Ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef badschaap het volgende:
zal ik m toch maar bestellen odanks dat ik dan nog maar 350 euro over heb voor 3 weken spanje?
jaa. Maar die zijn van geld is op? huilen danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:16 schreef zoz het volgende:
[..]
Ja.
Student zeker. Je kan je nog prima wenden tot je ouders
Van plaats wisselen op de lijst?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:12 schreef badschaap het volgende:
zal ik m toch maar bestellen odanks dat ik dan nog maar 350 euro over heb voor 3 weken spanje?
mn invite is al wel geactiveerd, keek net op tijd nog ff op mn rekening hoeveel er op stondquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:31 schreef Manke het volgende:
[..]
Van plaats wisselen op de lijst?
Kan jij leuke dingen doen op vakantie en ik weer bellen
Met wat vertrouwen zouden jullie eruit kunnen komenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
mn invite is al wel geactiveerd, keek net op tijd nog ff op mn rekening hoeveel er op stond
Als je het ermee eens bent dan mag je em voor mij bestellen, stuur ik je mijn gegevens, moet jij je rekeningnummer of paypal naar mij sturen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
mn invite is al wel geactiveerd, keek net op tijd nog ff op mn rekening hoeveel er op stond
bij oneplus zelf 4-5 werkdagenquote:
Zijn deze dingen ook wat makkelijker te plakken dan die plastic dingen? Heel gevecht altijd om dat netjes te doenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:55 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ook maar weer een screenprotector besteld
http://www.ebay.com/itm/151335649038
Zou niet anders meer willen dan glazen protectors
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:00 schreef tharonny het volgende:
[..]
Zijn deze dingen ook wat makkelijker te plakken dan die plastic dingen? Heel gevecht altijd om dat netjes te doen![]()
Laats bij een vriend van me op zn S5 zo'n screenprotector gezien. Voelt wel heel goed aan in iedergeval!
Lol ik zei het je toch.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:05 schreef badschaap het volgende:
nog eens met mn ouders erover gehad, en er is een constructie dat ik dan toch genoeg geld voor vakantie overhoud
Oftewel one+ is besteld
oftewel het komt erop neer dat mn moeder dan straks weer 300 euro overmaakt van mn spaar naar mn normale rekeningquote:
Hoe zit het dan met het erop zetten?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:55 schreef RobertNL het volgende:
Zo, ook maar weer een screenprotector besteld
http://www.ebay.com/itm/151335649038
Zou niet anders meer willen dan glazen protectors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |