dat was hoog tijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Die zanger heeft m'n ballen zojuist doen indalen.
Als je het zo leuk vond, waarom kijk je dan niet meer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:00 schreef Mortaxx het volgende:
Het is ontzettend zelfingenomen arrogante kwal. Toch vond ik hem dat programma best leuk doen. Heb het en paar jaar niet gezien
Zo leuk is wat overdreven. Vond het niet onaardig om te zien. Verder kijk ik op voetbal en VI na helemaal geen tv meer dus daar kan het ook door komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het zo leuk vond, waarom kijk je dan niet meer?
zeggon* x2quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:13 schreef DrSnuggle het volgende:
"Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen!"
Math
quote:
Je bedoelt dat puberjongens je dat naroepen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:10 schreef -supergirl- het volgende:
Die term 'vies dik' hoor ik laatste tijd steeds vaker onder puberjongens.
Ja, is wel iets anders ja. Kate Upton is bijvoorbeeld gewoon dik. Maar Adele is vies dik.quote:Wat betekent het? Is het iets anders dan gewoon dik zijn?
Kate Upton dikquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat puberjongens je dat naroepen?
[..]
Ja, is wel iets anders ja. Kate Upton is bijvoorbeeld gewoon dik. Maar Adele is vies dik.
Hmm. Heb je nog meer voorbeelden om het onderscheid te laten zien? En dan het liefste fotografisch materiaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat puberjongens je dat naroepen?
[..]
Ja, is wel iets anders ja. Kate Upton is bijvoorbeeld gewoon dik. Maar Adele is vies dik.
Gewoon dik: Phoenix Marie, vies dik: Beth Ditto. (Al is die laatste wel sexy op een bepaalde manier.)quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm. Heb je nog meer voorbeelden om het onderscheid te laten zien? En dan het liefste fotografisch materiaal?
Ik heb die eerste, Phoenix Marie, ff gegoogled. Maar ik kan haar nou niet echt dik noemen. Het enige wat ze heeft is dikke neptieten maar daar blijft het ook bij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gewoon dik: Phoenix Marie, vies dik: Beth Ditto. (Al is die laatste wel sexy op een bepaalde manier.)
Sorry, maar jij vraagt aan ons wat het verschil is tussen gewoon dik en vies dik, en als ik het je uitleg weet je het ineens beter?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb die eerste, Phoenix Marie, ff gegoogled. Maar ik kan haar nou niet echt dik noemen. Het enige wat ze heeft is dikke neptieten maar daar blijft het ook bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |