Hey mjan, onthoud he: als je een heuveltje ziet, doet er effe een dotje gas bij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef mjan het volgende:
Als er mensen meegaan: 11u vertrek. En geen zin in gezeik, want je weet dat je achter een beginnend rijder meetuft.
Edit: Ik heb die route dus ook nog nooit voorgereden oid, aangezien er toch geen animo was.
In de route zit wel dat bultje waar ik al eens een stukje lucht hapte. Maar ik durf nu niet meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hey mjan, onthoud he: als je een heuveltje ziet, doet er effe een dotje gas bij.
Spreek voor jezelf...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:40 schreef pindaplukker het volgende:
oeh das best dicht bij, ff kijken hoe het morgen met de kater zit, anders ben ik er bij
Toevallig laatst deze route gereden:
[ afbeelding ]
Alles of niets, of Motorrijden of zwemmen. Niet allebeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik rij ook wel mee morgenal ga ik wel rond een uurtje of 3, 4 aan het zwembad liggen dus misschien rij ik niet de hele ronde mee.
En als je uit Hoorn komt ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Nero22 het volgende:
Als iemand komende dinsdag () niks te doen heeft, houd ik mij aanbevolen. Mjan e.v.t. Amsterdam > Uithoorn?
Is tong een motorrijder?????quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als je uit Hoorn komt ?
Als jullie of jij weer eens in Zaltbommel zijn of bent. Waarschuw me.
Daar zijn we pas geweest tongquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als je uit Hoorn komt ?
Als jullie of jij weer eens in Zaltbommel zijn of bent. Waarschuw me.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:50 schreef mjan het volgende:
[..]
In de route zit wel dat bultje waar ik al eens een stukje lucht hapte. Maar ik durf nu niet meer
Pinda en rest: als ik voor vannacht niet van iemand definitief heb gehoord dat hij mee wil ga ik er vanuit dat het niet doorgaat en rij ik mn rondje wel als het mij goed uitkomt.
11 uur bij de mac dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik rij ook wel mee morgenal ga ik wel rond een uurtje of 3, 4 aan het zwembad liggen dus misschien rij ik niet de hele ronde mee.
keejdan!quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:53 schreef mjan het volgende:
Jup. Neem wat kleingeld mee voor pontje, deze is niet gratis.
Beter dan langzaam omkantelendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |