Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Heb serieuze business met leeell.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Niets mis met conservatief zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
Bekijk het volgende filmpje en ren vervolgens naar de wc om een half uur flink te kotsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, alleen tegen mensen die zichzelf beter vinden omdat ze homo zijn.
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.
Wenfer is gewoon een meelopertje, dat uit zich nu zelfs in zijn UI-keuze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan het niet handelen dat GG7 en Wenfer dezelfde UI hebben
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! ben.
Ik kan het tenminste ondersteunen met bewijs. Jij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.
Goeie drogreden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.
ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Komt eraan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.
Mensen die geobsedeerd zijn met pedo's zijn vaak zelf pedo.quote:
Oh ja, sorry, het zijn natuurlijk nog jongetjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.
Als je in discussie gaat met een troll win je echt niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |