Dit is zo ironisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef GhpH het volgende:
Je zou maar eens niet tegen verandering en tolerantie kunnen. Ook vind je het moeilijk om met anderen om te gaan en je krijgt al buikpijn als anderen iets doen wat buiten je denkpatroon ligt...
(hint: autisme)
Wie moest huilen?quote:
Snap ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als ik nou iets niet ben................Maar deadprez bood zijn UI aan in een topic waar ik ook jou zag posten en ik heb je UI altijd al mooi gevonden eigenlijk dus ik dacht gaan met die banaan en gewoon doen!
haha mietjequote:
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.quote:
Beetje zielig dat je nu stopt omdat je weet dat ik gelijk heb maar het niet wil toegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een 10 jarige kan ja zeggen maar weet ook niet half waar die mee instemt.
En ik ga er ook verder niet op in want ik weet dat je trollt.
Maar je trolls zijn zó slecht dat ik bleef reageren. Anders ging je zelfvertrouwen aan diggelen.
Wat een frustratie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.
quote:
Weten we meteen waarom je je zo aangesproken lijkt te voelen door de TT.quote:
Ga nou maar je cavia kontneuken met je grindtegelgezicht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een bitchnicht ben jij zeg, echt zo'n kkflikker waarvan je hoopt dat hij met zijn uitbundige faggot gedrag met zijn kop tegen de kade van een gracht in Amsterdam flikkert om vervolgens te gaat zwemmen bij al die fietsen op de bodem.
GhpH is D66-flikker, maar okquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben linksen wel vaker last van
linksen
Ik heb zoveel fans waardoor ik je bericht niet heb kunnen lezen. Ik neem aan dat het een positief berichtje was, waarvoor dank.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja manquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit topic is wel toepasselijk voor je nu
Hou ej bek over mijn grindtegelgezicht dat kan ik niet helpen he met je kale kneuterhoofdje xDquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga nou maar je cavia kontneuken met je grindtegelgezicht.
nee hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het niet allang jouw bedtijd geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |