Nee, een 10 jarige kan ook 'ja' zeggen. Maar het blijft verwerpelijk net als homofilie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).
Ik heb het helemaal niet over aandachtshoerende bootnichten. Leg mij de woorden alstublieft niet in de mond. Gewoon van die types die zo overdreven geemancipeerd zijn en willen trouwen en negerkindjes willen adopteren enzo maar wel nog bier drinken en voetbal kijken. Een beetje het type Onno Hoes. Hypocriete pedante types vaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt het over aandachtshoerende bootnichten, die zijn van elk geslacht en seksualiteit vervelend
Je hebt het over jezelf, pedo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, het zijn natuurlijk nog jongetjes.
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis met conservatief zijn.
Je zou maar links en hippie zijn
Omdat ik een andere mening heb ben ik een troll?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je in discussie gaat met een troll win je echt niet hoor.
Er is een reden waarom je voor de wet tot je 18e niet als handelingsbekwaam wordt geachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.
Ja met een rietje uit mijn anus, mijn kringspier is hard.quote:
Nu doel je op mij he. Grappig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja met een rietje uit mijn anus, mijn kringspier is hard.
Veel plezier
gelukkig ben jij erg tolerant tegen mensen met de enige juiste denkwijze (conservatisme)quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...
(hint: autisme)
quote:
Nee, weet zeker van niet.quote:
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is een reden waarom je voor de wet tot je 18e niet als handelingsbekwaam wordt geacht![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...
(hint: autisme)
idd..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelen
En blijf vooral weg, leugenaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, weet zeker van niet.![]()
Goed, tijd om te pitten. DM maar als je weer jeuk in je anus hebt. Dag.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan het niet handelen dat GG7 en Wenfer dezelfde UI hebben
True dat, Obelix zei het altijd al, "rare jongens die homo's".quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |