de stroom bij de buurman is een beetje bedorvenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kernenergie is niet helemaal schoon omdat er ook fossiele brandstoffen aan te pas komen voor o.a. transport.
Inderdaad, een middagje strand bij Egmond aan zee zit er ook niet meer in, daar draaien die krengen aan de horizon. Ik hoop dat er binnenkort een olietanker tegenaan knalt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe het kan dat de milieumaffia telkens weer haar zin weet door te drijven.
Ik weet het, heb er literatuuronderzoek naar moeten doen jaren geleden. Het was eigenlijk toen al hilarisch dat het nog steeds gepromoot werd terwijl iedereen al wist dat het een stuk stront was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ssst, het is nog lang niet rendabel
http://vroegevogels.vara.(...)%5Btt_news%5D=357183
Doe mij eens wat resultaten van je onderzoek... Hier willen ze die krengen op 500m van de bebouwde kom plaatsenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, heb er literatuuronderzoek naar moeten doen jaren geleden. Het was eigenlijk toen al hilarisch dat het nog steeds gepromoot werd terwijl iedereen al wist dat het een stuk stront was.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest veilig zou ik nou niet zo snel willen zeggen
Was voor een debatopdracht, dus heb het niet mee mogen nemen naar huis.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Doe mij eens wat resultaten van je onderzoek... Hier willen ze die krengen op 500m van de bebouwde kom plaatsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |