Wasteland kijk ik ook erg naar uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:19 schreef Troonwoord het volgende:
Er zullen er nog verschijnen dit en volgend jaar.
(2014)
(2015)
(2015)
Dat is nog dik early game.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:52 schreef DeeCruise het volgende:
tvp, destijds in beta volledig doorgespeeld, niet meer aangeraakt sindsdien. Binnenkort (lees: als ik weer tijd heb) eens wat uurtjes inpompen, smaakte naar meer
-edit-
Dit was inderdaad de map waar de beta zich afspeelde, die heb ik dus 100% gehad incl. eindcombat.
http://forum.fok.nl/templ(...)apy/47857929_330.jpg
Iemand enig idee hoe groot de game daadwerkelijk is, oftewel hoeveel van dit soort mappen zijn er?
Zoals ik al zei, toen was het nog beta (of mogelijk zelfs alpha?)quote:
Ik dacht iets van 4 grote gebieden zoals Cyseal,en dan nog een 3 kleine gebieden. Maar ik heb het nog niet uitgespeeld, dus het kan anders zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:00 schreef ems. het volgende:
Ik geloof dat er 3 van die grote gebieden zijn om te exploreren. En dan is er nog content bij die imp in die andere dimensie, denk ik
En een groot deel van de content zal wel user-generated worden, met de tijd.
Deze?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb even niet goed opgelet op het verhaal maar wil wel alles goed meekrijgen, wat was nou de boodschap van die begin cinematic (nergens terug te vinden)?
Jup, geen pointers, gewoon alles op eigen initiatief. Heerlijk!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:01 schreef Quotidien het volgende:
Een uur naar een gebouw gezocht en nog niet gevonden.
10/10
Torment 'sequel'!!! vet!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:19 schreef Troonwoord het volgende:
Er zullen er nog verschijnen dit en volgend jaar.
(2014)
(2015)
(2015)
Maakt niet uit toch als je hem zeker gaat kopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Manke het volgende:
Deze lijkt me wel wat, ga ik zeker kopen.
Is de pirated versie trouwens mee te co-oppen?
Ik koop em wel, maar degene met wie ik wil co-oppen ws nietquote:Op zondag 20 juli 2014 18:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch als je hem zeker gaat kopen?
Het kost 20 euro. Ik download zelf ook weleens games maar als er zo'n klein prijsje aanhangt en ook nog eens een leuke coop heeft zie ik niet in waarom je voor 20 euro lastig zou gaan doenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik koop em wel, maar degene met wie ik wil co-oppen ws niet
Moet je de GOG versie halen. Daar zit geen DRM op. Kan je overigens niet op Steam registreren.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik koop em wel, maar degene met wie ik wil co-oppen ws niet
Hoezo steun je daar de makers niet mee? Elke key die verkocht wordt levert hun centjes op.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Manke het volgende:
steam key voor ¤15 op marktplaats gekochthoewel ik daar de devs niet mee steun, beetje jammer achteraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |