Maar die komt nog steedsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen tree/krat HJ!!
Je appt maarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die komt nog steeds. De vorige heb ik maar opgedronken omdat die bijna over datum was
. Maar ik denk dat ik over een week of 3 wel een keer tijd heb
.
Drukbezet manneke, jij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar die komt nog steeds. De vorige heb ik maar opgedronken omdat die bijna over datum was
. Maar ik denk dat ik over een week of 3 wel een keer tijd heb
.
Doen we of FB, maar ik vergeet het nietquote:
Zeg je nou dat ik niet gezellig benquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen we of FB, maar ik vergeet het niet. Nu even rare diensten, maar we meeten zeker nog een keer. En met 3en op het terras is misschien nog wel gezelliger dan met zn 2en
.
Werk, hobby's enzquote:
Echt he!!quote:
Moet dan meteen denken aan dat nummer Crossroads. Wat een zaadnummer vind ik dat zeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Altijd een zwak gehad voor Bone Thugs 'n Harmony
Zeker nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet gezellig ben![]()
Deze tekstquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet dan meteen denken aan dat nummer Crossroads. Wat een zaadnummer vind ik dat zeg.
Hoe negatief kun je het lezenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet gezellig ben![]()
Van Bodycount of van K-Rino?quote:
En dan ben ik nog niet eens zeker welk crimineel pad ik ga volgen om zwart geld binnen te krijgenquote:
K-rinoquote:
Jij en crimineel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens zeker welk crimineel pad ik ga volgen om zwart geld binnen te krijgen. Ook dat is in de oriënteerde fase
.
Ah, jammer. Dacht ik gewoon even dat je Bodycount kende en leuk vond enzo.quote:
Ga zo even luisteren, volgens mij ken ik het wel!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jammer. Dacht ik gewoon even dat je Bodycount kende en leuk vond enzo.
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM!!
Date voor zaterdag zo goed als gehosseld
Ik vind dat wel een lekker nummer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet dan meteen denken aan dat nummer Crossroads. Wat een zaadnummer vind ik dat zeg.
Ze hebben ook een nummer over jou gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga zo even luisteren, volgens mij ken ik het wel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |