Nou nee....eerlijk gezegd geloofde meer dan 60% niet eens dat Nederland door de voorrondes zou komen totdat men Spanje met 5-1 afdroogde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie gingen dat bekertje toch ophalen? Die grote bekjes hadden jullie wel maar nu was ineens de kwartfinale de doelstelling![]()
De ambitie van de KBVB was de Kwartfinale, dat was het tweede beste resultaat ooit behaald op een WK!quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou nee....eerlijk gezegd geloofde meer dan 60% niet eens dat Nederland door de voorrondes zou komen totdat men Spanje met 5-1 afdroogde.
De coach en het elftal hebben het buiten verwachting gedaan en daar hoeven we niet over te liegen.
Kijken of het ook zo gaat met de voorrondes van het EK want Duitsland, Nederland en Belgie staan nu op de lijstjes als de "graag te pakken" landen. Zeker Duitsland als WK kampioen.
Wat heeft Nederland er mee te maken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou nee....eerlijk gezegd geloofde meer dan 60% niet eens dat Nederland door de voorrondes zou komen totdat men Spanje met 5-1 afdroogde.
De coach en het elftal hebben het buiten verwachting gedaan en daar hoeven we niet over te liegen.
Kijken of het ook zo gaat met de voorrondes van het EK want Duitsland, Nederland en Belgie staan nu op de lijstjes als de "graag te pakken" landen. Zeker Duitsland als WK kampioen.
Belgie was slecht. Het was een samenraapsel van egootjes zonder duidelijk plan.quote:
Ik ben geen Belg. Zeur niet zo.....quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland er mee te maken?
Altijd weer die Belgjes die Nederland erbij betrekken![]()
Dan ben je geen Belg maar wat heeft Nederland er mee te maken? We zitten in een België topic niet in het Nederlands elftal topic.quote:
Nogmaals: zeur niet zo....quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je geen Belg maar wat heeft Nederland er mee te maken? We zitten in een België topic niet in het Nederlands elftal topic.
Jochie, ik heb hier zelfs al vóór de wereldbeker begon gezegd dat de kwartfinale haalbaar moest zijn voor België. We hadden een gunstige poule (al vind ik Rusland toch ook geen te onderschatten tegenstander), en dan verwachtte iedereen dat we tegen Portugal zouden uitkomen, maar dat werd dus de USA. Dat werd meteen de beste wedstrijd van de Belgen op het toernooi.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie gingen dat bekertje toch ophalen? Die grote bekjes hadden jullie wel maar nu was ineens de kwartfinale de doelstelling![]()
google eens op google.be : "België wordt wereldkampioen"quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:47 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Jochie, ik heb hier zelfs al vóór de wereldbeker begon gezegd dat de kwartfinale haalbaar moest zijn voor België. We hadden een gunstige poule (al vind ik Rusland toch ook geen te onderschatten tegenstander), en dan verwachtte iedereen dat we tegen Portugal zouden uitkomen, maar dat werd dus de USA. Dat werd meteen de beste wedstrijd van de Belgen op het toernooi.
Dat er ergens een paar verdwaalde Belgen rondlopen die roepen "we worden kampioen!" wil niet zeggen dat we allemaal verdwaasde gekken zijn in België hé.
Maar ja, doe lekker verder, ik geniet van de enorme portie fictie die je hier over de Belgen heen smeert. Een boterhammetje Belg is volgens jou wel lekker denk ik. Maar volgens mij heb je nog nooit een stap over de grens gezet.
Stop met veralgemenen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
google eens op google.be : "België wordt wereldkampioen"
Doe eens voor de grap.
Nochtans riep jullie soort mensen dat voor dit toernooi massaal. Niemand kon de "gouden generatie" van de wereldtitel houden. Misschien is het verstandig voortaan de beide benen op de grond te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:24 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Stop met veralgemenen.
Doe eens voor de grap.
Er is zelfs een boek over geschreven. En nu?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
google eens op google.be : "België wordt wereldkampioen"
Doe eens voor de grap.
En wéér veralgemening. Wat een hersenloze idioot ben je toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nochtans riep jullie soort mensen dat voor dit toernooi massaal. Niemand kon de "gouden generatie" van de wereldtitel houden. Misschien is het verstandig voortaan de beide benen op de grond te houden.
Waarom weer zo vanuit de onderbuik reageren?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En wéér veralgemening. Wat een hersenloze idioot ben je toch.
Ik reageer op iemand dat hij moet stoppen met veralgemenen en jij komt weer met veralgemening af. Je bent gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom weer zo vanuit de onderbuik reageren?Het is niet omdat de Belgische pers (Vannieuwkerke incluis) beweerde dat België een wereldgeneratie heeft, dat ze ook met 2 vingers in de neus wereldkampioen zouden worden. Hoogmoed komt voor de val.
Moeten jullie nodig zeggen; als er iemand veralgemeniseert, dan zijn het wel jullie Belgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:24 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand dat hij moet stoppen met veralgemenen en jij komt weer met veralgemening af. Je bent gewoon achterlijk.
En deze post zit weer vol veralgemening.
En weer veralgemening. Keep going! Je zet alleen maar jezelf voor schut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moeten jullie nodig zeggen; als er iemand veralgemeniseert, dan zijn het wel jullie Belgen.
Alsof jullie Belgen niet massaal brulden dat de wereldtitel winnen een formaliteit zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:31 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En weer veralgemening. Keep going! Je zet alleen maar jezelf voor schut.
En wéér veralgemening. Ben jij nu echt zo dom?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof jullie Belgen niet massaal brulden dat de wereldtitel winnen een formaliteit zou zijn.
Kennen jullie Belgen ook een ander woord dan veralgemening. Typisch voor jullie soort mensen om dat woord te gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:34 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En wéér veralgemening. Ben jij nu echt zo dom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |