Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard word
Dat is juist waarom hij het niet doet. Schrik om dat te worden wat hij verafschuwt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.
Echt domme mensen hier. Dat ik nog moeite steek in deze trolls. Telkens vraag ik het me af.
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Goeie troll 9/10quote:
Nee. Nee. Nee.quote:
Je vindt homo's dus minderwaardig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.quote:
Dit topic gaat anders als een trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan me nu wel een troll noemen maar het klopt wel.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.![]()
Een niet NS trein zelfs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
Komt omdat ik er actief in mee post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |