quote:bedankt
Qt
Hoi suikerberg.. ik doe een pogingBB heeft 60% van het voedselbudget ingehouden vanwege overtredingen: Communiceren met Iti na zijn vertrek uit het huis en onvoldoende gebruik van de microfoontjes.
Camera 2
Angela is weer uit bed en geeft Andi een cursus pulken of zoiets. Heb er geen verstand van dit soort dingen. Andi heeft het nu overgenomen van Angela.
De regie is erg lui blijft erg veel bij dezelfde personen hangen. Terwijl ik weet dat er veel meer gebeurt in het huis.
tot
of
quote:een hongaarse proxy
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:48 schreef MacroMorph het volgende:
Welke proxy instellingen moet je hebben om het weer te kunnen volgen ??
In de huiskamer zitten Zsanett en Szabi op de bank met een grote beer. Pongo wordt geschminkt door Angela. Evi kwam uit de dagboekkamer en gaat verder met het schminken van Popey. Bij zijn verkleed als dames, Popey heeft een tijgerpakje aan.
Zal wel van Evi zijn denk ik zo.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 18:44 schreef suikerberg het volgende:[..]
een hongaarse proxy
advies doe een search de kwaliteit verschilt van dag tot dag.
Garb can you connect to the streams not the site but the ip-addresses
Example: mms://213.163.39.177/xBBStream4. I get an error from the server: server down or you net to use a proxy
Suikerbergje lezen
quote:Ik hoop het wel maar vandaag komen er geen verslagen meer. Het wordt tijd om te
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:19 schreef Piaf het volgende:
Béééééééter komen die streams terug
...anders mis ik mn "voor het slapen gaan-ritueel":
Suikerbergje lezen
Evi & Angela zitten op de rode bank in de huiskamer ze houden samen een mooie beer vast. Ze zitten druk met elkaar te praten en er wordt veel gelachen.
Camera 4:
Aan de keukentafel zitten Balint, Andi, Szabi te eten (eet smakelijk)
Popey staat leuk te doen in de keuken voor een camera.
Zsanett moest naar de dagboekkamer komen. Popey zit rare bekken te trekken.
Heeft wel een hele erg melige bui vandaag. Zsanett heeft in de DBK een brief gekregen van BB en leest deze voor
En Zsanett moet nu weer terug komen in de DBG
Ach wat leuk er worden nu Hongaarse kinderliedjes gedraait door BB.
Iedereen vraagt zich af wat ze er mee moeten. Balint en Popey eten gewoon door of er niks aan de hand is. De rest zit op de bank en vraagt zich ook af wat ze er verder mee moeten
Bijna iedereen is verkleed als beest, ik zee een aantal witte konijnen
Katten en tijger. Ze slaan als kleine kinderen te dansen op een kinderliedjes.De grote beesten houden ze in de hand, het is echt geen porem op dit te zien. Echt iedereen staat te dansen, het moeilijk te zien wie wie is, kwaliteit stream is slecht. Omdat het zou leuk is zetten nog een keer het plaatje op. En weer staat iedereen te dansen, de hond staat als een idioot te blaffen. Het is te hopen dat er snel op de site van BB een filmpje hierover komt. Het is heel erg lachwekkend om dit te zien
Witte konijn: Zsanett
Zwarte poes: Andi
Witte konijn: Renato
Kleine meid: Evi ![]()
Zwarte poes: angela
Tijger: Balint
Popey of Pongo was niet verkleed
Wat ik kon zien ging allemaal erg snel het omkleden
De jonge kat loopt speels door het huis. Evi is de brief weer aan heet voorlezen, er is een discussie gaande. Er zitten nu zes bewoners rond de tafel in de huiskamer waar vooral Evi & Renato het woord voert. Nu is Zsanett aan het woord en zij bekijkt de brief nog eens
Evi, Popey, Andi, Renato, Szabi en Zsanett zitten in de huiskamer op de bank met twee grote beren. Er wordt ergens over gesproken het zou kunnen gaan over een brief die ze van BB hebben gehad. De laatste uren hebben ze er meer gehad en meestal volgende een lachwekkende opdracht even wachten dus
Erg gemakkelijk voor een watcher op dit moment iedereen zit in de huiskamer met elkaar te praten.
quote:21:30
Op woensdag 23 oktober 2002 21:06 schreef suikerberg het volgende:
21:03Erg gemakkelijk voor een watcher op dit moment iedereen zit in de huiskamer met elkaar te praten.
idem
De eerste gaan alweer na bed, is niet zo moeilijk te raden wie dat Zsanett en Szabi. Evi moet verschrikkelijk naar het toilet toe. Zit op de bank met haar hand in kruis te wachten tot ze kan. De camera wordt op het bordje van bezet gericht. En we zien nog steeds een onrustige Evi. Valt me nog mee dat ze niet naar de badkamer loopt, ze heeft dit namelijk als een eerder gedaan toen ze ging douchen. En weer kijkt Evi naar de deur opschieten. Ze rookt een sigaartje en staat te praten met Angela dat net uit de douche komt. En weer wordt de kamera op de toiletdeur gericht. Renato komt het toilet uitlopen en ze blijft gewoon zitten zal het een andere opvoering zijn geweest. Ze loopt gewoon weg en zet de badkamer deur open en gaat de boel dweilen. Ze loopt het toilet weeruit, waarschijnlijk kan ze de strontlucht van Renato niet verdragen. Ze kleedt zich uit en loopt met handdoek door het huis. En ze gaat nu onder de douche, broekje gaat uit. En de douche gaat aan, altijd een lekker gezicht Evi onder de douche. Alles wordt goed gewassen, de oren, de borsten, en toen kwam de huiskamer wee in beeld
Op de bank in de huiskamer zitten tegen een beer Evi en Popey. Evi zit er erg bloot bij maar dat zijn wij wel gewend. Tegen de andere beer zitten Pongo & Balint. In de whirlpool lag Renato hij komt nu de huiskamer in lopen en hij zoekt iets. In bed liggen Zsanett en Szabi te praten met elkaar en een tijdje geleden zag ik Angela iets lezen op bed. Door het beeld zie ik nu ook Andi lopen het lijkt of zij ook uit de whirlpool komt.
Het lijkt er op of Renato is iets kwijt hij loopt het hele huis rond op zoek naar iets. Evi zit met een blauwe ballon in haar ene hand en een sigaret in de andere. Evi loopt even weg en Renato neemt het van haar over . Beide streams staan gericht op de huiskamer dus wat er verder gebeurt weet ik niet.
In de huiskamer is niet veel veranderd dezelfde bewoners zitten allemaal nog steeds tegen een beer aan. Renato heeft weer plaats genomen in de whirlpool. Hij zit er helemaal alleen in en drinkt uit een flesje iets lijkt mij water.
Tegen de ene beer zie ik nu Andi zitten (was ik maar de beer) en de andere kant Popey (gelukkig ben ik geen beer). Tegen de andere beer zitten Pongo en Balint. In de pool zit Renato over de rand iets op papier te schrijven. In bed liggen Zsanett en Szabi met elkaar te praten, ben nog wel benieuwd hoe dit verder gaat. De moeder begint een vreemde rol te spelen in de vriendschap tussen die twee. (zie streamverslag)
Op dit moment zitten alle bewoners als een klas in de kamer. Er staat een schoolbord en de juf is Evi, nee er wordt geen biologieles gegeven want ze zit nog aangekleed voor de klas. Evi stelt de vragen en de leerlingen moeten die beantwoorden.
http://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=40 (It's especially for Nicky
)
quote:thanks Garb for the movies they are hot
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:10 schreef GarB het volgende:
A lovely video of present days' most popular contestant
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_43/Njc5.wmvhttp://www.valosagshow.hu/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=40 (It's especially for Nicky
)
Ben heel erg benieuwd wat het vanavond gaat worden:
- houden de streams het (2x down geweest vandaag)
- Berenopdracht is afgerond komt er een feest
- zijn er nog bewoners die last hebben van hun hormonen
celebrál
öröm
.
Nee, er gebeurt niet echt veel op dit moment alleen dat de streams het nogal eens laten afweten. ![]()
In de huiskamer zitten Pongo, Zsanett en Szabi te praten. Szabi speelt op dat orgel
Evi zit met Popey te praten in de slaapkamer. Ze krijgt een kus van popey die nog helemaal onder de scheerschuim zit. En Balint zitten met elkaar te kussen. En suikerberg komt er vandaag nog een tentje?
Weet ik veel het liefst zonder tentje
Angela leaves tomorrow BB or do you thing someone ells. I hope its Angela I will a little bit greasy of this girl. The fuck party with Balint and she not a fair person. She was talking very soft with Evi about people in the house. The dedication from BB with the bears was successful. I saw a bottle of champagne in the house. The relation between Zsanett and Szabi is not over now; here mother wasnt very successful with here operation. I saw Zsanetts mother on the website of BB, When its was my mother I will al little bit creasy form here.
thanks
BB heeft lekkere dans muziek opgezet dus ik zit er klaar voor. Popey Evi en staan te dansen. Evi heeft haar spijkerbroek al uitgetrokken loopt met een zwarte string in het huis. Op dit moment zijn Andi en Renato weer close. Dat duurt meestal 24 uur en dan is het weer over
Tot ![]()
moet straks weer werken
![]()
Kan iedereen die dit leest even bidden dat de streams gewoon blijven werken vannacht.
quote:
Angela leaves tomorrow BB or do you thing someone ells. I hope its Angela I will a little bit greasy of this girl. The fuck party with Balint and she not a fair person. She was talking very soft with Evi about people in the house. The dedication from BB with the bears was successful. I saw a bottle of champagne in the house. The relation between Zsanett and Szabi is not over now; here mother wasnt very successful with here operation. I saw Zsanetts mother on the website of BB, When its was my mother I will al little bit creasy form here.
I would bet that Angéla will be evicted tomorrow, it will be a clear round without excitements. At the poll of valosagshow.hu (reality soap portal) her hate-factor is about 65%, far the largest of the five nominated persons. She will get about 60-70% tomorrow, the second will be Évi or Andi, I guess.
The mother of Zsanett is a woman whom the mother-in-law jokes are telling about
But her actions made Zsanett more popular ![]()
Yesterday Renato & Évi made the first steps to get together again. It is hard for two erotomaniacs to be without each other
By the way, Bálint & Angéla are leading against them by 5:2
quote:Screenshots please!!
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:56 schreef suikerberg het volgende:
Knal Bang en het weer maakt suikerberg weer wakker. Ga voorlopig niet slapen zie een verschrikkelijk vrijende Evi dus dit kan iets leuk worden.Het slachtoffer is Popey zat er een klein beetje aan te komen. Ze trokken erg veel met elkaar op de laatste tijd. Jezus, die Evi is botergeil kan niet van Popey Afblijven. Balint en Angela zitten ook te vrijen en Zie nu ook dat Szabi en Zsanett staan te vrijen in de slaapkamer. Erg hot
quote:Lukt niet neem alle twee de streams op dus ik heb geen mogelijkheid om screenshots te maken.
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:05 schreef Coos het volgende:[..]
Screenshots please!!
quote:I see now Evi talking with Popey ask she sex with him. I hope last time was very hot with Evi. I think the says no to here.
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:19 schreef GarB het volgende:
Évi is feeling sad because Popey plays with her. She said the only thing she wants nothing more with him but "to sleep together at least once, even without sex". Angéla encourages her to ask him to do it with her. It is so childish
quote:Évi have just declared her serious sympathy, Popey said in a roundabout way to her that she is not the sort of person he cares much for.
I see now Evi talking with Popey ask she sex with him. I hope last time was very hot with Evi. I think the says no to here.
quote:He has right Evi is not the right person for him. Popey is a fair man that can you see on face. Evi and Renato that are the right persons like sex for a short time. Renato likes girls and Evi the mans
Op zaterdag 26 oktober 2002 01:31 schreef GarB het volgende:[..]
Évi have just declared her serious sympathy, Popey said in a roundabout way to her that she is not the sort of person he cares much for.
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_43/NzM2.wmv
quote:I don't like Popey because he is self-important, looks down on women and talks about them generally as only a partner for a f×ck. At a moment he kisses Évi, a few minutes later he says he didn't want to encourage her. I feel sorry for Évi, she suffers from the lack of being loved.
He has right Evi is not the right person for him. Popey is a fair man that can you see on face. Evi and Renato that are the right persons like sex for a short time. Renato likes girls and Evi the mans
quote:Was een opvoering van BB is het toch een beetje ongepast na wat er in Moskou is gebeurt
Op zaterdag 26 oktober 2002 20:37 schreef suikerberg het volgende:
Helaas het is afgelopen met BB het leger heeft het terrein overgenomen.
Zie soldaten met pistolen rondlopen en ze liggen in de tuin. Een officier is op dit moment uitleg aan het geven waar dit gebeurt.
.
quote:That is a very high score. I hope that the next time a man leaves the house. Balint is my favorite or Szabi last night everyone was dancing and they are sitting in the kitchen and eat. Evi gives not up by Popey she want sex with him. For me is it a question of time and thats the same of Szabi and Zsanett. What the relation between Andi and Renato I will tell to Andi stops and tries a real man. Renato is a playboy want fuck with every girl and seas bye-bye.
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:14 schreef GarB het volgende:
Result of the 4th eviction vote:
Pongó: 2,3%
Évi: 2,9%
Zsanett: 6,2%
Andi: 30,8%
Angéla: 57,9%- Bye-bye intriguer
quote:I hope the same, Bálint is very boring and I have suspections that Szabi only wants to take benefits from his relation with Zsanett. They or Popey should go for next time in my opinion. The next week exercise (that will be in connection with military) will continue the recognition of real personalities.
That is a very high score. I hope that the next time a man leaves the house. Balint is my favorite or Szabi last night everyone was dancing and they are sitting in the kitchen and eat. Evi gives not up by Popey she want sex with him. For me is it a question of time and thats the same of Szabi and Zsanett. What the relation between Andi and Renato I will tell to Andi stops and tries a real man. Renato is a playboy want fuck with every girl and seas bye-bye.
quote:I will a little bit creasy of the relation between Zsanett and Szabi. Zsanett can better stop with this relation or going fuck with him and stop with her real friend. What now happens she dont know what to do. Thats make here creasy and when she is out that house. Than she really no what she have done in that house.
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:42 schreef GarB het volgende:[..]
I hope the same, Bálint is very boring and I have suspections that Szabi only wants to take benefits from his relation with Zsanett. They or Popey should go for next time in my opinion. The next week exercise (that will be in connection with military) will continue the recognition of real personalities.
quote:Szabi is criticised by their mates that he should be more manly about Zsanett, and by being in private only with her he isolates himself. He caused this harmly situation for him by himself because Zsanett told him many times that he is not her type, and Zsanett always operates with opened behaviour. But Zsanett's friend is also a nice sort of chap
I will a little bit creasy of the relation between Zsanett and Szabi. Zsanett can better stop with this relation or going fuck with him and stop with her real friend. What now happens she dont know what to do. Thats make here creasy and when she is out that house. Than she really no what she have done in that house.
quote:I hope that Szabi or Popey and Balint will nominated. Then brings nothing in the house. Szabi is sitting the whole day with Zsanett in the bedroom. Balint only fucking with Angela or you see him eating nothing else. And Popey what has he done the last weeks nothing. Pongo is marred he has a very difficult time in the house. With the young people doing sex around him. For me he is the father of the house.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:25 schreef GarB het volgende:[..]
Szabi is criticised by their mates that he should be more manly about Zsanett, and by being in private only with her he isolates himself. He caused this harmly situation for him by himself because Zsanett told him many times that he is not her type, and Zsanett always operates with opened behaviour. But Zsanett's friend is also a nice sort of chap
I would break off with such a girlfriend like Zsani.
I hope the contestants see the tendency of evictions (the group of Angéla is decreasing) because I want two reassuring weeks and I don't want to see Zsanett and Pongó to be nominated again.
Popey en Balint liggen in de whirlpool en Evi zit op de rand met haar poten in het water. Popey & Evi dus ze blijft het proberen.
Camera 4:
Szabi en Zsanett liggen op bed
En pongo ligt ook op bed met hun te praten. Er komt toch geen feest vanavond dus ik laat het hier bij.
De streams lopen ook weer te happeren dus ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 26-10-2002 23:42]
Camera 2:
Evi, Andi, Zsanett staan in de keuken de boel schoon te maken.
Andi en Zsanett hebben een legerpak ivm de opdracht van deze week.
Camara 4:
Zsanett zit nu in de jeep met Szabi (zucht steun kreun)
De rest loopt in uniform rond en zijn met allerlei dingen bezig. De
tuin is veranderd in een militaire plaats.
Suikerberg, het volgende filmpje waarin Rocío sensueel danst moet je echt even zien
eerst hier klikken en dan het filmpje "Rocio baila sexy'' kiezen. Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.
Overigens is er ook een stelletje in ''La casa del Gran Hermano". Desirée en Nacho (die naam heb ik ook niet verzonnen). Volgens mij, aan de streams te zien is, is het niet verder gekomen dan zoenen en hebben ze inmiddels al weer ruzie.
Voordeel van Spanje t.o.v. Hongarije is dat het enigszins te volgen is, als die Spanjolen tenminste niet zo eeeeeeeeeeeenorm snel praten.
[Dit bericht is gewijzigd door NashNL op 30-10-2002 02:25]
quote:Zelfs dit zie ik geen van de nederlandse dames doen in het BB huis.... Ik begin echt te denken dat Nederland een van de preutste landen van Europe is, wat betreft de openheid/vrijheid van vrouwen...
Op woensdag 30 oktober 2002 02:17 schreef NashNL het volgende:
Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.
quote:Inderdaad een leuk filmpje, had er zelf ook 1 gezien dat er twee vol op de bek gingen in de slaapkamer.
Op woensdag 30 oktober 2002 02:17 schreef NashNL het volgende:
In de tussentijd zou je ook even rond kunnen kijken in het Spaanse Big Brother-huis. Livestreams hier Toegegeven het gaat er niet zo ranzig aan toe als in Hongarije, maar er zijn wel hele mooie sensuele vrouwen. Vooral Rocío is een snoepje:Suikerberg, het volgende filmpje waarin Rocío sensueel danst moet je echt even zien
eerst hier klikken en dan het filmpje "Rocio baila sexy'' kiezen. Niet zo (lekker) ranzig als Evi, maar Rocío is echt ''caliente''.
Overigens is er ook een stelletje in ''La casa del Gran Hermano". Desirée en Nacho (die naam heb ik ook niet verzonnen). Volgens mij, aan de streams te zien is, is het niet verder gekomen dan zoenen en hebben ze inmiddels al weer ruzie.
Voordeel van Spanje t.o.v. Hongarije is dat het enigszins te volgen is, als die Spanjolen tenminste niet zo eeeeeeeeeeeenorm snel praten.
Zijn er fokkers die mij kunnen helpen met de streams naar Hongarije?
Het probleem is dat de server in Hongarije aan ip-blocking doet. Weet iemand een methode om dit te ontwijken zonder gebruik je maken van de proxy? Mail me dan op suikerberg@hotmail.com
Thanks ![]()
HELP ME
Thanks for the movies Garb
Er wordt een legerliedje gezongen door Pongo ![]()
Het geluid kan wel even uit. De laatste opdracht is wel een erge saaie.
Om de streams te volgen moet je heel veel geduld hebben. Maar gelukkig kan ik heel veel spoelen.
quote:Maar henk
Op vrijdag 1 november 2002 02:08 schreef henk.jansen het volgende:
In Spanje is ook een Big Brother aan de gang 4 gratis streamshttp://www.terra.es/joven/granhermano/
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 11:18 schreef karoltje het volgende:
ik vind suikerberg maar n viezerdzit steeds op die wijven te geilen daar...zielig...
quote:Wat ik hier lees moet Zsanett Szabi hebben afgetrokken, dat verklaart waarom hij zo lag te hijgen in het bed.
Op vrijdag 1 november 2002 17:30 schreef GarB het volgende:
I would bet that the mother of Zsanett will come to the BB-house again: last night her daughter made Szabi satiated (without intercourse)What a scandal it will be...
Renato ligt boven op Andi op de bank, andi is weer heel erg plakkerig vandaag.
In de slaapkamer is Evi haar lichaam aan het insmeren met olie. Ze heeft een gele string aan. Het licht gaat uit en ze zit te lezen bij een klein lampje. Streams zijn kut omdat op de route in Hongarije verspert zijn door alle bladeren die zijn gevallen
Camera 2:
lekker gezellig Pongo ligt in bed te slapen, Balint heeft zich geschoren
Camera 4:
Waarschijnlijk ligt evi te slapen het is moeilijk te zien maar aan de positie van het bed moet het evi zijn. Wordt dus weer een gezellige avond
thanks
quote:Hi
Op zaterdag 2 november 2002 17:30 schreef suikerberg het volgende:
What can you tell us about the mother of Zsanett? Is she arriving by the BB-House with the boyfriend of Zsanett? Its a nice story about Zsanett and Szabi, the rest its was a born week this week. Please Garb can you post the answer in what easer English, its for me very difficultto translate it in Dutch.
quote:I've just read the comment of Zsanett-mama: in case she will not be allowed to bring Zsanett out the house, she will shrink from nothing, even from hanging herself up (sic!).
The mother doesn't have publicity about the newest matter of Zsanett.
quote:When I was a Hungarian than I vote Pongo. Its easy for Renato fuck Evi and he wins it from Pongo
Op zaterdag 2 november 2002 21:51 schreef GarB het volgende:
The most sincere players are the two nominees: Pongó (by Popey, Zsanett, Bálint, Public) and Renato (by Évi, Andi, Pongó, Bálint, Popey, Public).![]()
![]()
quote:The friend of Zsanett is a little bit creasy; the whole world saw that she had a new friend. Zsanett Kissed Szabi, masturbate Szabi, the friend of Zsanett can better tell Zsanett bye.
Op zaterdag 2 november 2002 22:00 schreef GarB het volgende:[..]
Hi
The friend of Zsanett said he trusts in her. What a "man"! I can't believe why he thinks they have future together.
The mother doesn't have publicity about the newest matter of Zsanett.
Although I'm a fan of Zsanett I think she would have deserved her 5th nomination. She humiliated her friend very much.
quote:That's right, Pongó is an improper person. He is very nice, still, he is a 'Kuckucksei' (37 years old, with family, big experience of life etc).
When I was a Hungarian than I vote Pongo.
quote:I also can't connect to the streams
The streams are dead do you have the same problem. I have trey it many ip addresses and all are dead. The proxy gives no problems, the streams are buffering and buffering
quote:Evi wants to fuck with Popey
Op zaterdag 2 november 2002 23:23 schreef GarB het volgende:[..]
That's right, Pongó is an improper person. He is very nice, still, he is a 'Kuckucksei' (37 years old, with family, big experience of life etc).
But I think Évi and Renato won't fuck again. She would rather have sex with anybody else in the house than with the 'latin buffalo'
quote:The problem is by all of the streaming servers. You have post a moth ago a list of ip-adresses I use this list. Its very easy to use when one of the server going down. This happened a view time by a week
Op zaterdag 2 november 2002 23:29 schreef GarB het volgende:[..]
I also can't connect to the streams
Microsoft should rewrite the message 'buffering' to 'please wait'
In de whirlpool zitten op dit moment Ev & Popey met elkaar te praten.
Evi heeft een blauwe bikini aan niet echt het touwtjessysteem van een paar weken terug. En als het nu toch over stelletjes hebben in de keuken is Zsanett aan het pannekoeken bakken. En wie staat daar bij Szabi (de hongaarse Etna)
quote:Renato has listening to my and did really fucked Evi. And Popey was spectator of this orgy. Can you tell use what the reaction was from Popey and Andi?
Op zaterdag 2 november 2002 23:02 schreef suikerberg het volgende:[..]
Its easy for Renato fuck Evi and he wins it from Pongo
Thanks
quote:Renato has only a "spiritual partner", called Hermina. She was interviewed at the 1st tv show of eviction, she seemed to be a little bit disappointed about his action with Évi.
Evi wants to fuck with PopeyI saw this week a picture of a lady on the bed by Renato. Has Renato a girlfriend? I think no, but you dont know. This week was a boring week I hope that the next more happened than this week.
quote:Cam 1:
Garb is it possible to post all the ip addresses off the streams.
The most off the streams are not working at last Sunday.
![]()
Thanks
![]()
Cam 2:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=2
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=4
I haven't found the ip-s I pasted to the fok-forum a couple weeks ago, but I hope these will work as well.
quote:They weren't shocked, at least they didn't speak in the diary room (called "secret room" in the Hungarian version) about it as a negative thing to fuck in front of them. But I think the respect of Renato and Évi haven't risen in the house, especially in Andi's view, who very conservative is and nominated both of them last Saturday.
Renato has listening to my and did really fucked Evi. And Popey was spectator of this orgy. Can you tell use what the reaction was from Popey and Andi?
quote:thanks, de most of your ip-s will not work
Op maandag 4 november 2002 21:14 schreef GarB het volgende:[..]
Cam 1:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=1
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=3Cam 2:
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=2
http://dyn.bigbrother.vnet.hu/stream.asx.big?st=4I haven't found the ip-s I pasted to the fok-forum a couple weeks ago, but I hope these will work as well.
quote:The Hungary BB from this year is the same as the first BB in the Netherlands.
Op maandag 4 november 2002 21:49 schreef GarB het volgende:
Could somebody tell me what the most significant differences between the BB4 and BB1 NL are?
Een korte inleiding :
Er zijn een tweetal dames van buitenaf in het huis voor modelen werk in het huis. En een enge hongaarse vent. Er is nu een klein feestje uigebarsten er zijn twee hele grote flessen chamapgne naar binnen gebracht dus iedereen zit flink te drinken.
quote:Thanks
The Hungary BB from this year is the same as the first BB in the Netherlands.
This year in NL why have two parts in the house one part is a bungalow and the other part is a bunker. The group split in two groups one in the bunker and another in the bunker with dedication changed the people from home (not the group). This year is very boring nothing happening in that house? The talking the whole day, no sex, the dedication is very strange. An example: a person must make all the drank gone. And a other person must make all the food gone in the bunker.
quote:The first weeks they are no evictions every week comes two man and the next week two woman in the house. After a week of 4 the people in the Netherlands can call a pay number the least popular person leave the house. Every week leaves one a man and the other week leave a woman. Now must the group vote a women or another week a man who leaves the house.And the people of NL must vote who really leaves the house. The last week they are four persons in the house and the can win 500.000 euro. The must do a dedication is this good they win 125.000 euro for the winner. The people of the Netherlands can call to a pay number.
Op maandag 4 november 2002 22:22 schreef GarB het volgende:[..]
Thanks
Are there differences in the eviction system? I've found questions at BB-polls "who should stay?".
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 04-11-2002 22:44]
quote:Ági, Andi and Wiki, members of a music group called Fresh.
Op maandag 4 november 2002 22:52 schreef suikerberg het volgende:
Garb who are the tree girls in the house? What a hot girls
De hongaarse dames zijn drie dames die voor een opdracht in het huis zitten.
quote:Was a nice moment Renato with one of the girls in the sleeping room? The girl runs for her live out the sleeping room. The girls are very hot and that knows Renato and Popey.
Op maandag 4 november 2002 22:56 schreef GarB het volgende:[..]
Ági, Andi and Wiki, members of a music group called Fresh.
They are pretty, but their music is![]()
Er worden veel foto's gemaakt van elkaar de dames Fresh vermaken zich ook. Er is duidelijk iets aan de hand met Szabi en Zsanett. Zsanett heeft duidelijk iets van rotop. Szabi probeert het goed te maken maar het ziet er niet na uit het lukt. Zsabi is nu ale zeilen aan het bij zeten om zijn fout te herstellen. Szabi werd erg boos op de lesbische act tussen Zsanett en Evi.
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 05-11-2002 00:15]
Bedankt bewoners
Zie een naakt zittende Evi op de bank. Er worden foto's van haar gemaakt maar helaas niet meer te zien op de BB-Site.
In de slaapkamer zaten Evi, Renato, Balint, Andi en Popey. Er wordt stevig gedronken dus dan weet je het al. Evi lag lekker boven op Renato te rijden. Andi en Popey waren verschrikkelijk close aan het dansen. De hand van Andi ging onder de trui van Popey.
Evi lag boven op Andi flink te rijden eb te vrijen. Szabi kwam binnen trui werd door Evi uitgedaan. Evi kroop boven Szabi en die zat flink aan de borsten van Evi te sabbelen.
En in de tussentijd werd er druk fotos gemaakt. Het is dus weer eens verschrikkelijk leuk en gelukkig is het vrijdag. En er is veel drank in het huis. De enige die wat afwezig is Zsanett die heb ik nog niet zien deelnemen aan de activiteiten
Er wordt een feestje gevierd in de dbk. Ik zie iedereen behalve Pongo.
Popey en Andi staan lekker te dansen En staan ze weer de dansen met Balint en er worden veel foto.s gemaakt. Andi staat nu weer geil tegen Renato aan En ze zij waren op zoek naar elkaars monden. En nu staan ze te kijken waar allemaal camera's staan.
quote:Suikerberg bedankt zoals ik al eerder vertelde ik lees ze met veel plezier
Op zaterdag 9 november 2002 00:33 schreef suikerberg het volgende:
Bijna iedereen staat nog steeds te dansen in de DBK. Op twee na dat zijn Pongo en Renato die zitten met zijn tweeen aan de keukentafel te praten.
quote:dank je graag gedaan maar zo'n avond als vanavond is het leuk om te doen. Er gebeurt best wel veel. Zit eigenlijk een beetje te wachten tot ze uitgedanst zijn.
Op zaterdag 9 november 2002 00:34 schreef Moesta het volgende:[..]
Suikerberg bedankt zoals ik al eerder vertelde ik lees ze met veel plezier
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 09-11-2002 01:00]
De teller staat op dit moment op 8:
5x Balint & Angela
3x Evi en Renato
Maar goed seks speelt in dit huis niet de hoofdrol
Dus suikerbergje gaat
![]()
Posting no: 200 is ook een mooie om te stoppen.
Het is weer een komisch gezicht op dit moment. De bewoners zijn verkleed als Assepoester en de zeven dwergen. AssePOESter is Evi en de andere dwergen zijn o.a.
Renato, Balint ze lopen dus alle in een dwergen pak rond. En er wordt van iedereen een foto gemaakt. Zsanett zie ik ook in een dwergenpak rond lopen.
quote:Suikerberg was weer heel tevreden over de afgelopen avond. Drank en muziek levert heel veel kijkplezier op. Het is alleen jammer dat wij het geval Hummie hebben in Nederland anders was het misschien ook wel leuk geworden.
Op zaterdag 9 november 2002 01:25 schreef suikerberg het volgende:
De rust is weer gekeerd in HongarijeDus suikerbergje gaat
![]()
![]()
Posting no: 200 is ook een mooie om te stoppen.
Pongó seems to be very disappointed
Toen hij het hoorde dat hij de ongelukkige is hij gelijk vertrokken.
Binnen een paar minuten was hij weg
quote:Thats very closed 1400 votes. My idée was that Renato more a favorite was by the Hungarian people than Pongo. The sex parties with Evi and the game with Andi.
Op zaterdag 9 november 2002 20:58 schreef GarB het volgende:
Result of the public vote:
Renato got 91544 votes, Pongó got 92951. (in percents: 49,6-50,4)Pongó seems to be very disappointed
quote:60 day with no sex
Op zaterdag 9 november 2002 21:02 schreef GarB het volgende:
The wife of Pongó can't stop gigglingShe is very happy
quote:Pongó was a top favourite in the first 6 weeks, he is a showman. But after this period he had many arguments with the young mates. He was too sincere, and sometimes he didn't have right.
Thats very closed 1400 votes. My idée was that Renato more a favorite was by the Hungarian people than Pongo. The sex parties with Evi and the game with Andi.
Pongo was disappointed maybe it's was very close
quote:Do you know reasons about this step?
Op zaterdag 9 november 2002 21:11 schreef suikerberg het volgende:
The official big-brother site is closed for no Hungarian people.
Thats a very stupid action form Vnet and EndeMol
quote:No, The server was the last day very slow. Only in the night and the morning you have turbo connection. Or Hungary is to popular in Europe
Op zaterdag 9 november 2002 21:16 schreef GarB het volgende:[..]
Do you know reasons about this step?
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 10-11-2002 14:35]
In de vroege ochtend is Balint nog steeds bezig met het maken van kledingstukken voor de etalagepoppen. Dat gaat er heel erg secure aan toe met de naaimachine en met de hand. Hij heeft de hele nacht nog niet geslapen en gaat fanatiek door. In de vroege ochtend raakt bij hem de energie ook op dus hij gaat ook maar snel slapen.
Echt lang kan hij van zijn nachtrust niet genieten na een uurtje of wat begint BB muziek te draaien. Het is de wekker voor de bewoners een aantal komen er snel uit andere blijven liever liggen. De wekmuziek van vandaag was een nummer van Queen. Het duurt heel lang voordat iedereen echt op is, de dames heb het voortouw genomen en waren als eerste op. Andi en Evi stonden nog te dansen op de BB - muziek. En zoals altijd verzorgen de dames de maaltijd, de voorbereidingen zijn in vollen gang.
Popey is naar buiten gelopen om te kijken hoe het met de hond is. Het beestje wordt met veel liefde verzorgd. Verder is Popey de maat aan het opnemen van het podiumdecorwand. Na een snelle ontbijt zijn Evi en Popey het podiumdecor aan het beschilderen. Pas in de late middag komen Renato en Balint hun bed uit. Renato is gelijk naar buiten gelopen om de kijken wat Evi en Popey aan het doen zijn. Evi en Popey zijn de hele middag en vroege avond nog bezig geweest om het schilderwerk af te krijgen. In de late middag heeft de gehele groep de warme lunch genuttigd in de keuken.
De avond valt in Hongarije de bewoners hebben zich allemaal omgekleed in hun jaren 60 kleren. Er wordt door Renato op zijn gitaar Rock n Roll gespeelt. En ook vandaag wordt het Rock n Rolll nummer geoefend Evi en Andi staan te dansen en te zingen gelijk. En wat je wel vaker ziet gebeuren, de bewoners verhuizen allemaal naar de slaapkamer. Daar liggen en zitten de bewoners op de grond en praten gezellig met elkaar. Dit was dus stilte voor de storm de bewoners moeten nu weer met ze alle op het podium melden. En daar wordt weer geoefend aan het Rock n Roll nummer er wordt weer gezongen en natuurlijk wordt de dans ook niet vergeten. Na afloop gaan een aantal bewoners zich omkleden naar hun dagelijkse kleding of trekken een badjas aan. Na de zware arbeid wordt er door de gehele groep in de keuken gegeten.
Na de maaltijd wordt de ontspanning gezocht in de whirlpool. Evi, Popey en Balint zijn in de whirlpool te vinden vanavond. Het beeld verplaatst zich naar de slaapkamer en daar ligt Zsanett al te slapen en Szabi zit er naast. Maar hij besluit om ook te gaan slapen allebei slapen nog steeds apart.
En wij kijken allemaal mee!
quote:Dank je
Op donderdag 14 november 2002 08:28 schreef Emphyrio het volgende:
Suikerberg je hebt een avondje EVI verdient.
En wij kijken allemaal mee!
Zsanett: Popey (eats in a disgusting way), Andi (offended her)
Renato: Popey (plays for the public), Évi (agressive behavior)
Andi: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Szabi: Andi, Popey (negative attitude to many things)
Popey: Zsanett (her cleanness-mania), Andi (the least sincere mate)
Évi: Renato (agressive behavior), Zsanett (hates animals)
Bálint: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Public: Zsanett, Andi [Zs: 54,2%, A: 18,9%, R: 10,6%, Sz: 8,5%, P: 4,1%, É: 2,2%, B: 1,5%]
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:37 schreef GarB het volgende:
The last nomination of an odd week's end:Zsanett: Popey (eats in a disgusting way), Andi (offended her)
Renato: Popey (plays for the public), Évi (agressive behavior)
Andi: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Szabi: Andi, Popey (negative attitude to many things)
Popey: Zsanett (her cleanness-mania), Andi (the least sincere mate)
Évi: Renato (agressive behavior), Zsanett (hates animals)
Bálint: Zsanett, Szabi (divide themselves from the others)
Public: Zsanett, Andi [Zs: 54,2%, A: 18,9%, R: 10,6%, Sz: 8,5%, P: 4,1%, É: 2,2%, B: 1,5%]
quote:The mood sank to the bottom after the exit of Pongó. The tendency shows that 4 of the 5 evicted contestants (Judit, Iti, Angéla, Pongó) were very characteristic, and I think it was a big mistake to evict even Angéla. Andi, Bálint, Popey and Szabi are really boring - Renato, Évi and Zsanett rule.
This week its a very shit week nothing happen and a very stupid 60 years happening. I hope that the next week more things to see.
quote:You have right I hope for a better time
Op zaterdag 16 november 2002 22:48 schreef GarB het volgende:[..]
The mood sank to the bottom after the exit of Pongó. The tendency shows that 4 of the 5 evicted contestants (Judit, Iti, Angéla, Pongó) were very characteristic, and I think it was a big mistake to evict even Angéla. Andi, Bálint, Popey and Szabi are really boring - Renato, Évi and Zsanett rule.
Andi gaat als laatste naar bed toe. Iedereen ligt nu te slapen wel erg vroeg allemaal maar goed misschien komt er morgen wel weer een feestje
thanks
quote:Zsanett (4+1) and Andi (3+1) are nominated for being the 6th evicted. It seems it is going to be a clear round, Zsanett will fail. She said in the diary room that Szabi makes no impression on her absolutely, although she continuously plays with him. Moreover, she had a laugh at Szabi's unrequited love. These made the naiv viewers angry, who believed to the bitter end that there is a chance to a love story.
Please can you tell us who are nominated this week? And can you tell us what the dedication is this week?
Zit op dit moment te kijken naar Zsanett onder de dekens en Szabi er naast en is al een beetje gevrijen. Zal Szabi eindelijk zijn zin krijgen ![]()
Denk het niet maar wacht het even af. geef ze een uur voor het voorstel
Maar wel goed hoor
In de slaapkamer liggen ze weer los van elkaar. Ze zijn wel heel erg camera bewust ze zitten met ze tweeen erg vaak naar het ding te kijken.
1. houdt van sex
2. schaamt zich nergens voor.
3. haar aanwezigheid brengt altijd leven in de brouwerij (zelfs zonder sex)
4. erg fanatiek
5. houdt van dieren
6. weet goed de camera te bespelen
kusje en toen was het weer over
En toen reageerde ze weer op de camera. Beide keken er na krijg het idee dat ze niet weten dat er een nachtcamera is. Maar misschien ook wel want is begrijp geen reet wat ze tegen elkaar zeggen.
quote:Ben ook de enige die niks van de Hongaarse taal snapt. Ik hoop dat je het leuk vind. Ook is het de laatste twee weken verschrikkelijk saai om te volgen vooral S&Z
Op donderdag 21 november 2002 21:57 schreef remmy159 het volgende:
he suikerberg jij bent eigenlijk de enige die hier verslag van doet he?Maar wel goed hoor
Er gebeurt helemaal niks en dit al weken weken. Waarom ik zo bezig ben om een indruk te geven wat ik nu al weken zie.
S+Z liggen naast elkaar onder de dekens een kusje en dan weer een 15 minuten lullen dus even wachten op het volgende kusje. 22:31 S+Z liggen in bed en ze liggen te lullen.
DE GEEST VAN HUMMIE IS IN HONGARIJE NEER GEDAALD.
BOEM BOEM
Een schok Andi ligt denk ik met Renato op het bed. Dit is niet goed te zien maar aan de plaats van het bed is dit het bed van Renato.
Wie gaat eerst S+Z of R+A.
geen van beide (hihiihih)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |