abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6401074
quote:
Qt
Hoi suikerberg.. ik doe een poging

BB heeft 60% van het voedselbudget ingehouden vanwege overtredingen: Communiceren met Iti na zijn vertrek uit het huis en onvoldoende gebruik van de microfoontjes.

bedankt , het was een belangrijke gebeurtenis in het huis. En dan is het jammer als je het niet helemaal snapt wat er is gebeurt.
pi_6401569
De proxy zei au en deed het even niet meer dus geen beeld.
Maar gelukkig kan ik het nu weer volgen.
22:40

Camera 4
In de whirlpool zitten Pongo en ik denk Popey is niet erg goed te zien op dit moment. Erg donderbeeld

Camera 2
Angela is weer uit bed en geeft Andi een cursus pulken of zoiets. Heb er geen verstand van dit soort dingen. Andi heeft het nu overgenomen van Angela.

De regie is erg lui blijft erg veel bij dezelfde personen hangen. Terwijl ik weet dat er veel meer gebeurt in het huis.

pi_6401743
Het is nu een hele erge duffe bedoeling het grootste gedeelte van de bewoners hangt op de bank en twee liggen in de whirlpool.

tot of

dinsdag 22 oktober 2002 @ 15:48:04 #5
24465 MacroMorph
Be quick... or be DEAD
pi_6412051
Welke proxy instellingen moet je hebben om het weer te kunnen volgen ??
~} MacroMorph {~
pi_6415071
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:48 schreef MacroMorph het volgende:
Welke proxy instellingen moet je hebben om het weer te kunnen volgen ??
een hongaarse proxy
advies doe een search de kwaliteit verschilt van dag tot dag.
pi_6415106
Streamverslag maandag 21 oktober 2002 is hier te lezen http://www.xon.nl
pi_6417119
19:50

In de huiskamer zitten Zsanett en Szabi op de bank met een grote beer. Pongo wordt geschminkt door Angela. Evi kwam uit de dagboekkamer en gaat verder met het schminken van Popey. Bij zijn verkleed als dames, Popey heeft een tijgerpakje aan.
Zal wel van Evi zijn denk ik zo.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 20:54:51 #9
24465 MacroMorph
Be quick... or be DEAD
pi_6418014
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:44 schreef suikerberg het volgende:

[..]

een hongaarse proxy
advies doe een search de kwaliteit verschilt van dag tot dag.

Kan je ff IETS duidelijker zijn? Welke proxie gebruik je nou?
~} MacroMorph {~
pi_6420155
Er zijn op dit moment problemen met de streamserver van BB. Het lijkt er op dat hij geen proxy meer accepteert.

Garb can you connect to the streams not the site but the ip-addresses
Example: mms://213.163.39.177/xBBStream4. I get an error from the server: server down or you net to use a proxy

pi_6420807
Helaas geen verbinding meer
Dus ook geen streamverslagen meer
pi_6420895
Het was vanavond best wel leuk de heren waren als Dames verkleedt en voerde leuke acts uit in vrouwenkleding. Er was leuke muziek en het ging er gezellig aan toe.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:19:34 #13
38311 Piaf
Geel = !Geyl! = Geel
pi_6421157
Béééééééter komen die streams terug
...anders mis ik mn "voor het slapen gaan-ritueel":

Suikerbergje lezen

pi_6421334
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:19 schreef Piaf het volgende:
Béééééééter komen die streams terug
...anders mis ik mn "voor het slapen gaan-ritueel":

Suikerbergje lezen

Ik hoop het wel maar vandaag komen er geen verslagen meer. Het wordt tijd om te .
  woensdag 23 oktober 2002 @ 15:10:52 #15
24465 MacroMorph
Be quick... or be DEAD
pi_6430087
Het is toch geen reet aan als ze de hele dag aan het praten zijn en zo.. je begrijpt er toch geen reet van!!
~} MacroMorph {~
pi_6433797
Ook vandaag staat er op http://www.xon.nl een streamverslag van 22 oktober 2002. Dag 52.
pi_6433815
Na een flinke storing in Hongarije werken de streams weer perfect.
En nu maar hopen dat het lang heel lang goed blijft.
pi_6434810
19:45
Camera 2

Evi & Angela zitten op de rode bank in de huiskamer ze houden samen een mooie beer vast. Ze zitten druk met elkaar te praten en er wordt veel gelachen.

Camera 4:
Aan de keukentafel zitten Balint, Andi, Szabi te eten (eet smakelijk)
Popey staat leuk te doen in de keuken voor een camera.

pi_6434925
19:50

Zsanett moest naar de dagboekkamer komen. Popey zit rare bekken te trekken.
Heeft wel een hele erg melige bui vandaag. Zsanett heeft in de DBK een brief gekregen van BB en leest deze voor En Zsanett moet nu weer terug komen in de DBG

pi_6434970
20:00

Ach wat leuk er worden nu Hongaarse kinderliedjes gedraait door BB.
Iedereen vraagt zich af wat ze er mee moeten. Balint en Popey eten gewoon door of er niks aan de hand is. De rest zit op de bank en vraagt zich ook af wat ze er verder mee moeten

pi_6435443
20:30

Bijna iedereen is verkleed als beest, ik zee een aantal witte konijnen
Katten en tijger. Ze slaan als kleine kinderen te dansen op een kinderliedjes.De grote beesten houden ze in de hand, het is echt geen porem op dit te zien. Echt iedereen staat te dansen, het moeilijk te zien wie wie is, kwaliteit stream is slecht. Omdat het zou leuk is zetten nog een keer het plaatje op. En weer staat iedereen te dansen, de hond staat als een idioot te blaffen. Het is te hopen dat er snel op de site van BB een filmpje hierover komt. Het is heel erg lachwekkend om dit te zien

pi_6435514
20:38
hoe verkleed:

Witte konijn: Zsanett
Zwarte poes: Andi
Witte konijn: Renato
Kleine meid: Evi
Zwarte poes: angela
Tijger: Balint
Popey of Pongo was niet verkleed

Wat ik kon zien ging allemaal erg snel het omkleden

pi_6435598
20:41
Evi en Popey zitten op de ene bank met een beer en op de andere bank Szabi en Renato.
Angela ruimt de troep op. En wat de rest aan het doen dat wil de regie ons niet laten zien.
Oh ja de poes loopt ook nog in het huis rond. Evi gaat nu weg en het wordt nu waargenomen door Andi. Zsanett zit nu ook op de bank naast Szabi.
Er is weer een brief van BB nu voorgelezen door Evi
pi_6435651
20:46

De jonge kat loopt speels door het huis. Evi is de brief weer aan heet voorlezen, er is een discussie gaande. Er zitten nu zes bewoners rond de tafel in de huiskamer waar vooral Evi & Renato het woord voert. Nu is Zsanett aan het woord en zij bekijkt de brief nog eens

pi_6435734
20:52

Evi, Popey, Andi, Renato, Szabi en Zsanett zitten in de huiskamer op de bank met twee grote beren. Er wordt ergens over gesproken het zou kunnen gaan over een brief die ze van BB hebben gehad. De laatste uren hebben ze er meer gehad en meestal volgende een lachwekkende opdracht even wachten dus

pi_6435786
Note:
Weet niet meer hoe het in Nederland is maar ik lach me toch wel een beetje kapot hoe het nu gaat in Hongarije. Die toestand met die speelgoed beren en de kinderactiviteiten is gewoon om te zien. Natuurlijk wel een beetje flauw maar er gebeurt tenminste iets.
pi_6435906
21:03

Erg gemakkelijk voor een watcher op dit moment iedereen zit in de huiskamer met elkaar te praten.

pi_6436401
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 21:06 schreef suikerberg het volgende:
21:03

Erg gemakkelijk voor een watcher op dit moment iedereen zit in de huiskamer met elkaar te praten.

21:30

idem

pi_6437223
21:45

De eerste gaan alweer na bed, is niet zo moeilijk te raden wie dat Zsanett en Szabi. Evi moet verschrikkelijk naar het toilet toe. Zit op de bank met haar hand in kruis te wachten tot ze kan. De camera wordt op het bordje van bezet gericht. En we zien nog steeds een onrustige Evi. Valt me nog mee dat ze niet naar de badkamer loopt, ze heeft dit namelijk als een eerder gedaan toen ze ging douchen. En weer kijkt Evi naar de deur opschieten. Ze rookt een sigaartje en staat te praten met Angela dat net uit de douche komt. En weer wordt de kamera op de toiletdeur gericht. Renato komt het toilet uitlopen en ze blijft gewoon zitten zal het een andere opvoering zijn geweest. Ze loopt gewoon weg en zet de badkamer deur open en gaat de boel dweilen. Ze loopt het toilet weeruit, waarschijnlijk kan ze de strontlucht van Renato niet verdragen. Ze kleedt zich uit en loopt met handdoek door het huis. En ze gaat nu onder de douche, broekje gaat uit. En de douche gaat aan, altijd een lekker gezicht Evi onder de douche. Alles wordt goed gewassen, de oren, de borsten, en toen kwam de huiskamer wee in beeld

pi_6437598
Evi komt de douche uit verder niks meer gezien . En gaat zich nu omkleden in de slaapkamer. Zsanett en Szabi liggen weer dicht tegen elkaar aan in de slaapkamer. De politie rukt nu ook dat is tenminste te horen op de stream. Want Renato staat buiten bij de whirlpool, en hij zal zo te water gaan. Hij is nu ter water en voor de dames hij heeft een witte sportbroek aan. Hij rookt een peuk en praat met zijn vrienden. Oh nee hij zit er alleen in.
pi_6438249
22:40

Op de bank in de huiskamer zitten tegen een beer Evi en Popey. Evi zit er erg bloot bij maar dat zijn wij wel gewend. Tegen de andere beer zitten Pongo & Balint. In de whirlpool lag Renato hij komt nu de huiskamer in lopen en hij zoekt iets. In bed liggen Zsanett en Szabi te praten met elkaar en een tijdje geleden zag ik Angela iets lezen op bed. Door het beeld zie ik nu ook Andi lopen het lijkt of zij ook uit de whirlpool komt.

pi_6438476
22:50

Het lijkt er op of Renato is iets kwijt hij loopt het hele huis rond op zoek naar iets. Evi zit met een blauwe ballon in haar ene hand en een sigaret in de andere. Evi loopt even weg en Renato neemt het van haar over . Beide streams staan gericht op de huiskamer dus wat er verder gebeurt weet ik niet.

pi_6438698
23:00

In de huiskamer is niet veel veranderd dezelfde bewoners zitten allemaal nog steeds tegen een beer aan. Renato heeft weer plaats genomen in de whirlpool. Hij zit er helemaal alleen in en drinkt uit een flesje iets lijkt mij water.

pi_6438885
23:10

Tegen de ene beer zie ik nu Andi zitten (was ik maar de beer) en de andere kant Popey (gelukkig ben ik geen beer). Tegen de andere beer zitten Pongo en Balint. In de pool zit Renato over de rand iets op papier te schrijven. In bed liggen Zsanett en Szabi met elkaar te praten, ben nog wel benieuwd hoe dit verder gaat. De moeder begint een vreemde rol te spelen in de vriendschap tussen die twee. (zie streamverslag)

pi_6439089
23:20

Alles is nog steeds het zelfde als 10 minuten geleden.

pi_6439531
In de laatste 30 minuten is er niks veranderd.

tot

pi_6449333
Wat is de Nederlandse BB toch saai op seksgebied, nou in Hongarije gaat het een stuk beter. Alleen zien we niet zoveel meer, er wordt door Angela en Balint een tentje gebouwd van matrassen. Maar de teller staat nu wel op vier. De vierde is vanmiddag geweest in de slaapkamer.
pi_6454753
Wil je op de hoogte blijven wat er precies gebeurt in Hongarije lees dan op http://www.xon.nl het streamverslag van Woensdag 23 oktober 2002 Dag 53.
pi_6455094
24-10-2002 22:48

Op dit moment zitten alle bewoners als een klas in de kamer. Er staat een schoolbord en de juf is Evi, nee er wordt geen biologieles gegeven want ze zit nog aangekleed voor de klas. Evi stelt de vragen en de leerlingen moeten die beantwoorden.

pi_6456102
23:25
De klas zit nog steeds op school er is alleen een nieuwe meester gekomen. En de nieuwe meester is Popey, er worden liedjes gezongen van Ik ga nog niet naar huis. Het is nu een hoop kabaal met zingende leerlingen. Renato zit er wel erg ongeïnteresseerd bij. Volgens mij wil hij naar de whirlpool.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:10:42 #41
36728 GarB
"Vaffanculo!"
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:43:39 #42
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6457604
Good old times: 2nd round of Évi & Renato on week 3, live on BB's late night tv programme
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=72
pi_6458888
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:10 schreef GarB het volgende:
A lovely video of present days' most popular contestant
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_43/Njc5.wmv

http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=40 (It's especially for Nicky )

thanks Garb for the movies they are hot
pi_6467527
jó éjszakát

Ben heel erg benieuwd wat het vanavond gaat worden:

- houden de streams het (2x down geweest vandaag)
- Berenopdracht is afgerond komt er een feest
- zijn er nog bewoners die last hebben van hun hormonen

celebrál

pi_6468181
Wil je op de hoogte blijven wat er precies gebeurt in Hongarije lees dan op http://www.xon.nl het streamverslag van Donderdag 24 oktober 2002 Dag 54

öröm
.

pi_6468208
Er gebeurt heel erg weinig in het huis Evi zit met Angela te smoezen op de zebrabank En daar staan beide cameras op
pi_6469862
Is suikerberg in slaap gevallen of bezig met een cursus Hongaars?

Nee, er gebeurt niet echt veel op dit moment alleen dat de streams het nogal eens laten afweten.
In de huiskamer zitten Pongo, Zsanett en Szabi te praten. Szabi speelt op dat orgel
Evi zit met Popey te praten in de slaapkamer. Ze krijgt een kus van popey die nog helemaal onder de scheerschuim zit. En Balint zitten met elkaar te kussen. En suikerberg komt er vandaag nog een tentje?
Weet ik veel het liefst zonder tentje

pi_6469983
De berenopdracht lijkt mij geslaagd want er kwam een fles champagne binnen. En dat orgeltje en de gitaar voor Renato
Stream 2 evi in de slaapkamer
Stream 4 Evi in de huiskamer zijn er nu twee Evi's in huis. Helaas niet want het wordt nu toch weer tijd voor echte harde seks . Streams lopen niet echt lekker
pi_6470199
Garb

Angela leaves tomorrow BB or do you thing someone ells. I hope its Angela I will a little bit greasy of this girl. The fuck party with Balint and she not a fair person. She was talking very soft with Evi about people in the house. The dedication from BB with the bears was successful. I saw a bottle of champagne in the house. The relation between Zsanett and Szabi is not over now; here mother wasnt very successful with here operation. I saw Zsanetts mother on the website of BB, When its was my mother I will al little bit creasy form here.

thanks

pi_6470441
jó napot

BB heeft lekkere dans muziek opgezet dus ik zit er klaar voor. Popey Evi en staan te dansen. Evi heeft haar spijkerbroek al uitgetrokken loopt met een zwarte string in het huis. Op dit moment zijn Andi en Renato weer close. Dat duurt meestal 24 uur en dan is het weer over

pi_6470500
Op dit monent staan Evi,popey renato,andi en Angela te dansen.
Evi denkt weer dans in een nachtclub werky staat als een idioot te dansen. Nu staan Popey en Andi met elkaar te dansen.
pi_6470575
Die Balint is een echte droogkloot zit als een zoutzak op de bank.
Ben benieuwd of hij nog met Angela gaat dansen. Evi zit op de bank heeft niet echt een goede conditie. Renato staat nu weer met Andi te dansen. Doet wel heel erg machoachtig tegen Andi. En dat kan ik niet zo hebben. De muziek is Caribische klinkt goed en dan een dansende Andi ziet erg goed.
pi_6470660
Nu alleen nog maar drie dansende dames de cameraman moest even zoemen op de string van Evi. De zender zit op haar kont geeft altijd een speciaal effect. Evi staat nu in de eentje te dansen. Nu komt haar vriendin Angela ook bij. Ze zijn wat dichter na elkaar gegroeid deze week. Vooral na de straf van BB waar Angela debet aan was. Evi zit nu weer op haar kont, en Popey neemt van haar over.
pi_6470732
De muziek blijft Zuid-Amerikaans wel een beetje mijn favoriete muziek.
Angela en Popey staan nog steeds te dansen. Van Balint zie ik geen spoor zal hij slapen. Op de zebrabank ligt Zsanett met haar ogen te genieten van de muziek. Evi staat nu ook weer te dansen samen met Angela en Popey.
pi_6470813
Zsanett krijgt dansles van Popey ze staan precies achterelkaar. Szabi kan dit toch niet hebben en gaat zich ermee bemoeien. Weg Popey, die staat nu met Angela te dansen.
Evi komt nu ook weer in beeld, en ik zie Balint door het beeld weglopen naar de keuken.
Die kan je binnenkort huren voor het opzetten van neuk bestendige tentjes. Evi, Popey staan te dansen er zullen binnenkort ook wel verzoeken komen voor een paalact in Hongaarsnachtclub.
pi_6470894
Evi gaat en Zsanett komt ook is zij wel een de meest stijve dame van de groep.
Ze beweegt zich toch wel erg stijfjes, waar is Szabi ze staat met Popey te dansen.
Het kan toch niet waar zijn dat ze vreemd gaat. Nou hij zit te eten samen met Balint, als hij niet met seks bezig dan zit hij wel te eten of hij ligt te slapen. Er staan nu wel erg veel mensen te dansen. Renato en Andi, Evi, Angela en Popey. Renato en Andi zijn erg plakkerig vandaag wat moet dat worden. Persoonlijk vind ik Andi een verschrikkelijk lekker ding. Vooral dat lichaam van haar die borsten zijn om te smullen.
pi_6470985
Er wordt veel champagne gedronken en de Zuid-Amerikaanse muziek wordt er nog steeds gedraaid. De samba Brazil brazil heel erg lekker nummer, droom gelijk naar de Copacabana en dan zie de string van Evi en dan denk ik dat er echt ben. Ik zie nu zelfs Pongo dansen dat lijkt mij erg uniek. Muziek houdt nu op en iedereen blijft dansen dus draait BB de volgende plaat village people.
pi_6471084
Er zijn twee sufkutten in de groep Balint en Szabi die laten het feest het feest en zitten rustig te eten. Oke Village People nog maar een keer, en iedereen staat de dansen op die twee vreetkutten na. Pongo doet ook vrolijk mee, Zsanett staat zelfs ook te dansen
Iedereen gat op zijn manier uit zijn dag, gewoon even lekker dansen. Angela komt even bij Balint kijken zou nooit doen. Er wordt weer flink geknuffeld door die twee. Angela loopt nu weg en Balint ruimt de rotzooi. Angela en Andi staan als zwingend hun haren te kammen. En Angela staat nu weer met Evi te dansen en Pongo komt er nog bij.
pi_6471154
Evi stond even met Pongo te dansen en wisselt dit af met Angela. En Angela danst dan weer met Pongo. Zie nu ook weer een hobbelende Zsanett. Er wordt muziek gedraaid van Pavaroti dus iedereen zit op de bank mee te brullen.
pi_6471240
Iets beters nu jaren 60 muziek : Born to your live. Angela gaat uit haar dak. Zal ze een berichtje uit het tentje hebben gekregen je mag weer. Of het is de drank Popey staat ook nog te dansen, nooit zeggen want nu komt Evi ook weer langs. Nu een echt Hongaars nummertje er zit iemand mee te zingen verschrikkelijk vals denk om mijn boxjes aub.
Het lijkt mij Evi maar het moeilijk te zien allemaal. Op dit moment staan Popey en Evi te dansen en de rest zit in de kamer op de bank. Nou de gene die vals zingt is Evi, ze kan beter met een fluit omgaan.
pi_6471369
Iedereen staat nu te dansen zelfs Balint en Szabi staan te dansen. De show stelen Renato en Andi die kunnen echt heel goed dansen. Muziek is afgelopen en iedereen staat zonder muziek te dansen. En BB gooit er weer een nummertje tegenaan, op de bank zitten Angela en Balint stevig te vrijen gelukkig zie je het van een afstandje. Evi begint zich nu ook met de dansende Andi & Renato te bemoeien. Beide dames staan lekker tegen elkaar aan te rijden, het shirtje van Evi gaat nu ook uit. Staat in de zwarte BH en string te dansen
Renato danst weer met Andi. Evi staat de dansen met Popey het ziet erg heel erg heet uit.
pi_6471473
Balint heeft net gezeten dus wordt het weer tijd voor de seks. Hij zit nog steeds stevig te vrijen met Angela. Renato staat met Andi te dansen en Evi in String en BH met Popey.
Evi zit nu weer op de bank en trekt haar shirt weer aan. Popey nodigt haar uit voor de dans en dat slaat ze niet af. Renato staan nog steeds te dansen. Evi is toch wat stijver met hem dan de jongere heren. Angela gaat en komt weer terug en zitten op de bank. Je vraagt je af komt er seks tussen Andi en Renato NEE. De Zuid-Amerikaanse cd is weer opgezet daar doen ze mij ook een plezier mee. Zsanett zit nu te eten aan de keukentafel, Szabi zit er bij en Popey schept nu ook iets op. Het lijkt op zoek omdat er met een lepel wordt gegeten. De muziek is gestopt en Renato begint weer met zijn gitaar te spelen. Er wordt druk geknuffeld tussen Evi en Angela waarom? Geen Idee. BB heeft weer een rustig Latijns Amerikaans nummer opgezet.
pi_6471531
Er wordt nu niet meer gedanst maar gedronken. Op de bank zitten Angela, Balint, Popey, Evi en op de zebrabank Renato & Andi. Popey staat nu te dansen met Angela soms lijkt het meer stofzuigen ze gaat over de grond. Andi staat nu te dansen met Szabi maar dat lijkt nergens op HARK. Ze gaat maar weer snel naar Renato die kan beter dansen. Drieman op de dansvloer Evi, Pongo en Angela staat wat te huppelen op de muziek
pi_6471599
Zsabi staat te dansen met Angela het blijft een hark.

Tot

moet straks weer werken
Kan iedereen die dit leest even bidden dat de streams gewoon blijven werken vannacht.

zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:17:08 #65
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6471656
quote:
Angela leaves tomorrow BB or do you thing someone ells. I hope its Angela I will a little bit greasy of this girl. The fuck party with Balint and she not a fair person. She was talking very soft with Evi about people in the house. The dedication from BB with the bears was successful. I saw a bottle of champagne in the house. The relation between Zsanett and Szabi is not over now; here mother wasnt very successful with here operation. I saw Zsanetts mother on the website of BB, When its was my mother I will al little bit creasy form here.

I would bet that Angéla will be evicted tomorrow, it will be a clear round without excitements. At the poll of valosagshow.hu (reality soap portal) her hate-factor is about 65%, far the largest of the five nominated persons. She will get about 60-70% tomorrow, the second will be Évi or Andi, I guess.
The mother of Zsanett is a woman whom the mother-in-law jokes are telling about But her actions made Zsanett more popular
Yesterday Renato & Évi made the first steps to get together again. It is hard for two erotomaniacs to be without each other By the way, Bálint & Angéla are leading against them by 5:2

pi_6472190
Knal Bang en het weer maakt suikerberg weer wakker. Ga voorlopig niet slapen zie een verschrikkelijk vrijende Evi dus dit kan iets leuk worden.Het slachtoffer is Popey zat er een klein beetje aan te komen. Ze trokken erg veel met elkaar op de laatste tijd. Jezus, die Evi is botergeil kan niet van Popey Afblijven. Balint en Angela zitten ook te vrijen en Zie nu ook dat Szabi en Zsanett staan te vrijen in de slaapkamer. Erg hot
pi_6472327
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:56 schreef suikerberg het volgende:
Knal Bang en het weer maakt suikerberg weer wakker. Ga voorlopig niet slapen zie een verschrikkelijk vrijende Evi dus dit kan iets leuk worden.Het slachtoffer is Popey zat er een klein beetje aan te komen. Ze trokken erg veel met elkaar op de laatste tijd. Jezus, die Evi is botergeil kan niet van Popey Afblijven. Balint en Angela zitten ook te vrijen en Zie nu ook dat Szabi en Zsanett staan te vrijen in de slaapkamer. Erg hot
Screenshots please!!
pi_6472340
In de slaapkamer liggen Zsanett en Szabi stevig te vrijen met elkaar op het bed.
Switch en ze zitten weer te lullen. Oké Balint en Angela zitten nog wel met elkaar te vrijen. Angela speelt met de kat en de rust is weergekeerd in het huis. Evi is spoorloos verdwenen samen met Popey. Op beide streams niet te zien, in de slaapkamer begint Zsanett weer te vrijen met Szabi. En wij elke switch van mij zijn ze gestopt. Evi zit buiten bij de Whirlpool met de hond. Het wil haar toch niet echt lukken met Popey. Renato staat droog te dansen met Andi (geen muziek) Angela heeft een gele handdoek om haar nek gaat ze naar de Whirlpool of slapen. En Angela krijgt weer een aantal zoenen van Balint. Wat opvalt is dat het niet plat op de bek gaat maar op de wang.
pi_6472374
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:05 schreef Coos het volgende:

[..]

Screenshots please!!

Lukt niet neem alle twee de streams op dus ik heb geen mogelijkheid om screenshots te maken.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:19:18 #70
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6472534
Évi is feeling sad because Popey plays with her. She said the only thing she wants nothing more with him but "to sleep together at least once, even without sex". Angéla encourages her to ask him to do it with her. It is so childish
pi_6472541
Slaapkamer Szabi & Zsanett zitten wat tegen elkaar aan hand van Zsanett ligt wel laag.
Maar er zal wel niks gaan gebeuren (zie geschiedenis). Evi is erg teleurgesteld over iets ze zit erg bedroefd bij de whirlpool met Angela te praten. En toen flikkerde de stream er weer eens uit.. Twee minuten later weer beeld een knuffelende Szabi en Zsanett en toen flikkerde de verbinding er weer uit.
pi_6472647
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:19 schreef GarB het volgende:
Évi is feeling sad because Popey plays with her. She said the only thing she wants nothing more with him but "to sleep together at least once, even without sex". Angéla encourages her to ask him to do it with her. It is so childish
I see now Evi talking with Popey ask she sex with him. I hope last time was very hot with Evi. I think the says no to here.
pi_6472737
Het is op dit moment zo dat Evi met Popey zit te praten om een wip te krijgen. In de slaapkamer liggen Zsanett en Szabi met elkaar te praten en dan weer te vrijen. Niet zo erg interessant jammer dat ik het gesprek van Evi niet kan volgen lijkt mij wel leuk om te weten waar het over gaat.
Evi kijkt weer wat vrolijke dan een kwartiertje geleden
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:31:15 #74
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6472750
quote:
I see now Evi talking with Popey ask she sex with him. I hope last time was very hot with Evi. I think the says no to here.
Évi have just declared her serious sympathy, Popey said in a roundabout way to her that she is not the sort of person he cares much for.
pi_6472809
Doet hij het of doet hij het niet?
Ik zie weer een lachende Evi en een normaal kijkende Popey.
Verder niet zoveel actie op dit moment krijgt wel het idee dat Evi als uit de kast aan het halen is om Popey het bed in te krijgen. Het is een beetje te zien aan haar maniertjes.
pi_6472869
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:31 schreef GarB het volgende:

[..]

Évi have just declared her serious sympathy, Popey said in a roundabout way to her that she is not the sort of person he cares much for.

He has right Evi is not the right person for him. Popey is a fair man that can you see on face. Evi and Renato that are the right persons like sex for a short time. Renato likes girls and Evi the mans
pi_6472923
Er zit niet veel beweging in het gesprek tussen Evi en Popey zoals Garb al zei. Jammer zat toch wel te wachten op een echte wip. Van die tentjes voorstellingen werd ik doodziek. In de slaapkamer is de situatie niet echt veranderd. Evi en Popey zitten aan de keukentafel te praten.
Wat dreigde een orgie te worden is nu echt niks meer van over of de regie moet vergeten zijn
pi_6472969
Andi onder de douche ze heeft een heerlijk lichaam

http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_43/NzM2.wmv

pi_6473027
Renato en Andi zijn vandaag wel erg close met elkaar. Een beetje raar is het wel want deze twee passen niet bij elkaar. Andi wordt verliefd op iemand die haar snel bij het oudvuil zal zeten. Dus als Andi verstandig is zoekt ze maar iemand anders uit (mij Bv )
pi_6473094
Het kan nog intressant worden maar ik ga weer
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 02:00:44 #81
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6473112
quote:
He has right Evi is not the right person for him. Popey is a fair man that can you see on face. Evi and Renato that are the right persons like sex for a short time. Renato likes girls and Evi the mans
I don't like Popey because he is self-important, looks down on women and talks about them generally as only a partner for a f×ck. At a moment he kisses Évi, a few minutes later he says he didn't want to encourage her. I feel sorry for Évi, she suffers from the lack of being loved.
pi_6474216
Volgens de laatste beelden, moet het van 1 stream hebben andere ging weer eens dood. Is Evi zonder Popey gaan slapen, jammer maar wel een beetje te verwachten. Maar het was wel weer een leuk BB avond bedankt bewoners
pi_6479922
Een uitgebreidt verslag van gisterenavond is te vinden op http://www.xon.nl. Het was weer een Evi avond
pi_6479960
Het is vanavond TV avond in Hongarije dus er is tot 22:00 niet zo veel te beleven. Dus tot die tijd zeker geen verslagen. Of er moet iets speciaals gaan gebeuren.
pi_6480529
Helaas het is afgelopen met BB het leger heeft het terrein overgenomen.
Zie soldaten met pistolen rondlopen en ze liggen in de tuin. Een officier is op dit moment uitleg aan het geven waar dit gebeurt.
.
pi_6480814
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:37 schreef suikerberg het volgende:
Helaas het is afgelopen met BB het leger heeft het terrein overgenomen.
Zie soldaten met pistolen rondlopen en ze liggen in de tuin. Een officier is op dit moment uitleg aan het geven waar dit gebeurt.
.
Was een opvoering van BB is het toch een beetje ongepast na wat er in Moskou is gebeurt
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:14:41 #87
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6480897
Result of the 4th eviction vote:
Pongó: 2,3%
Évi: 2,9%
Zsanett: 6,2%
Andi: 30,8%
Angéla: 57,9% - Bye-bye intriguer
pi_6480927
Angela verlaat nu 21:08 het BB house in Hongarije. Balint kijkt niet zo vrolijk maar dat is het spelletje. De stand is dus geëindigd op vijf.
Volgens mij is dit een BB-record en ik wil haar er toch mee feliciteren.
Balint ligt nu in de armen van Evi ze troost hem. Evi gaat nu wel een goede vriendin missen. En wij gaan hun seks missen al zag je nooit wat maar je kon er nog over praten. Er zijn nu nog maar drie dames over Evi, Andi en Zsanett ik hoop niet dat de andere drie snel gaan verdwijnen want dat wordt het erg saai.
pi_6481088
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:14 schreef GarB het volgende:
Result of the 4th eviction vote:
Pongó: 2,3%
Évi: 2,9%
Zsanett: 6,2%
Andi: 30,8%
Angéla: 57,9% - Bye-bye intriguer
That is a very high score. I hope that the next time a man leaves the house. Balint is my favorite or Szabi last night everyone was dancing and they are sitting in the kitchen and eat. Evi gives not up by Popey she want sex with him. For me is it a question of time and thats the same of Szabi and Zsanett. What the relation between Andi and Renato I will tell to Andi stops and tries a real man. Renato is a playboy want fuck with every girl and seas bye-bye.
pi_6481171
Renato speelt gitaar, Evi zit tegen een grote beer met de benenwijd witte string. Balint is erg bedroefd en ligt te huilen op de bank. Evi kijkt ook al niet vrolijk waar moet het heen vanavond. Het nummertje wat Renato speelt daar wordt je ook niet vrolijk van. Het leger loopt nog steeds buiten. Nogmaals het blijft ongepast na wat er in Moskou is gebeurd.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:42:07 #91
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6481284
quote:
That is a very high score. I hope that the next time a man leaves the house. Balint is my favorite or Szabi last night everyone was dancing and they are sitting in the kitchen and eat. Evi gives not up by Popey she want sex with him. For me is it a question of time and thats the same of Szabi and Zsanett. What the relation between Andi and Renato I will tell to Andi stops and tries a real man. Renato is a playboy want fuck with every girl and seas bye-bye.
I hope the same, Bálint is very boring and I have suspections that Szabi only wants to take benefits from his relation with Zsanett. They or Popey should go for next time in my opinion. The next week exercise (that will be in connection with military) will continue the recognition of real personalities.
pi_6481536
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:42 schreef GarB het volgende:

[..]

I hope the same, Bálint is very boring and I have suspections that Szabi only wants to take benefits from his relation with Zsanett. They or Popey should go for next time in my opinion. The next week exercise (that will be in connection with military) will continue the recognition of real personalities.

I will a little bit creasy of the relation between Zsanett and Szabi. Zsanett can better stop with this relation or going fuck with him and stop with her real friend. What now happens she dont know what to do. Thats make here creasy and when she is out that house. Than she really no what she have done in that house.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:25:15 #93
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6481796
quote:
I will a little bit creasy of the relation between Zsanett and Szabi. Zsanett can better stop with this relation or going fuck with him and stop with her real friend. What now happens she dont know what to do. Thats make here creasy and when she is out that house. Than she really no what she have done in that house.
Szabi is criticised by their mates that he should be more manly about Zsanett, and by being in private only with her he isolates himself. He caused this harmly situation for him by himself because Zsanett told him many times that he is not her type, and Zsanett always operates with opened behaviour. But Zsanett's friend is also a nice sort of chap I would break off with such a girlfriend like Zsani.
I hope the contestants see the tendency of evictions (the group of Angéla is decreasing) because I want two reassuring weeks and I don't want to see Zsanett and Pongó to be nominated again.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 22:44:42 #94
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6481991
Exercises of week 9:
- building a military entrenchment, a watch-tower
- making a team flag, a mock-up, a diorama, a grub-net
- posting a sentry
- writing a marching song
- cooking bean goulash
- completing survivor exercises (making fire, water cleaning etc)
(source: valosagshow.hu)
pi_6482552
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:25 schreef GarB het volgende:

[..]

Szabi is criticised by their mates that he should be more manly about Zsanett, and by being in private only with her he isolates himself. He caused this harmly situation for him by himself because Zsanett told him many times that he is not her type, and Zsanett always operates with opened behaviour. But Zsanett's friend is also a nice sort of chap I would break off with such a girlfriend like Zsani.
I hope the contestants see the tendency of evictions (the group of Angéla is decreasing) because I want two reassuring weeks and I don't want to see Zsanett and Pongó to be nominated again.

I hope that Szabi or Popey and Balint will nominated. Then brings nothing in the house. Szabi is sitting the whole day with Zsanett in the bedroom. Balint only fucking with Angela or you see him eating nothing else. And Popey what has he done the last weeks nothing. Pongo is marred he has a very difficult time in the house. With the young people doing sex around him. For me he is the father of the house.
pi_6482619
Camera 2:

Popey en Balint liggen in de whirlpool en Evi zit op de rand met haar poten in het water. Popey & Evi dus ze blijft het proberen.

Camera 4:

Szabi en Zsanett liggen op bed En pongo ligt ook op bed met hun te praten. Er komt toch geen feest vanavond dus ik laat het hier bij.
De streams lopen ook weer te happeren dus

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 26-10-2002 23:42]

pi_6488109
13:19

Camera 2:
Evi, Andi, Zsanett staan in de keuken de boel schoon te maken.
Andi en Zsanett hebben een legerpak ivm de opdracht van deze week.

Camara 4:
Zsanett zit nu in de jeep met Szabi (zucht steun kreun)
De rest loopt in uniform rond en zijn met allerlei dingen bezig. De
tuin is veranderd in een militaire plaats.

pi_6490293
Angela is gisteren door de Hongaren het BB-huis uitgestemd een korte terugblik kan je vinden op http://www.xon.nl
pi_6491744
Voor de echte fans ga ik weer even door. Op naar de achtse neukpartij.
en Caston wie maakt daar een de meeste kans.
1. Evi & Popey
2. Zsanett & Szabi
De laatste twee zitten in de slaapkamer op de grond.
En de rest is buiten bezig met de nieuwe opdracht van deze week.
Weer een knuffel tussen Z & S wanneer gaat het gebeuren zit al een paar weken op te wachten. Het lijkt of Z helemaal los aan het komen is, ben wel benieuwd hoe haar moeder reageert op de nieuwe ontwikkelingen. Dit is volgens bij wel een echte BB liefde nadat ze het huis hebben verlaten is het over.
pi_6491952
Word weer erg interessant allemaal ik zie Renato op bed liggen met een over het hoofd strelende Andi. Evi lag ook in de slaapkamer met de kat en heeft deze aan Andi gegeven en is slaapkamer uitgelopen. Hetzelfde geldt nu ook voor Andi, Renato ligt alleen op bed.
Op dit moment ligt Evi op haar buik in een vrachtauto die buitenstaand. Pongo is buiten iets aan het schilderen
pi_6491989
Bijna iedereen is met de opdracht bezig. Zie Popey en Balint buiten lopen. Evi zit in een legerauto en praat met Popey. Verder gebeurt er niet zo veel, tenminste wat ik kan zien op de streams
pi_6509506
Wat was het weer leuk dit weekend in Hongarije. Wil je meer weten lees het dan op http://www.xon.nl. Je kan hier ook nog een heel uniek filmpje vinden, dat nog niet is vertoond op de BB-Site.
pi_6511681
Voor de paar fans die de verslagen lezen , er komen geen verslagen vandaag. De proxy ligt er uit dus komen er geen beelden de kamer in.
Morgen is er weer een dag
pi_6530354
Het leger in Hongarije wordt op dit moment versterkt met Evi. Wat zijn de gevolgen voor het leger lees alles hier over bij http://www.xon.nl
En natuurlijk staat er weer een waanzinnig filmpje: Evi en de andere dames.
pi_6530407
Gisteren ging de streams pas na 24:00 uur weer echt werken.
Vandaag is het weer erg klote maar iets beter te volgen dan gisteren.
Ook blijft het wel behelpen allemaal.
pi_6535571
Weer geen streamverslagen vandaag proxy is overleden na een paar weken trouwendienst dus opzoek naar een nieuwe. Als iemand een andere oplossing weet zou die het aub kunnen melden. Want zoals het nu gaat wordt je echt niet gelukkig van.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 02:17:52 #107
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_6536334
In de tussentijd zou je ook even rond kunnen kijken in het Spaanse Big Brother-huis. Livestreams hier Toegegeven het gaat er niet zo ranzig aan toe als in Hongarije, maar er zijn wel hele mooie sensuele vrouwen. Vooral Rocío is een snoepje:

Suikerberg, het volgende filmpje waarin Rocío sensueel danst moet je echt even zien eerst hier klikken en dan het filmpje "Rocio baila sexy'' kiezen. Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.

Overigens is er ook een stelletje in ''La casa del Gran Hermano". Desirée en Nacho (die naam heb ik ook niet verzonnen). Volgens mij, aan de streams te zien is, is het niet verder gekomen dan zoenen en hebben ze inmiddels al weer ruzie.

Voordeel van Spanje t.o.v. Hongarije is dat het enigszins te volgen is, als die Spanjolen tenminste niet zo eeeeeeeeeeeenorm snel praten.

[Dit bericht is gewijzigd door NashNL op 30-10-2002 02:25]

woensdag 30 oktober 2002 @ 02:44:01 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6536483
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 02:17 schreef NashNL het volgende:
Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.
Zelfs dit zie ik geen van de nederlandse dames doen in het BB huis.... Ik begin echt te denken dat Nederland een van de preutste landen van Europe is, wat betreft de openheid/vrijheid van vrouwen...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6537153
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 02:17 schreef NashNL het volgende:
In de tussentijd zou je ook even rond kunnen kijken in het Spaanse Big Brother-huis. Livestreams hier Toegegeven het gaat er niet zo ranzig aan toe als in Hongarije, maar er zijn wel hele mooie sensuele vrouwen. Vooral Rocío is een snoepje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Suikerberg, het volgende filmpje waarin Rocío sensueel danst moet je echt even zien eerst hier klikken en dan het filmpje "Rocio baila sexy'' kiezen. Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.

Overigens is er ook een stelletje in ''La casa del Gran Hermano". Desirée en Nacho (die naam heb ik ook niet verzonnen). Volgens mij, aan de streams te zien is, is het niet verder gekomen dan zoenen en hebben ze inmiddels al weer ruzie.

Voordeel van Spanje t.o.v. Hongarije is dat het enigszins te volgen is, als die Spanjolen tenminste niet zo eeeeeeeeeeeenorm snel praten.

Inderdaad een leuk filmpje, had er zelf ook 1 gezien dat er twee vol op de bek gingen in de slaapkamer.
pi_6537159
HELP ME

Zijn er fokkers die mij kunnen helpen met de streams naar Hongarije?
Het probleem is dat de server in Hongarije aan ip-blocking doet. Weet iemand een methode om dit te ontwijken zonder gebruik je maken van de proxy? Mail me dan op suikerberg@hotmail.com

Thanks

HELP ME

pi_6545454
Het is weer verschrikkelijk leuk vandaag de dames worden verwend door drie dames. Ze worden op de Thaise manier gemasseerd. De echte Thaise massage komt geen seks bij en ik kan uit ervaring zeggen dat het heerlijk is. Van je tenen tot je hoofd wordt gemasseerd en het duurt twee uur en die zijn zo voorbij. Het is een leuk gezicht om dit te zien.
pi_6546414
Geef acht, ingerukt mars, massage, douche zonder bikini
lees verder op http://www.xon.nl
pi_6546453
De heren zijn ook door de Thaise danes onder handen genomen.
Nu zit iedereen in de huiskamer en geeft Pongo een Thaise Dame nekmassage
pi_6547096
Pongo wordt alweer een tijdje onderhanden genomen door een Thaise.
Het blijft een leuk gezicht hoe de dames alles met hun handen, armen en ellebogen doen.
pi_6547570
Leuke foto's gisterenavond gebeurt. En ook een plaatje voor de dames

pi_6547640
suikerberg ik wil je even heel erg bedanken Ik lees ze al van af het begin maar bedank je te weinig ga door....... ga door
Try anything once, twice to be sure
  donderdag 31 oktober 2002 @ 07:59:20 #117
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6550534
Goed morgen
This is the most boring week in the BB-house, mostly because of the stupid tasks, so it is time to have nostalgia Here is a collection of Évi (week 1&2)
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=68 (in flagranti with Popey)
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=62 (under the bedspread)
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=61 (interpreting Swan Lake)
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=44 (striptease in a drunken state)
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=65 (having shower with Tara and Angéla)
pi_6562893
Garb you have right its a boring week this week. Last Friday this was a nice party night I hope for Friday the same, with more alcohol then the last time. The act with the ladies was nice the lesbian act. Szabi has a terrible night that night what he want to do with Zsanett did Zsanett with Evi.

Thanks for the movies Garb

pi_6563107
Ook nu staat er op http://www.xon.nl een verslag van dag 60 + filmpjes.

Er wordt een legerliedje gezongen door Pongo
Het geluid kan wel even uit. De laatste opdracht is wel een erge saaie.
Om de streams te volgen moet je heel veel geduld hebben. Maar gelukkig kan ik heel veel spoelen.

pi_6564671
Officier Snorremans was er net nog. Een aantal keren is er een irritant liedje gezongen. Geeft acht. Liedje geef acht liedje. En steeds dat hetzelfde nummer. Streams zijn weer KUT, heb er even geen ander woord voor. Endemol doe er iets aan, is geen reclame voor jullie toko.
pi_6565969
In Spanje is ook een Big Brother aan de gang 4 gratis streams

http://www.terra.es/joven/granhermano/

I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_6566892
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
In Spanje is ook een Big Brother aan de gang 4 gratis streams

http://www.terra.es/joven/granhermano/

Maar henk als je een weekje Hongarije hebt gevolgd dan wil je geen ander land meer volgen. Hongarije is de beste, lekkerste, geilste BB die ooit van mijn leven heb gezien. Dit mag van mij nog maanden duren maar ook hier schiet het langzaam op. Nog een dag of 43 en dan is het over. Maar goed daar denk ik nog even niet aan.
pi_6566922
Dit is mijn grootste ergenis deze twee liggen dag in dag uit op, naast, het bed. Elke keer denk ja nu gaat het gebeuren en dan kusje hier kusje daar maar neuken Ho Maar. De camera staat zes uur op Zsanett en Szabi gericht:

pi_6567983
ik vind suikerberg maar n viezerd zit steeds op die wijven te geilen daar...zielig...
pi_6568339
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 11:18 schreef karoltje het volgende:
ik vind suikerberg maar n viezerd zit steeds op die wijven te geilen daar...zielig...
  vrijdag 1 november 2002 @ 17:30:05 #126
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6573940
I would bet that the mother of Zsanett will come to the BB-house again: last night her daughter made Szabi satiated (without intercourse) What a scandal it will be...
pi_6576637
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 17:30 schreef GarB het volgende:
I would bet that the mother of Zsanett will come to the BB-house again: last night her daughter made Szabi satiated (without intercourse) What a scandal it will be...
Wat ik hier lees moet Zsanett Szabi hebben afgetrokken, dat verklaart waarom hij zo lag te hijgen in het bed.
pi_6576834
20:27

Renato ligt boven op Andi op de bank, andi is weer heel erg plakkerig vandaag.
In de slaapkamer is Evi haar lichaam aan het insmeren met olie. Ze heeft een gele string aan. Het licht gaat uit en ze zit te lezen bij een klein lampje. Streams zijn kut omdat op de route in Hongarije verspert zijn door alle bladeren die zijn gevallen

pi_6578644
Heb weer beeld maar voor hoe lang :

Camera 2:

lekker gezellig Pongo ligt in bed te slapen, Balint heeft zich geschoren

Camera 4:

Waarschijnlijk ligt evi te slapen het is moeilijk te zien maar aan de positie van het bed moet het evi zijn. Wordt dus weer een gezellige avond

pi_6587807
Garb
What can you tell us about the mother of Zsanett? Is she arriving by the BB-House with the boyfriend of Zsanett? Its a nice story about Zsanett and Szabi, the rest its was a born week this week. Please Garb can you post the answer in what easer English, its for me very difficult to translate it in Dutch.

thanks

zaterdag 2 november 2002 @ 21:51:26 #131
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6591322
The most sincere players are the two nominees: Pongó (by Popey, Zsanett, Bálint, Public) and Renato (by Évi, Andi, Pongó, Bálint, Popey, Public).
  zaterdag 2 november 2002 @ 22:00:59 #132
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6591426
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:30 schreef suikerberg het volgende:
What can you tell us about the mother of Zsanett? Is she arriving by the BB-House with the boyfriend of Zsanett? Its a nice story about Zsanett and Szabi, the rest its was a born week this week. Please Garb can you post the answer in what easer English, its for me very difficult to translate it in Dutch.
Hi
The friend of Zsanett said he trusts in her. What a "man"! I can't believe why he thinks they have future together.
The mother doesn't have publicity about the newest matter of Zsanett.
Although I'm a fan of Zsanett I think she would have deserved her 5th nomination. She humiliated her friend very much.
  zaterdag 2 november 2002 @ 22:51:02 #133
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6592201
quote:
I've just read the comment of Zsanett-mama: in case she will not be allowed to bring Zsanett out the house, she will shrink from nothing, even from hanging herself up (sic!).
Zsanett-mama 4ever
pi_6592351
Garb
The streams are dead do you have the same problem. I have trey it many ip addresses and all are dead. The proxy gives no problems, the streams are buffering and buffering
pi_6592393
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:51 schreef GarB het volgende:
The most sincere players are the two nominees: Pongó (by Popey, Zsanett, Bálint, Public) and Renato (by Évi, Andi, Pongó, Bálint, Popey, Public).
When I was a Hungarian than I vote Pongo. Its easy for Renato fuck Evi and he wins it from Pongo
pi_6592487
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 22:00 schreef GarB het volgende:

[..]

Hi
The friend of Zsanett said he trusts in her. What a "man"! I can't believe why he thinks they have future together.
Although I'm a fan of Zsanett I think she would have deserved her 5th nomination. She humiliated her friend very much.

The friend of Zsanett is a little bit creasy; the whole world saw that she had a new friend. Zsanett Kissed Szabi, masturbate Szabi, the friend of Zsanett can better tell Zsanett bye.
Your stupid women for you many odder girls
pi_6592663
Moet toch weer even schelden richting Hilversum. De streamkwaliteit van BB-Hongarije is weer een zeer zeer zeer Mensen van EndeMol doe er een iets aan. Dit is echt op te
  zaterdag 2 november 2002 @ 23:23:21 #138
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6592777
quote:
When I was a Hungarian than I vote Pongo.
That's right, Pongó is an improper person. He is very nice, still, he is a 'Kuckucksei' (37 years old, with family, big experience of life etc).
But I think Évi and Renato won't fuck again. She would rather have sex with anybody else in the house than with the 'latin buffalo'
  zaterdag 2 november 2002 @ 23:29:49 #139
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6592899
quote:
The streams are dead do you have the same problem. I have trey it many ip addresses and all are dead. The proxy gives no problems, the streams are buffering and buffering
I also can't connect to the streams
Microsoft should rewrite the message 'buffering' to 'please wait'
pi_6593021
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:23 schreef GarB het volgende:

[..]

That's right, Pongó is an improper person. He is very nice, still, he is a 'Kuckucksei' (37 years old, with family, big experience of life etc).
But I think Évi and Renato won't fuck again. She would rather have sex with anybody else in the house than with the 'latin buffalo'

Evi wants to fuck with Popey I saw this week a picture of a lady on the bed by Renato. Has Renato a girlfriend? I think no, but you dont know. This week was a boring week I hope that the next more happened than this week.
pi_6593173
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:29 schreef GarB het volgende:

[..]

I also can't connect to the streams
Microsoft should rewrite the message 'buffering' to 'please wait'

The problem is by all of the streaming servers. You have post a moth ago a list of ip-adresses I use this list. Its very easy to use when one of the server going down. This happened a view time by a week
pi_6598235
Ook dit weekend zaten de Hongaarse bewoners niet stil.
Lees alles over het seksincident tussen Zsanett en Szabi op:
http://www.xon.nl
pi_6598434
13:17

In de whirlpool zitten op dit moment Ev & Popey met elkaar te praten.
Evi heeft een blauwe bikini aan niet echt het touwtjessysteem van een paar weken terug. En als het nu toch over stelletjes hebben in de keuken is Zsanett aan het pannekoeken bakken. En wie staat daar bij Szabi (de hongaarse Etna)

pi_6598571
In de whirlpool is Balint er nu ook bijgekomen. Weer een raar beeld Evi in de keuken en Evi in de pool. De ene stream loopt zeker 10 minuten achter met de andere is erg leuk. Evi staat met gele handdoek om in de keuken terwijl Zsanett is nog steeds bezig met het bakken van pannekoeken.
pi_6609246
Oke ik zit in de startblokken om te gaan streamen.
Zijn de streams helemaal dood, er is niks te bereiken
Maar goed morgen is er weer een dag.
pi_6623499
Evi & Renato hebben elkaar weer gevonden. En het ging er weer stevig aan toe lees meer bij http://www.xon.nl.
En natuurlijk staat daar ook weer een filmpje als bewijs (NO 8). Nederland wordt eens wakker
pi_6623660
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:02 schreef suikerberg het volgende:

[..]
Its easy for Renato fuck Evi and he wins it from Pongo

Renato has listening to my and did really fucked Evi. And Popey was spectator of this orgy. Can you tell use what the reaction was from Popey and Andi?
pi_6623747
Garb is it possible to post all the ip addresses off the streams.
The most off the streams are not working at last Sunday.

Thanks

maandag 4 november 2002 @ 21:11:35 #149
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6625482
quote:
Evi wants to fuck with Popey I saw this week a picture of a lady on the bed by Renato. Has Renato a girlfriend? I think no, but you dont know. This week was a boring week I hope that the next more happened than this week.
Renato has only a "spiritual partner", called Hermina. She was interviewed at the 1st tv show of eviction, she seemed to be a little bit disappointed about his action with Évi.
The main task of this week is to make soap operas. The responsible person is Pongó.
  maandag 4 november 2002 @ 21:14:22 #150
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6625534
quote:
Garb is it possible to post all the ip addresses off the streams.
The most off the streams are not working at last Sunday.

Thanks

Cam 1:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=1
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=3

Cam 2:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=2
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=4

I haven't found the ip-s I pasted to the fok-forum a couple weeks ago, but I hope these will work as well.

maandag 4 november 2002 @ 21:21:08 #151
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6625655
quote:
Renato has listening to my and did really fucked Evi. And Popey was spectator of this orgy. Can you tell use what the reaction was from Popey and Andi?
They weren't shocked, at least they didn't speak in the diary room (called "secret room" in the Hungarian version) about it as a negative thing to fuck in front of them. But I think the respect of Renato and Évi haven't risen in the house, especially in Andi's view, who very conservative is and nominated both of them last Saturday.
  maandag 4 november 2002 @ 21:49:18 #152
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6626130
Could somebody tell me what the most significant differences between the BB4 and BB1 NL are?
pi_6626173
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:14 schreef GarB het volgende:

[..]

Cam 1:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=1
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=3

Cam 2:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=2
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=4

I haven't found the ip-s I pasted to the fok-forum a couple weeks ago, but I hope these will work as well.

thanks, de most of your ip-s will not work
pi_6626604
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:49 schreef GarB het volgende:
Could somebody tell me what the most significant differences between the BB4 and BB1 NL are?
The Hungary BB from this year is the same as the first BB in the Netherlands.
This year in NL why have two parts in the house one part is a bungalow and the other part is a bunker. The group split in two groups one in the bunker and another in the bunker with dedication changed the people from home (not the group). This year is very boring nothing happening in that house? The talking the whole day, no sex, the dedication is very strange. An example: a person must make all the drank gone. And a other person must make all the food gone in the bunker.
  maandag 4 november 2002 @ 22:17:19 #155
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6626614
Guests in the house: the Fresh girls will act three lesbians in "Bastardo and Bastardina"
pi_6626690
Oke het beloofd vanavond erg leuk te worden dus vanaf nu is suikerberg weer in de lucht. Het is te hopen dat de ellendemol streams het vandaag houden want het was de afgelopen dagen heel erg slecht.

Een korte inleiding :

Er zijn een tweetal dames van buitenaf in het huis voor modelen werk in het huis. En een enge hongaarse vent. Er is nu een klein feestje uigebarsten er zijn twee hele grote flessen chamapgne naar binnen gebracht dus iedereen zit flink te drinken.

maandag 4 november 2002 @ 22:22:12 #157
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6626711
quote:
The Hungary BB from this year is the same as the first BB in the Netherlands.
This year in NL why have two parts in the house one part is a bungalow and the other part is a bunker. The group split in two groups one in the bunker and another in the bunker with dedication changed the people from home (not the group). This year is very boring nothing happening in that house? The talking the whole day, no sex, the dedication is very strange. An example: a person must make all the drank gone. And a other person must make all the food gone in the bunker.
Thanks Are there differences in the eviction system? I've found questions at BB-polls "who should stay?".
pi_6626842
Iedereen zit in de huiskamer en renato speelt op een zijn gitaar. Het zijn drie hongaarse meiden die in het huis zijn. Er wordt een lied gezonden door de groep en de 3 dames worden in close up gebrachttttttttttttt oh wat zijn ze mooi
pi_6627070
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:22 schreef GarB het volgende:

[..]

Thanks Are there differences in the eviction system? I've found questions at BB-polls "who should stay?".

The first weeks they are no evictions every week comes two man and the next week two woman in the house. After a week of 4 the people in the Netherlands can call a pay number the least popular person leave the house. Every week leaves one a man and the other week leave a woman. Now must the group vote a women or another week a man who leaves the house.And the people of NL must vote who really leaves the house. The last week they are four persons in the house and the can win 500.000 euro. The must do a dedication is this good they win 125.000 euro for the winner. The people of the Netherlands can call to a pay number.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 04-11-2002 22:44]

pi_6627170
Andi heeft iets uit haar handen laten vallen in de keuken het is daar nu een grote puinhoop. Maar de mooie dames staan de boel op te ruimen.
Evi geeft popey een hele snelle kus En renato staat te praten met een mooie dame. Het is een wat rommelig zooitje in het huis maar dat maakt het erg leuk.
pi_6627342
Iedereen staat met iedereen te praten in de keuken. Andi staat de dansen bij de wc en klopte op de deur of ze naar het toilet moet is niet te zeggen. Renato kan toch weer niet van de vrouwtjes afblijven. Ze loopt met een hongaarse meid te slaapkamer in maar ze loopt er niet en holt er snel meer uit. Popey heeft ook een hongaarse meid en gaat ook een beetje op versier tour. Ze zitten aan de keukentafel te praten
pi_6627387
Garb who are the tree girls in the house? What a hot girls
  maandag 4 november 2002 @ 22:56:41 #163
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6627508
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:52 schreef suikerberg het volgende:
Garb who are the tree girls in the house? What a hot girls
Ági, Andi and Wiki, members of a music group called Fresh.
They are pretty, but their music is
pi_6627547
De dames Evi en Zsanett hebben weer de lesbische tour. Staan gearmd te dansen en geven elkaar een zoen. De handen van Evi zitten in de zij bij Zsanett. Renato heeft een hongaarse dame naast zich zitten met de zelfde kleur haar. Evi en Zsaneet liggen beide op de grond. evi ligt nu boven op en geeft Zsanett een kus. er wordt wat gezegd dus is er pauze. Renato staat foto's te maken van die twee. En hoppa weer een kus. Szabi komt er nu bij en het is gelijk afgelopen. Hij heeft commataar op iets. Ze staan nu te praten met elkaar ze is Szabi en Zsanett.

De hongaarse dames zijn drie dames die voor een opdracht in het huis zitten.

pi_6627627
Zsanett is wat bedroefd en wordt getroost door Szabi. Die Szabi zit er wel heel erg vreemd bij. Zit aan iets te denken, een groot deel van de groep zit aan de keukentafel met stokjes te eten (chinees, Japans). Popey zit naast een hongaarse dame het hof te maken. En Szabi heeft bezoek gekregen van Andi. Maar blijft een afwezige indruk maken.
Het keerpunt tussen die twee wie weet?
pi_6627695
quote:
Op maandag 4 november 2002 22:56 schreef GarB het volgende:

[..]

Ági, Andi and Wiki, members of a music group called Fresh.
They are pretty, but their music is

Was a nice moment Renato with one of the girls in the sleeping room? The girl runs for her live out the sleeping room. The girls are very hot and that knows Renato and Popey.
pi_6627960
23:00

Er worden veel foto's gemaakt van elkaar de dames Fresh vermaken zich ook. Er is duidelijk iets aan de hand met Szabi en Zsanett. Zsanett heeft duidelijk iets van rotop. Szabi probeert het goed te maken maar het ziet er niet na uit het lukt. Zsabi is nu ale zeilen aan het bij zeten om zijn fout te herstellen. Szabi werd erg boos op de lesbische act tussen Zsanett en Evi.

pi_6628127
Szabi probeert de aandacht van Zsanett te krijgen maar dat lukt niet.
Er zit een deel van de groep van de keukentafel te eten en te praten. Er wordt nogsteeds druk foto's van elkaar gemaakt. De donker dames Fresh zit aan de keukentafel met balint ze schrijft iets op.En Popey kwam even kijken wat ze aan het doen waren. Szabi gaf Evi een kus, geheimcode van help mij even met Zsanett. Renato is nog steeds druk bezig met foto's maken en de dame bij Balint is hem aan het tekenen.
pi_6628289
Er komen wat meer mensen rond de keukentafel. Zie Andi zitten en een andere fresh lady een blonde. En wordt nu iets voorgelezen, iedereen zit weer gezellig rond de keukentafel. Er gaat een papiertje rond met een tekening van Balint kon het maar een paar seconden zien
pi_6628449
De dames fresh gaan volgens mij het huis verlaten er wordt druk gezoend. (Ben wel een beetje jaloers suikerberg wil ook wel een klein kusje van de dames) er worden nog snel een aantal foto's gemaakt van de drie dames die verdwijnen nu in de dagboekkamer. De rust is weer gekeerd Balint & Szabi staan de opnames van de videocamera te bekijken. En hebben er veel plezier mee En de digitale foto's worden bekeken door Evi, Popey , Andi en Zsanett.
pi_6628591
Op dit moment doen en wedstrijdje gewichten stoten. De ene keer is Pongo en de andere keer Renato. Pongo lijkt mij veel sterker dan Renato. Renato gebruikt waarschijnlijk zijn verkeerde spieren .
Een aantal bewoners staan er bij te kijken. Het lukt Szabi niet om echt goed contact te krijgen met Zsanett. Wat voor een spelletje Pongo en Renato aan het uitvoeren zijn weet ik niet maar er wordt iets gedaan met gewichten.
pi_6628918
Het spelletje tussen Pongo en Renato is nog steeds aan de gang. Popey en Balint staan nog steeds foto's te maken. Popey gaat ook mee doen met de gewichten maar na 3x stoten stopt hij er mee. Evi staat met half afgezakte broek in de keuken. Ze heeft een zwarte string aan. Ze trekt de broek omhoog en loopt met een emmer warm water naar de badkamer denk zie er niet meer. Szabi zit naast Andi op de bank en hij speelt op zo'n elektrische geval. Orendoppen in dus Andi zit er lachend bij. Ze schuift wat dichter tegen Szabi aan. Het ding wordt aan de kant geschoven en ze lopen weg. En wat ziet mijn oog, Zsanett heeft haar pyjama aan en Szabi probeert te praten met Zsanett maar dit lukt niet heel erg. Zsanett staat haar tanden te poetsen en Szabi doet het ook. Zal iedereen toch vroeg gaan slapen jammer

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 05-11-2002 00:15]

pi_6629069
Zsanett gaat nu slapen op een 1 persoonsbed het licht gaat uit. En Szabi gaat naast haar zitten. Er wordt met elkaar gesproken en het lijkt er op dat Szabi zijn foutje goed wil maken. Zit met zijn hand in haar nek en zegt zoiets sorry schat is fout geweest. Het vredesproces in de slaapkamer gaat nog steeds door. In de andere slaapkamer zitten Balint en Popey de film van de videocamera te bekijken.
pi_6629218
Het vredeproces is nog steeds aan de gang in de slaapkamer. Tussen Zsanett en Szabi maar het lukt hem niet om vrede te krijgen. Die Zsanett staat dus toch op haar strepen leuk om te zien. Szabi ligt tegen de nek van Zsanett maar ze geeft geen krimp. Het lijkt een beetje over tussen die twee, maar goed het is BB en het speelt zich af in Hongarije dus je weet maar nooit. Op dit moment heeft Szabi een probleem, het lijkt mij heel verstandig dat hij net als ik ga slapen. Een nachtje overdenken doet wonderden.
Oh nee Suikerberg kop dicht en ga nu slapen, je begint nu wel hele erge onzin te lullen.
En de Szabi geeft het niet opnieuw probeert hij het, Szabi ga nou slapen sukkel.
pi_6629364
Szabi is nu weg gegaan en ligt op een ander bed te praten met Zsanett deze heeft haar zender afgedaan. Zo te horen praten ze nog wel met elkaar maar het moet een klote avond voor Szabi zijn. En ik zeg nog zo niet doen Szabi en hij doet het toch weer. Gaat het bed weer uit en zit op zijn hurken naast het bed van Zsanett. Zsanett heeft de dekens over haar hoofd geslagen en reageert niet echt op Szabi. Voor de rest gebeurt er niet zoveel interessants in het huis. Weet niet of er witte rook gaat komen bij Zsanett en Szabi dit kan soms uren duren en daar ga niet opwachten. Ik ga slapen had gehoopt op een andere avond maar het is toch een leuke avond geworden.

Bedankt bewoners

pi_6646489
In Hongarije is het op dit moment erg rustig. Dus kan je met een gerust hart even het streamverslag van Maandag 4 november op http://www.xon.nl lezen
pi_6686097
Er komen nu elke dag gasten in het huis waarschijnlijk nu een zanggroepje van 2 dames en een heer. Men zit nu aan de keukentafel met elkaar te praten. Erg saai voor een niet Hongaar
pi_6686189
Gelukkig is er gisterenavond niet veel gebeurt, want voor de afwisseling had Nuon een kasje laten opblazen. Geen Internet voor een paar uur.
pi_6702195
18:28

Zie een naakt zittende Evi op de bank. Er worden foto's van haar gemaakt maar helaas niet meer te zien op de BB-Site.

pi_6705298
Waarom moet die server er nou precies weer uitgaan op een moment dat er weer vanalles is te beleven in Hongarije
pi_6705457
Even een korte samenvatting:

In de slaapkamer zaten Evi, Renato, Balint, Andi en Popey. Er wordt stevig gedronken dus dan weet je het al. Evi lag lekker boven op Renato te rijden. Andi en Popey waren verschrikkelijk close aan het dansen. De hand van Andi ging onder de trui van Popey.
Evi lag boven op Andi flink te rijden eb te vrijen. Szabi kwam binnen trui werd door Evi uitgedaan. Evi kroop boven Szabi en die zat flink aan de borsten van Evi te sabbelen.
En in de tussentijd werd er druk fotos gemaakt. Het is dus weer eens verschrikkelijk leuk en gelukkig is het vrijdag. En er is veel drank in het huis. De enige die wat afwezig is Zsanett die heb ik nog niet zien deelnemen aan de activiteiten

pi_6705583
Er wordt door BB muziek gedraaid op dit moment hiphop. Andi en Zsanett liggen uitgezakt op de bank. Evi en Popey staan de dansen. Evi staat in een tijgershirtje en string te dansen en de zender zit op de kont. Popey staat met zijn fluitje tegen Evi kont de dansen. Andi ligt tegen Renato aan met een vinger in de mond terwijl Evi en Popey nog los staan te dansen.
pi_6705762
Er zijn een aantal Heren de dagboekkamer in gegaan Evi stond weer op haar bekende manier te dansen. Zsanett begint nu ook een warm te worden en begint te dansen. En toen had ik geen beeld meer
pi_6706138
Beeld is weer terug maar voor hoe lang.

Er wordt een feestje gevierd in de dbk. Ik zie iedereen behalve Pongo.
Popey en Andi staan lekker te dansen En staan ze weer de dansen met Balint en er worden veel foto.s gemaakt. Andi staat nu weer geil tegen Renato aan En ze zij waren op zoek naar elkaars monden. En nu staan ze te kijken waar allemaal camera's staan.

pi_6706323
Pongo is ook gevonden is in de keuken bezig volgens mij heeft hij honger en staat iets klaar te maken
pi_6706600
Het feest is nog steeds aan de gang in de dbk. Er wordt gedanst en gezongen , Popey staat boven op een stoel te dansen.
pi_6706730
Het feestje in de DBK is nog niet over er wordt nog steeds gedanst gezongen en foto's gemaakt.
pi_6706922
Iedereen staat nu in een kring te dansen. Gearmd met elkaar en te zingen.Lijkt wel een beetje op Tim die kan ook zo goed zingen
pi_6706961
Bijna iedereen staat nog steeds te dansen in de DBK. Op twee na dat zijn Pongo en Renato die zitten met zijn tweeen aan de keukentafel te praten.
pi_6706992
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 00:33 schreef suikerberg het volgende:
Bijna iedereen staat nog steeds te dansen in de DBK. Op twee na dat zijn Pongo en Renato die zitten met zijn tweeen aan de keukentafel te praten.
Suikerberg bedankt zoals ik al eerder vertelde ik lees ze met veel plezier
Try anything once, twice to be sure
pi_6707099
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 00:34 schreef Moesta het volgende:

[..]

Suikerberg bedankt zoals ik al eerder vertelde ik lees ze met veel plezier

dank je graag gedaan maar zo'n avond als vanavond is het leuk om te doen. Er gebeurt best wel veel. Zit eigenlijk een beetje te wachten tot ze uitgedanst zijn.
De enige die mij erg dwars zit is Endemol en het ip spel.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 09-11-2002 01:00]

pi_6707148
Op de DBK bank staan Popey en Balint Andi zit op de bank en Szabi staat te dansen. Aan de keukentafel zitten Popey en Renato nog steeds te praten. Zsanett is haar tanden aan het poetsen gaat waarschijnlijk slapen.
pi_6707183
Vanavond gaat één van de twee heren het huis verlaten Pongo of Renato. Ik krijg het gevoel dat Pongo het gevoel heeft dat zijn einde nadert en hij het huis moet verlaten. Ach hij heeft één geluk dat hij weer bij zijn vrouwtje is
pi_6707225
Er wordt nog steeds druk gedanst en gezongen in de DBK. Zsanett is weer terug in de dbk gekomen. Hongaarse volksmuziek heeft al een tijdje de boven toon. Er wordt een hapje de DBK binnen gebracht en volgens mij ook drank maar dat kon ik niet goed zien. Typen en kijken kan soms lastig zijn.
pi_6707300
Bijna iedereen heeft de DBK verlaten alleen Szabi,Balint, en Zsanett zijn er nog. En Evi en Andi zitten voor de open deur. Zsanett niet er erg afwezig uit ze heeft een blik op oneindig. Er wordt niet veel meer gedanst. Evi en Andi zitten stevig te snuffelen en zaten even gearmd. Het tempo van de muziek gaat weer omhoog en nu staan Balint en Szabi te dansen. Ja echt waar ze doen dit bijna nooit een uniek beeldje
pi_6707331
De muziek begint nu toch wel een beetje op mijn zenuwen te werken.
Iedereen staat weer te dansen Balint, Popey, Szabi. Evi en Andi zitten en dansen dus niet.
pi_6707367
Zsanett zat op de grond en wordt met tegen zin omhoog getrokken en staat nu ook de dansen. Er wordt nu door iedereen gedanst op de muziek alleen Zsanett niet die zit op de bank als eens goed te bekijken.
pi_6707392
De regie begint nu erg te vervelen. De camera is nu gericht op de rotzooi de op de grond ligt voor de DBK. Zenders asbak en flesjes drank.
pi_6707460
Muziek is gestopt iedereen zit nu op de grond in de dagboek met elkaar te praten. Langzaam maar zeker loopt de ruimte leeg. alleen Popey em Balint staan te spelen met de speciale dagboekcamera. De laatste twee hebben de ruimte nu ook verlaten. En de rust lijkt weer gekeerd
pi_6707538
Een aantal bewoners zitten rond de keukentafel en ting ting ting.
Het gitaarspel van Renato gaat weer beginnen. Het is misschien voor Renato de laatste avond tussen je weet maar nooit of hij Evi nog een keer gaat bewerken.

De teller staat op dit moment op 8:

5x Balint & Angela
3x Evi en Renato

Maar goed seks speelt in dit huis niet de hoofdrol

pi_6707563
De rust is weer gekeerd in Hongarije

Dus suikerbergje gaat

Posting no: 200 is ook een mooie om te stoppen.

pi_6711344
14:28

Het is weer een komisch gezicht op dit moment. De bewoners zijn verkleed als Assepoester en de zeven dwergen. AssePOESter is Evi en de andere dwergen zijn o.a.
Renato, Balint ze lopen dus alle in een dwergen pak rond. En er wordt van iedereen een foto gemaakt. Zsanett zie ik ook in een dwergenpak rond lopen.

pi_6711392
Dit zal wel de hele middag gaan duren. De ramen zijn allemaal dicht geplakt dus zal er vanavond wel weer iets leuks in de tuin gaan gebeuren.
pi_6713016
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 01:25 schreef suikerberg het volgende:
De rust is weer gekeerd in Hongarije

Dus suikerbergje gaat

Posting no: 200 is ook een mooie om te stoppen.

Suikerberg was weer heel tevreden over de afgelopen avond. Drank en muziek levert heel veel kijkplezier op. Het is alleen jammer dat wij het geval Hummie hebben in Nederland anders was het misschien ook wel leuk geworden.
pi_6716194
Het moment nadert Pongo of Renato gaat het huis verlaten

Wie zal het gaan worden?????????

zaterdag 9 november 2002 @ 20:58:37 #206
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6716212
Result of the public vote:
Renato got 91544 votes, Pongó got 92951. (in percents: 49,6-50,4)

Pongó seems to be very disappointed

pi_6716230
Pongo

Toen hij het hoorde dat hij de ongelukkige is hij gelijk vertrokken.
Binnen een paar minuten was hij weg

zaterdag 9 november 2002 @ 21:02:22 #208
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6716274
The wife of Pongó can't stop giggling She is very happy
pi_6716332
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 20:58 schreef GarB het volgende:
Result of the public vote:
Renato got 91544 votes, Pongó got 92951. (in percents: 49,6-50,4)

Pongó seems to be very disappointed

Thats very closed 1400 votes. My idée was that Renato more a favorite was by the Hungarian people than Pongo. The sex parties with Evi and the game with Andi.
Pongo was disappointed maybe it's was very close
pi_6716391
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:02 schreef GarB het volgende:
The wife of Pongó can't stop giggling She is very happy
60 day with no sex
And the whole house is fucking you get a complex.
pi_6716462
The official big-brother site is closed for no Hungarian people.
Thats a very stupid action form Vnet and EndeMol
  zaterdag 9 november 2002 @ 21:13:58 #212
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6716504
quote:
Thats very closed 1400 votes. My idée was that Renato more a favorite was by the Hungarian people than Pongo. The sex parties with Evi and the game with Andi.
Pongo was disappointed maybe it's was very close
Pongó was a top favourite in the first 6 weeks, he is a showman. But after this period he had many arguments with the young mates. He was too sincere, and sometimes he didn't have right.
Pongó's exit was unusual: there were contestants of whom he didn't say goodbye.
But he has a big success in the studio!
pi_6716522
The love between Szabi and Zsanett is over. Szabi said something stupid between Zsanett when she was kissing Evi for the nice pictures this happened last Monday in the evening
  zaterdag 9 november 2002 @ 21:16:27 #214
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6716543
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:11 schreef suikerberg het volgende:
The official big-brother site is closed for no Hungarian people.
Thats a very stupid action form Vnet and EndeMol
Do you know reasons about this step?
pi_6716645
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 21:16 schreef GarB het volgende:

[..]

Do you know reasons about this step?

No, The server was the last day very slow. Only in the night and the morning you have turbo connection. Or Hungary is to popular in Europe
pi_6723867
Sinds vandaag kan je op http://www.xon.nl ook weer de bekende BB-Hongarije filmpjes bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 10-11-2002 14:35]

pi_6723923
Persoonlijk vind ik het jammer dat deze topic meer een suikerberg topic. Je mag best reageren op dingen die je gelezen hebt. Hiermee bedoel eigenlijk niet de verslagen zelf, maar misschien zit je na het lezen wel met een vraag. Je mag de vraag best wel stellen hoor, ik bijt niet
  maandag 11 november 2002 @ 10:23:11 #218
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6735894
You can vote about who you would like to evict for the next time at http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Surveys&pollID=51
pi_6774114
Maandag 11 november 2002 Dag: 72

In de vroege ochtend is Balint nog steeds bezig met het maken van kledingstukken voor de etalagepoppen. Dat gaat er heel erg secure aan toe met de naaimachine en met de hand. Hij heeft de hele nacht nog niet geslapen en gaat fanatiek door. In de vroege ochtend raakt bij hem de energie ook op dus hij gaat ook maar snel slapen.

Echt lang kan hij van zijn nachtrust niet genieten na een uurtje of wat begint BB muziek te draaien. Het is de wekker voor de bewoners een aantal komen er snel uit andere blijven liever liggen. De wekmuziek van vandaag was een nummer van Queen. Het duurt heel lang voordat iedereen echt op is, de dames heb het voortouw genomen en waren als eerste op. Andi en Evi stonden nog te dansen op de BB - muziek. En zoals altijd verzorgen de dames de maaltijd, de voorbereidingen zijn in vollen gang.

Popey is naar buiten gelopen om te kijken hoe het met de hond is. Het beestje wordt met veel liefde verzorgd. Verder is Popey de maat aan het opnemen van het podiumdecorwand. Na een snelle ontbijt zijn Evi en Popey het podiumdecor aan het beschilderen. Pas in de late middag komen Renato en Balint hun bed uit. Renato is gelijk naar buiten gelopen om de kijken wat Evi en Popey aan het doen zijn. Evi en Popey zijn de hele middag en vroege avond nog bezig geweest om het schilderwerk af te krijgen. In de late middag heeft de gehele groep de warme lunch genuttigd in de keuken.

De avond valt in Hongarije de bewoners hebben zich allemaal omgekleed in hun jaren 60 kleren. Er wordt door Renato op zijn gitaar Rock n Roll gespeelt. En ook vandaag wordt het Rock n Rolll nummer geoefend Evi en Andi staan te dansen en te zingen gelijk. En wat je wel vaker ziet gebeuren, de bewoners verhuizen allemaal naar de slaapkamer. Daar liggen en zitten de bewoners op de grond en praten gezellig met elkaar. Dit was dus stilte voor de storm de bewoners moeten nu weer met ze alle op het podium melden. En daar wordt weer geoefend aan het Rock n Roll nummer er wordt weer gezongen en natuurlijk wordt de dans ook niet vergeten. Na afloop gaan een aantal bewoners zich omkleden naar hun dagelijkse kleding of trekken een badjas aan. Na de zware arbeid wordt er door de gehele groep in de keuken gegeten.

Na de maaltijd wordt de ontspanning gezocht in de whirlpool. Evi, Popey en Balint zijn in de whirlpool te vinden vanavond. Het beeld verplaatst zich naar de slaapkamer en daar ligt Zsanett al te slapen en Szabi zit er naast. Maar hij besluit om ook te gaan slapen allebei slapen nog steeds apart.

pi_6793954
Suikerberg je hebt een avondje EVI verdient.

En wij kijken allemaal mee!

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_6795235
quote:
Op donderdag 14 november 2002 08:28 schreef Emphyrio het volgende:
Suikerberg je hebt een avondje EVI verdient.

En wij kijken allemaal mee!

Dank je Waar kan ik mijn prijs "ophalen"
Met een flinke borrel op dan zou ik het wel willen maar als ik zelf mocht zeggen dan zou ik toch kiezen voor Andi. Maar dan drink ik geen druppel want daar wil uitgebreidt van genieten.
pi_6805554
Het is deze zo verschrikkelijk saai in Hongarije, dat als het zo door gaat maar een afkick periode ga in lassen. Het is toch niet te hopen dat Oma Hummie in Hongarije is langs geweest.
pi_6829719
Moet toch wel erg lachen als ik zie hoe er vandaag wordt gereageerd op een aantal seks topics. Heeft hij en zij het met elkaar gedaan, als je Hongarije volgt dan kan je het beter hebben van wie heeft nog geen seks gehad. Het is nu wachten op seksparty nummer 9. Dat betekent dat er in het wel eens van bil wordt gegaan. Een aantal keren zie je het niet maar je kan het wel horen. En Evi deed het gewoon hardcore, het kan best zijn dat er in Nederland wel iets gebeurd is maar dat Hummie dat niet aan de kijkbuiskindertjes wil laten zien. In Hongarije wil de regie graag alles laten zien dus wordt de kamera net zo bewogen dat je de mooiste shot hebt als kijker. Veder op de site hebben ze een speciale boven de 18 rubriek met 18+ filmpjes. Het is wel goede marketing voor het product BB. Vraag me wel af wat er zou zijn gebeurt met de kijkcijfers in NL als het er zo zou toegegaan als Nederland. In Hongarije is er een late versie om 22:45 is misschien een leuk idee voor BB5. boven de 18 rubiek met 18+ filmpjes. Het is wel goede marketing voor het produkt BB. Vraag me wel af wat er zou zijn gebeurt met de kijkcijfers in NL als het er zo zou toegegaan als Nederland. In Hongarije is er een late versie om 22:45 is misschien een leuk idee voor BB5.
pi_6829992
Er gebeurd niet zoveel bij BB deze week maar het lukt me nog steeds een aardig verslag te schrijven. Op dit moment zit ik weer te kijken naar een plakkerige Andi.Ze zit aan haar grote liefde Renato vind hem erg labiel vandaag. Straalt niet erg veel zelfvertrouwen uit, lijkt mij dat hij geen raad met met de siuatie. En is nu een Hongaarse woordewisseling aan de gang geen ruzie. Renato ligt op de bank en Andi zit aan zijn benen maar dat wil hij niet hebben
  zaterdag 16 november 2002 @ 21:37:07 #225
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6840785
The last nomination of an odd week's end:

Zsanett: Popey (eats in a disgusting way), Andi (offended her)
Renato: Popey (plays for the public), Évi (agressive behavior)
Andi: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Szabi: Andi, Popey (negative attitude to many things)
Popey: Zsanett (her cleanness-mania), Andi (the least sincere mate)
Évi: Renato (agressive behavior), Zsanett (hates animals)
Bálint: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Public: Zsanett, Andi [Zs: 54,2%, A: 18,9%, R: 10,6%, Sz: 8,5%, P: 4,1%, É: 2,2%, B: 1,5%]

zaterdag 16 november 2002 @ 22:15:05 #226
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6841181
News from off-court: BB2 will start in February (or at least in April), the application for the casting have already started. Channel tv2 overtook rival RTL Klub in the audience ratings due to BB.
It seems Pongó will be right, he told Szabi a few weeks ago that Zsanett will fail because of her flirtations.
pi_6841327
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:37 schreef GarB het volgende:
The last nomination of an odd week's end:

Zsanett: Popey (eats in a disgusting way), Andi (offended her)
Renato: Popey (plays for the public), Évi (agressive behavior)
Andi: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Szabi: Andi, Popey (negative attitude to many things)
Popey: Zsanett (her cleanness-mania), Andi (the least sincere mate)
Évi: Renato (agressive behavior), Zsanett (hates animals)
Bálint: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Public: Zsanett, Andi [Zs: 54,2%, A: 18,9%, R: 10,6%, Sz: 8,5%, P: 4,1%, É: 2,2%, B: 1,5%]

Everyone is now nominated
Very strange Evi nominated Renato. Renato nominated Andi
Yesterday I saw Andi with Renato playing and Renato closed the door to Andi.
Szabi and Zsanett are closer than on begin of the week. This week its a very shit week nothing happen and a very stupid 60 years happening. I hope that the next week more things to see.
pi_6841387
Oke het is zaterdagavond tijd voor een feestje. NEE geen feestje.
Pak maar even voor het gemak stream 4 erbij. Die is gericht op de whirlpool buiten in de tuin. In de pool zitten Popey en Balint en er naast Andi en Evi . Evi zat topless in de whirlpool zit nu op de rand en heeft een handdoek op haar schoot. En de andere stream wil ik niemand mee vervelen maar dan staan Zsanett en Szabi met elkaar te praten.
Dit is zo verschrikkelijk saai (zie streamverslagen) dat je er gewoon niet naar kijken wil.
pi_6841418
De hond komt ook een bezoekje brengen en Evi heeft een hoog aai gehalte dus krijgt de hond de aandacht. Het wordt niet echt veel gesproken in de pool. Een beetje gezongen het lijkt wel of de geest van Hummie rond waait. Popey en Evi gaan de pool verlaten zal het .....
Denk het niet maar het is Hongarije en het blijft heel erg onvoorspelbaar
Andi gaat ook mee dus blijft Balint alleen achter.
pi_6841479
Balint krijgt van Andi een aai over zijn hoofd. Weet niet precies wat er aan de hand is met Balint maar hij lijkt heel erg bedroefd.Het licht van het podium gaat uit en de 2 dames en Heer zijn het huisje ingegaan. Evi en Andi staan in de keuken te drinken het lijkt er op of Evi gaat iets uitspoken. Je kan het aan haar lichaamstaal zien
pi_6841540
Er gebeurt helemaal niks in het huis. Evi op de bank in de huiskamer. Andi die wat te drinek haalt uit de keuken en weer tegenover Evi plaats neemt op de bank. In de slaapkamer Zsanett en Szabi die laatste krijgt een lichte massage en daar wordt weer veel met elkaar gesproken
  zaterdag 16 november 2002 @ 22:48:11 #232
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6841542
quote:
This week its a very shit week nothing happen and a very stupid 60 years happening. I hope that the next week more things to see.
The mood sank to the bottom after the exit of Pongó. The tendency shows that 4 of the 5 evicted contestants (Judit, Iti, Angéla, Pongó) were very characteristic, and I think it was a big mistake to evict even Angéla. Andi, Bálint, Popey and Szabi are really boring - Renato, Évi and Zsanett rule.
pi_6841667
Evi en Andi zitten op de bank te praten en Evi aait de huispoes.
Zsanett en Szabi liggen op bed naast elkaar te praten. Balint loopt de kamer in staat even te praten met Andi en Evi gaat naar de WC.
Balint staat zijn gezicht schoon te maken en kijkt in de spiegel.
pi_6841784
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:48 schreef GarB het volgende:

[..]

The mood sank to the bottom after the exit of Pongó. The tendency shows that 4 of the 5 evicted contestants (Judit, Iti, Angéla, Pongó) were very characteristic, and I think it was a big mistake to evict even Angéla. Andi, Bálint, Popey and Szabi are really boring - Renato, Évi and Zsanett rule.

You have right I hope for a better time
pi_6841812
Voor vandaag stop ik ermee er gebeurt helemaal niks.

Andi en de huispoes en Z+S in de slaapkamer

pi_6842821
0:30

Andi gaat als laatste naar bed toe. Iedereen ligt nu te slapen wel erg vroeg allemaal maar goed misschien komt er morgen wel weer een feestje

pi_6855683
Garb thanks for your information.
Please can you tell us who are nominated this week? And can you tell us what the dedication is this week?

thanks

zondag 17 november 2002 @ 23:48:56 #238
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6859540
quote:
Please can you tell us who are nominated this week? And can you tell us what the dedication is this week?
Zsanett (4+1) and Andi (3+1) are nominated for being the 6th evicted. It seems it is going to be a clear round, Zsanett will fail. She said in the diary room that Szabi makes no impression on her absolutely, although she continuously plays with him. Moreover, she had a laugh at Szabi's unrequited love. These made the naiv viewers angry, who believed to the bitter end that there is a chance to a love story. Plus, after the exit of Angéla and Pongó she became a little bit self-important, she wanted to direct the others.
The task of this week is to edit a BB-newspaper. The chief editor is Évi, the art editor is Bálint. They gamble 100% of the spending money. BB declared the rock&roll-task successfully completed, but deducted almost 1/4 of the money (because of traditional contravensions, like the incorrect usage of microport).
pi_6883848
Toch verschrikkelijk leuk om een link na je verslagen te zien. Vooral als het planet be is : http://www.planetinternet.be/nl/magazine/entertainment/film_tv/article.jsp?art=95991&dest=631
  dinsdag 19 november 2002 @ 20:27:39 #240
36728 GarB
"Vaffanculo!"
pi_6892856
Current standing of the phone poll: 54,1% vs 45,9% (Obviously Zsanett has the larger percentage)
pi_6894149
Het is op dit moment zo verschrikkelijk saai in Hongarije dat ik weer ga streamen als er echt iets gebeurt. Ik heb niet zoveel zin om een naar sufkut opdracht te kijken. En helemaal niet meer naar Zsanett en Szabi in de slaapkamer daarmee heb ik het helemaal gehad.
pi_6894481
EVI BEDANKT

pi_6919902
Hierboven staat een ode aan Evi zij heeft het gewoon verdiend.
En eigenlijk mag zij wat mij betreft deze BB ook winnen. Het is wat saai in het huis maar je kan nog steeds de streamverslagen lezen. En natuurlijk staan er ook weer verschrikkelijk veel hete filmpjes. Maar dat zijn jullie van Suikerbergje gewend. http://www.xon.nl
pi_6932841
21-11-2002 :21.50

Zit op dit moment te kijken naar Zsanett onder de dekens en Szabi er naast en is al een beetje gevrijen. Zal Szabi eindelijk zijn zin krijgen

Denk het niet maar wacht het even af. geef ze een uur voor het voorstel

pi_6932899
he suikerberg jij bent eigenlijk de enige die hier verslag van doet he?

Maar wel goed hoor

Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.
In verband met mijn afwezigheid, ben ik er niet. De reden is dat ik weg ben.
pi_6932935
Szabi ligt zo wat boven op Zsanett. Zsanett ligt onder de dekens en Szabi heeft zijn lange broek nog aan. En er wordt weer lekker geluld
pi_6933107
Ze liggen nog steeds in dezelfde houding. En uit ervaring kan dit nog uren en uren duren. Het is maar goed dan ik de opnames kan door spoelen. Want als je dit 10 dagen achter elkaar ziet wordt je gek heel erg gek dan wil je nog maar één ding. 1 van de 2 wegstemmen en als ik een hongaar was geweest had ik gebeld voor Zsanett. Andi is mijn grote vriendin en daar wil ik nog lang van genieten.

In de slaapkamer liggen ze weer los van elkaar. Ze zijn wel heel erg camera bewust ze zitten met ze tweeen erg vaak naar het ding te kijken.

pi_6933222
Suikerberg hoopt dat Evi gaat winnen.
Waarom:

1. houdt van sex
2. schaamt zich nergens voor.
3. haar aanwezigheid brengt altijd leven in de brouwerij (zelfs zonder sex)
4. erg fanatiek
5. houdt van dieren
6. weet goed de camera te bespelen

pi_6933370
Het liefdespaar werd gestoord door BB Zsanett moest naar de DBK komen. Ze heeft is gehad kon het niet precies zien Nee geen condooms was wel een leuk opstartje geweest. Zsanett weer ligt in bed
en szabi zit er weer naast en nu er boven op. Viagra dat hebben ze nodig dan gaat het beetje sneller. Ze liggen nu samen onder de dekens en praten en praten kussen en ..... en hoop gezucht.
pi_6933455
Weet niet wat er gaande is he regie bedankt de camera wordt er nu goed opgezet. Die szabi loopt nu al de zuchten en te kreungen zie niet veel gebeuren.
pi_6933624
er wordt nu weer met elkaar gesproken

kusje en toen was het weer over

En toen reageerde ze weer op de camera. Beide keken er na krijg het idee dat ze niet weten dat er een nachtcamera is. Maar misschien ook wel want is begrijp geen reet wat ze tegen elkaar zeggen.

pi_6933719
Nog 36 minuten en stop ik ermee. Het voorspel duurt hier wel erg lang geef mij Evi maar. Wordt tijd voor onderdekencamera's wil wel eens weten waar die handjes naar toe gaan.
pi_6933795
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:57 schreef remmy159 het volgende:
he suikerberg jij bent eigenlijk de enige die hier verslag van doet he?

Maar wel goed hoor

Ben ook de enige die niks van de Hongaarse taal snapt. Ik hoop dat je het leuk vind. Ook is het de laatste twee weken verschrikkelijk saai om te volgen vooral S&Z
pi_6933932
Mag het licht aan?

Er gebeurt helemaal niks en dit al weken weken. Waarom ik zo bezig ben om een indruk te geven wat ik nu al weken zie.

S+Z liggen naast elkaar onder de dekens een kusje en dan weer een 15 minuten lullen dus even wachten op het volgende kusje. 22:31 S+Z liggen in bed en ze liggen te lullen.

DE GEEST VAN HUMMIE IS IN HONGARIJE NEER GEDAALD.

BOEM BOEM

pi_6933999
Hoor wel de vaak Renato vallen dat zou kunnen betekenen dat er over de bewoners wordt geluld. De hand van Zsanett gingen even over de buik van Szabi. Een gil van Zsanett en het is meer over. Liggen naast elkaar en kijken elkaar aan. Nog 15 minuten te gaan
pi_6934201
Kreun steun Zsanett ligt op haar buik en Szabi ligt er naast met een hand op haar rug of nek. En toen viel er een stilte oke de 15 minuten waren voorbij een kusje. Ze liggen stil en ze praten niet heerlijk rustig
En dit al een paar minuten moeilijk te zien wat er gebeurt.
Hoho de 15 minuten zijn nog niet voorbij en weer een kus
pi_6934388
Zal er meer gebeuren in het huis ik denk het wel alleen is de Low4 al meer dan 24 uur uit de lucht. Dus even over na de high want die werkt wel

Een schok Andi ligt denk ik met Renato op het bed. Dit is niet goed te zien maar aan de plaats van het bed is dit het bed van Renato.

Wie gaat eerst S+Z of R+A.

geen van beide (hihiihih)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')