Die heb je ook bij alle geslachten en seksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over aandachtshoerende bootnichten. Leg mij de woorden alstublieft niet in de mond. Gewoon van die types die zo overdreven geemancipeerd zijn en willen trouwen en negerkindjes willen adopteren enzo maar wel nog bier drinken en voetbal kijken. Een beetje het type Onno Hoes. Hypocriete pedante types vaak.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, weet zeker van niet.![]()
Goed, tijd om te pitten. DM maar als je weer jeuk in je anus hebt. Dag.
Een 10 jarige kan ja zeggen maar weet ook niet half waar die mee instemt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, een 10 jarige kan ook 'ja' zeggen. Maar het blijft verwerpelijk net als homofilie.
Ik ga zo lekker wat chips pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
IK HEB HONGER EN DORST MAAR IK ZIT ZO LEKKER
Haten op kakkersquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
Haha dikzakquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wat chips pakken.
Waarom heb je trouwens de UI van Guus Geluk, ik verwar je steeds met deze gebruiker van dit autistenforum.quote:
Niet!quote:
Je cavia 'vriendin' noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg he, hopelijk mijn vriendin kontneuken. Nohomo.
oke ik noteer t evenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer als het meezit.
Als ik nou iets niet ben................quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wenfer is gewoon een meelopertje, dat uit zich nu zelfs in zijn UI-keuze.
hoe was het bij je exquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar hebben we de echte pedo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens de UI van Guus Geluk, ik verwar je steeds met deze gebruiker van dit autistenforum.
![]()
Irritant verschijnsel dat ineens opsteekt op dit forum nu tijdens de komkommertijd.
Verder ben je wel een goede gebruiker van dit forum, maar ik heb liever dat iedereen een eigen avatar heeft, dat vergroot de herkenbaarheid.
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het niet allang jouw bedtijd geweest?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
boven de 18 kan je dat net zo goed niet zijn, daarom heb je homoseksuelen
hahaahahahah xDquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.
hahahahaha hhhhhquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om daarna een week niet meer te kunnen zitten, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |