Terechte klachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan er weinig rechts in vinden als ik eerlijk ben
sowieso niet in nederlandse partijen
ik ook, heeft mijn land (engeland) uit de afgrond geredquote:
Mensen die politiek oriėnteren als links en rechts hebben er geen verstand van. Hoe zwartwit kan je denkenquote:
Smerig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pfff je weet niet wat je mist, kutjes bijvoorbeeld.
Ben wel eens dat nederland op een dieptepunt zit als het gaat om "leiderstypes". Wij hebben eerder cliniclownsquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Terechte klacht
Ik mis een Margaret Thatcher
Je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben wel eens dat nederland op een dieptepunt zit als het gaat om "leiderstypes". Wij hebben eerder cliniclowns
Gewoon centrumpartij dus?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mensen die politiek oriėnteren als links en rechts hebben er geen verstand van. Hoe zwartwit kan je denken
En om even je spel mee te spelen: D66 zou ik centraal plaatsen wegens dat ze zowel "rechtse" als "linkse" standpunten hebben.
Ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja men zegt dat de reet smerig is maar men kiest liever de vormloze zure goot
Bijna alle FOK!kers, niet allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Extra virgin zelfs.
Oftewel FOK!kers.
Da's tegenwoordig mode hier in KLB. Ook de afdank-topics van andere subfora komen hierheen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:48 schreef deadprez het volgende:
Waarom is deze nepnachtbagger nog open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |