Dat helpt wel vaak jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie weten dat er een trucje voor is hea?
Dat doe ik met de auto super vaak, en vooral 's avonds als het rustig is zorgt dit voor instant succes:
Zigzaggen over de lussen heen.
Vaak springt hij dan gelijk op groen.
Probeer het met de auto maar eens.
Nee, dat maak jij ervan, beste Gummiebeerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sorry BL maar dit slaat kant nog wal. Je brengt het nu als vrijbrief voor breg en boost taferelen. En NL vergelijken met VS is helemaal vreemd. Daarginds mag je tenslotte in bepaalde staten zonder helm rijden..
Zie je dat hier al gebeuren?
Nee, ik blijf wel wachten voor een rood verkeerslicht. In de hitte, vol pak en watergekoelde blok (want die wordt ook warm kan ik je vertellen)
Nopquote:
Klein maar fijn en size doesn't matter. Die kleine heeft zichzelf maar weer eens bewezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja maar dat is wél te verklaren
Met de auto heb ik dit probleem gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie weten dat er een trucje voor is hea?
Dat doe ik met de auto super vaak, en vooral 's avonds als het rustig is zorgt dit voor instant succes:
Zigzaggen over de lussen heen.
Vaak springt hij dan gelijk op groen.
Probeer het met de auto maar eens.
De N65, komende vanaf onze mooie hometown, voorbij Regina Coeli naar links bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de auto heb ik dit probleem gewoon helemaal niet.
Er zijn maar een paar kruispunten waar ik op de motor een eeuwigheid moet wachten dus ja die pak ik dan wel eens door rood mits het kan.
Komt hij weer aan met de compleet versleten remmen. Nice dodge BLquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan, beste Gummiebeerin jouw geval is het denk ik nog gevaarlijker, aangezien het met die compleet versleten remmen nog de vraag is of je überhaupt kunt stoppen
Ik heb niet eens een doorwaaipak, dus jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef mjan het volgende:
Er zijn morgen vast meer idoten die het zonder dooiwaaipak aandurven he?
Ik heb niks andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:46 schreef mjan het volgende:
Er zijn morgen vast meer idoten die het zonder dooiwaaipak aandurven he?
Hurenquote:
Me klote.. veel te duur als ik er effe een paar honderd km op ga zetten.quote:
Zal dan andersom worden, maar ik geloof niet dat ik met de voorspellingen van morgen te porren ben voor veel kilometers.. én/of debiel warm en benauwd, én/of één of meerdere fijne onweersbuien op mijn flikker.. not my perception of a nice and fun day of bikingquote:
ja, is prima.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef Bozz187 het volgende:
Maar erasmo en ruler half 9 verzamelen dus?
Halt tien denk ik? Vanaf zevenaar is het maar een uurtjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef Bozz187 het volgende:
Maar erasmo en ruler half 9 verzamelen dus?
Even een lok-quote plaatsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, is prima.
jij weet de weg naar den bosch?
klinkt me eigenlijk veel beter in de orenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Halt tien denk ik? Vanaf zevenaar is het maar een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |