quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 13:35 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Eindeloos in de rij staan creeert een negatieve ervaring, negatieve ervaringen blijven gemiddeld langer hangen dan positieve

Mijn telefoon ligt inmiddels alweer 2 maanden in Marokko zo'n beetje, afgelopen week dermate veel vertraging gehad op weg naar werk zonder mobiel dat ik voor 60 euro maar een budget-android heb gehaald.
Één ding weet ik zeker: ik wil als de sodemieter mijn telefoon terug.
Wat een aids-omgeving, toetsenbord reageert bijzonder slecht (maar dat betreft ironisch genoeg ook geen verschil tussen mijn budgetphone en de HTC one van mijn vriendin: ik tik er gewoon standaard naast volgens de verwerking, op iphone nooit echt last van gehad) en hoewel het systeem verrassend snel is voor de prijs die ik ervoor betaald heb ademt het vooral veel net niet, vooral qua OS-structuur en gebrek aan intuitief gebruik daarvan.
Mijn vriendin klinkt altijd lichtelijk verbaast als ik aangeef de volgende keer weer een Apple te willen ipv een HTC (mooie telefoon, goed snel, maar android...)
iOS past de inputregistratie aan op de hoek waaronder je de telefoon vasthoudt. Als je dat gewend bent is het lastig om er vanaf te komen.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein