Ja ...zooow makkelijk als dat dan oplostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Injetta het volgende:
Heeft ze sowieso ooit iets goeds gezegd tegen iemand? Niemand herkent ooit iets.
Zelfs als je gewoon in het wilde weg gaat raden, raad je nog meer.
Gebouw met vier verdiepingen en iets groens.
Groen herkent Ruud niet. OK dan betekent het groei. Heb je er 2 jaar gewerkt? nee, 4.
Gedegradeerd? Nee..
Ik was een top verkoper.
Echt niks klopt... dan kom ik er niet doorheen.
Jij bent helderwetend!!!quote:
psst hij weet niet eens wat gedenigreerd is...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef snetje het volgende:
In dat bedrijf gedenigreerd? Absoluut niet zegt Ruud..... haha hij weet het zelf niet eens meer wat hij toen in een drinken bui geraaskalt heeft .... niemand waardeerde hem toen om zijn verkoopkunsten..
ik bedoel : zoals Collie het dan oplostquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ...zooow makkelijk als dat dan oplost
om te lachen bijnaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Baconbus het volgende:
Dit is zo slecht, dat het wel weer grappig is.
Ze gaat nu naar een verre voorouder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ...zooow makkelijk als dat dan oplost
Charlotquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
Ruud zou ook ja zeggen als het nee is. Die moet je dit soort dingen niet laten doen
Wat zn ogen zien ,maken zn handen kapot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Ruud: Jij kan ook van alles, wat je ogen zien kunnen je handen maken.
Slopen, zul je bedoelen.
wel meer mensen niet, hoe kan een bedrijf nu gedenigreerd zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
psst hij weet niet eens wat gedenigreerd is...
Dat liep toch niet zo goed af?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef aimbotguru het volgende:
In dgk was ook een waarzegster, Anita uit Enschede.
Die deed een onvergetelijke reading voor Jaap
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze gaat nu naar een verre voorouder.
Heel verhaal erover. Kun je hem plaatsen? Neu, ik ken hem niet.
Heel sterk de naam Peter krijg ik door.... Nee, ik helemaal geen Peter. Ook niet in de familie.
Dan laten we het weer even los...
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
"Je ligt met deze man in bed, klopt dat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |