Aldus de oppernichtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef wenfer2 het volgende:
...die in ieder topic moeten benadruken dat zijn van de herenliefde zijn.Wat ben je voor trieste vent als je je identiteit koppelt aan je geaardheid. Het vermelden hiervan is dan ook vaak strikt overbodig, onnodig en compleet irrelevant.
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
SEX / Homoseksuele ervaringen onder hetero mannen
Nee hoor, je bent geen faggot.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef NieuweNier het volgende:
Beter dan mensen die je gay noemen terwijl je dat niet bent hier.
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja gvd ik die helemaal lopen zoeken, heb jij hem twee posts verder al gepost
Ja duidelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/389653
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een keer. Gewoon proberen. Dan ben je echt geen homo
Rezania. Oftewel The Rez.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij doel jij op die ene user, Rezanus of iets in die richting heet hij. En Braddie natuurlijk.
Echt he, er is een reden waarom we matennaaier als iets negatiefs gebruiken en dan gaat hij het nog letterlijk doen ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker even je maat in de kont naaien jatoch. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |