denk dat ze wat te kort komtquote:
Tis ok.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef zeefje het volgende:
Kijk eens naar de op complicati zo issie goed toch
niks mis met reeshof, de wijk in tilburg. ben daar regelmatig langssgekomen mir der zug.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er met de Reeshof?
[..]
Woon ik al bijna mijn hele leven
Mja ik woon ook nog steeds aan zelfde kant van ringbaan, geboren en getogen in de kruidenbuurtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er met de Reeshof?
[..]
Woon ik al bijna mijn hele leven
Dat denk ik niet.quote:
Nee, was ook niet daaropquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
niks mis met reeshof, de wijk in tilburg. ben daar regelmatig langssgekomen mir der zug.
trouwens 'de jij durft'' met benen op de foto zetten meen je toch niet echt he?
Ik de zomer, zoals nu, lopen veel meiden in korte short of rokjes. vind je het ook gedrufd dat hun dat aandoen
Tilburg, leuke stad maar in het centrum zou ik niet willen wonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja ik woon ook nog steeds aan zelfde kant van ringbaan, geboren en getogen in de kruidenbuurt
oh waarop dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, was ook niet daarop
[..]
Tilburg, leuke stad maar in het centrum zou ik niet willen wonen.
idd, zeker nu niet met die cityringquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, was ook niet daarop
[..]
Tilburg, leuke stad maar in het centrum zou ik niet willen wonen.
Nee dat is meer dan normaal. Want zomerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef zeefje het volgende:
Ik de zomer, zoals nu, lopen veel meiden in korte short of rokjes. vind je het ook gedrufd dat hun dat aandoen
je bent wel een beetje bekrompen hoor.quote:
daaromquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat is meer dan normaal. Want zomer
Ja, welke stagiair dat bedacht heeft weet ik niet, maar die mogen ze ook opsluiten in dezelfde cel waar diegene zit die de Fiat Multipla heeft ontwikkeld.quote:
Weet ik niet meerquote:
Wat kom je hier doen?quote:
013 naar een concert toe. Dream Theaterquote:
moeten we ons verstoppen ?quote:
Ja slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, welke stagiair dat bedacht heeft weet ik niet, maar die mogen ze ook opsluiten in dezelfde cel waar diegene zit die de Fiat Multipla heeft ontwikkeld.
[..]
Weet ik niet meer
Niks kwetsend in ieder geval
Succes, en kom met de trein. Want ze zijn volop bezig met de kermis.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
013 naar een concert toe. Dream Theater
I knowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef complicate het volgende:
TT moet "Geil" zijn in plaats van "Grappig"
Klopt, en tegenover het UWV waren ze ook al druk bezigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeten we ons verstoppen ?
[..]
Ja slaat echt nergens op
Maar reuzenrad was gister al in aanbouw
Dat moet sowieso, ik wil een biertje drinken en ik heb geen auto of motorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes, en kom met de trein. Want ze zijn volop bezig met de kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |