Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Nee, ik kan het zelfs voor je quoten als je wiltquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
En homofilie is natuurlijk. En of iets natuurlijk is of niet maakt toch geen fuck uit?
Mooi plaatje maar kijk maar uit voor GHB of zo, die is anti drugs en je plaatje roept wat hallucinerende reacties op.quote:
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vindt homo's dus minderwaardig?
Stel dat je erachter komt dat je het met mannen ook lekker vindt. Niks te verliezen toch
Wat verwacht je in zo'n topic?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !
Ey Inso. Schatje.quote:
Welke vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag man, homo.
Ga terug naar je darkroom.quote:
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.quote:
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
"Men" ja, ouwe kinderneuker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.
Past niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zelf terug in t holletje van je moeder.
okok, genoeg gelachen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.
Je hebt het over aandachtshoerende bootnichten, die zijn van elk geslacht en seksualiteit vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |