Vind het inderdaad Hilarisch als je inderdaad 14 bent op de foto dan zal het echter niet beter op zijn geworden. Sorry voor het harde commentaar en dat je je direct voelt aangevallen. Maar goed ik zeg dan ook wat de meeste mannen denken... als je vindt dat ik je troll of dat ik dit bij elkaar gelogen heb blijf dan gerust weg uit dit topic. Ik mag dan misschien wel vreemdgaan, maar volgens neuk ik nog steeds minder dan een gemiddelde student in Utrecht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]ook wel hilarisch dat je dat weet aangezien er een foto opstaat van toen ik 14 was.
Maar wat jij wilt vriend, ga lekker naar bokt of het libelle-forum als je wilt trollen.
Verder wens ik je heel veel soa's toe, en dat je vriendin een leuke man mag vinden en niet zo'n triest ventje als wat jij bent
Staat er toch echt bij vriend. Mensen veranderen, dus ik denk niet dat jij t recht hebt om te oordelen over mij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:56 schreef papaen het volgende:
[..]
Vind het inderdaad Hilarisch als je inderdaad 14 bent op de foto dan zal het echter niet beter op zijn geworden. Sorry voor het harde commentaar en dat je je direct voelt aangevallen. Maar goed ik zeg dan ook wat de meeste mannen denken... als je vindt dat ik je troll of dat ik dit bij elkaar gelogen heb blijf dan gerust weg uit dit topic. Ik mag dan misschien wel vreemdgaan, maar volgens neuk ik nog steeds minder dan een gemiddelde student in Utrecht.
Waar is jouw foto mooiboy lekker makkelijk lullen over een ander zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:56 schreef papaen het volgende:
[..]
Vind het inderdaad Hilarisch als je inderdaad 14 bent op de foto dan zal het echter niet beter op zijn geworden. Sorry voor het harde commentaar en dat je je direct voelt aangevallen. Maar goed ik zeg dan ook wat de meeste mannen denken... als je vindt dat ik je troll of dat ik dit bij elkaar gelogen heb blijf dan gerust weg uit dit topic. Ik mag dan misschien wel vreemdgaan, maar volgens neuk ik nog steeds minder dan een gemiddelde student in Utrecht.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Je manier van praten en uitleggen komt vrijwel niet intelligent over. Het oogt ook alles behalve volwassen dat je andere fokkers probeert te denigreren.
Overigens is het 'word' en niet 'wordt'. Bij je eerste wordt.
Wat wil je nou van ons weten? Als je intelligent genoeg was, zoals je zegt, dan zou je ons kunnen begrijpen. je problemen zijn immers apart, anders was je hier nooit gekomen. Volg je me?
Edit: ook ontwijk je inderdaad genoeg vragen, wat onnodig is.
Goed advies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:32 schreef BoefB2 het volgende:
Wat een leven zeg, poeh poeh.![]()
Je laatste zin: zal ik naar een psycholoog gaan? Als je dit hele verhaal verzonnen hebt en lijdt aan pseudologia phantastica, bel morgenochtend direct je huisarts en bespreek met hem een doorverwijzing voor een psycholoog en laat je behandelen....
Vertel je de waarheid? Vooral lekker doorgaan zo, met vreemdgaan, gokken, hoeren, drugs, feesten en money maken en schijt aan alles hebben.![]()
Of wil je iedere avond saampjes op de bank braaf de gtst quiz kijken en raden wat Ludo Sanders voor werk doet en wat hij het liefst eet in de Rozenboom? Kom op gast, gewoon door gaan met dit leven!
Godallemachtig wat ben jij een treurig figuur zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:56 schreef papaen het volgende:
[..]
volgens mij heb je geen flauw benul wat een multinational is of wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Verhaal hapert aan alle kanten. Laten we het er maar op houden dat sommige zaken "licht gechargeerd" moeten zijn.
Toch maar even twee puntjes benoemen:
- werken in een kleine "ons kent ons" sector bij een multinational is best bijzonder (om het maar niet tegenstrijdig te noemen).
- ik moet de eerste multinational nog tegenkomen die ongeschoolde mensen een hele goede baan op hbo niveau biedt. Het mooie van een gerenommeerd bedrijf zijn is dat je meer keuze op de arbeidsmarkt hebt, en dus helemaal een ongeschoolde mensen in huis hoeft te halen. En al zeker niet voor de belangrijke posities in een organisatie.
Ergo: van dit hele verhaal klopt geen kont
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:56 schreef papaen het volgende:
Ik mag dan misschien wel vreemdgaan, maar volgens neuk ik nog steeds minder dan een gemiddelde student in Utrecht.
kun je gewoon normaal reageren ... dankquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat doe je als ik vragen mag?
dat is het mooie van een forum. Ik post een verhaal. Iedereen mag daarover een mening hebben. Iedereen heeft ook een mening en post dat als reactie op mijn verhaal. Ik vraag er ook om. Daarom post ik immers mijn verhaal ook op internet. Als ik dezelfde mensen in het echt tegenkom zal niet iedereen dezelfde reactie geven die hij of zij hier gepost heeft. sommige zullen hun mening voor houden of een mildere reactie geven. Hoogstwaarschijnlijk omdat je dan de persoon voor je ziet gekoppeld aan een verhaal en niet een " verhaal" apart op zich gepost op een forum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 03:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar is jouw foto mooiboy lekker makkelijk lullen over een ander zo.
Tering, jij bent lomp zeg...denken dat ik niet doorheb dat Starbucks een multinational isquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:55 schreef papaen het volgende:
[..]
volgens mij heb je geen flauw benul wat een multinational is of wel?
laat ik maar ingaan op jouw 2 punten .
het ons kent ons cultuur zie je in alle sectoren waar het management van de ene naar de andere bedrijf wordt aangenomen. Heeft niets te maken in welke sector je werkt of dat je bedrijf waarvoor je werkt een multinational is of niet.
een multinational die ongeschoolde mensen een baan biedt is vrij uniek ja, maar volgens mij denk jij aan de unilevers / shells / of iets anders. Van de wikipedia :
Een multinationale onderneming (MNO), transnationale onderneming, internationale onderneming of kortweg multinational is een onderneming die in meer dan één land geregistreerd is en/of in meerdere landen tegelijk werkzaam is. Het bedrijf produceert of verkoopt goederen of diensten in verschillende landen of doe dit dit alles in meer dan één en vaak in vele landen
Gemeenschappelijke kenmerken [2] van MNO's zijn:
de hoofdvestiging bevindt zich veelal in één van de rijkere industrielanden;
de buitenlandse vestigingen (dochterbedrijven) mogen vaak erg zelfstandig optreden;
de aandelen zijn als regel over de hele wereld verspreid; zij worden op alle grote effectenbeurzen verhandeld.
met andere woorden is bijvoorbeeld starbucks ook een multinational. Als is daar in de bovenste regionen van een bedrijf werk kan dat 2 dingen betekenen: Ik werk daar misschien als filiaalmanager of regio manager van een aantal vestigingen. Of ik werk op het hoofdkantoor ergens in Amsterdam. Zo bijzondere banen zijn dat dus ook weer niet, maar het ons kent ons verhaal mag dan niet zo groot zijn in dit voorbeeld, maar deze dient slechts je idee van multinational eronderuit te halen
8K netto vind ik wel een aardige bak geld hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof dat veel isZeker als je 2.500 per maand vergokt
4k netto (per persoon) betekent een salaris van 7k bruto per maand. Dat is veel geld...laat ik het er maar op houden dat ik het niet verdien, met een post-doc opleiding in de knip en 6 jaar werkervaring nu.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Skv het volgende:
[..]
8K netto vind ik wel een aardige bak geld hoor.
Eindelijk inhoudelijk een reactie waar ik mee kan. Nu ik erover nadenk heb ik inderdaad niet zoveel vrienden. De paar die ik heb ken ik al heel lang. De nieuwe vrienden die ik leer kennen wordt vaak door mijn eigen schuld weer verwaterd (kom nooit op feestjes/bdays/trouwerijen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:15 schreef spelletjesman het volgende:
Je hebt gewoon weinig inlevingsvermogen, weinig tot geen schuldgevoel, geen gevoel voor geld, vatbaarder voor verslavingen e.d. Psychopatische trekjes en soms kunnen ze hogerop komen omdat ze meestal wel een hoger IQ hebben maar uiteindelijk kan het best zo zijn dat je op latere leeftijd veel verhalen hebt maar niemand meer die om je geeft. Het is je eigen verantwoordelijkheid en je jeugd en wat je hebt meegemaakt maakt daarvoor niet zoveel uit aangezien je ermee geboren wordt (ook al zal het vast wel wat versterkt kunnen worden, dat weet ik niet).
Je denkt waarschijnlijk bewust er niet over na ook al wil je juist wel voordoen alsof je probeert om antwoorden te vinden over hoe jezelf bent. Maar zo moeilijk is het niet om te doorgronden dus ja. Je maakt gewoon een beetje een show
overmatig gebruik van smilies verdoezelt nog niet dat je inderdaad geen flauw benul had wat een multinational was. En natuurlijk bestaat er op fok een "speciaal" uurtje ... een uurtje dat speciaal gericht is op de veel verdienende fokker om te posten, maar daar hou ik mij niet aan. Jij bent het perfecte voorbeeld dat een wo opleiding qua intelligentie niet zo heel veel voorsteltquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering, jij bent lomp zeg...denken dat ik niet doorheb dat Starbucks een multinational is![]()
Dan nog wat: nog posts om half 3 vannacht, en vanochtend om 10 uur weer ellenlange posts. Ik zie dat je het maar druk mee hebt, met die baan van je die 50/60 uur in de week in beslag neemt
Daarbij checken bedrijven toch vaak iemands verleden en integriteit op dit soort functies. Jij hebt natuurlijk gewoon netjes verteld dat je in het buitenland in de bak bent beland?
Oke, plausibel. Mocht je het onverhoopt alsnog druk krijgen vandaag, graai dan gewoon even in je mandje met "soft"drugsquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:38 schreef papaen het volgende:
[..]
overmatig gebruik van smilies verdoezelt nog niet dat je inderdaad geen flauw benul had wat een multinational was. En natuurlijk bestaat er op fok een "speciaal" uurtje ... een uurtje dat speciaal gericht is op de veel verdienende fokker om te posten, maar daar hou ik mij niet aan. Jij bent het perfecte voorbeeld dat een wo opleiding qua intelligentie niet zo heel veel voorstelt
Kan het wel onderbouwen hoor indien het vreemd klinkt. Door het vreemdgaan met wel of niet met hoeren denkt men dat de kans op soa's groot is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:59 schreef keste010 het volgende:
[..]![]()
Dit is echt 1 van de meest bizarre zinnen die ik ben tegengekomen hier op FOK
...want de gemiddelde student in Utrecht werkt maandelijks een heel hockeyteam af. Plausibel ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:47 schreef papaen het volgende:
[..]
Kan het wel onderbouwen hoor indien het vreemd klinkt. Door het vreemdgaan met wel of niet met hoeren denkt men dat de kans op soa's groot is.
Maar naar mijn mening als je dat 6 keer per jaar doet (slechts indicatie) is je kans op een soa beduidend minder dan dat je als student de hele lokale hockeyteam van een Utrechtse wijk afwerkt in een maand.
net zo plausibel dat elke hoer een soa heeft en iedereen die vreemdgaat ook vol zit met soa'squote:Op donderdag 17 juli 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...want de gemiddelde student in Utrecht werkt maandelijks een heel hockeyteam af. Plausibel ook.
Volgens mij heb je mij dat helemaal niet horen zeggen. En wil je misschien die smilies achterwege laten? Dat getuigt namelijk van een nogal deplorabel niveau.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef papaen het volgende:
[..]
net zo plausibel dat elke hoer een soa heeft en iedereen die vreemdgaat ook vol zit met soa's
wo-erkom op zeg,
Alsof het ergste aan vreemdgaan is dat je er een soa mee op kan lopen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:47 schreef papaen het volgende:
[..]
Kan het wel onderbouwen hoor indien het vreemd klinkt. Door het vreemdgaan met wel of niet met hoeren denkt men dat de kans op soa's groot is.
Maar naar mijn mening als je dat 6 keer per jaar doet (slechts indicatie) is je kans op een soa beduidend minder dan dat je als student de hele lokale hockeyteam van een Utrechtse wijk afwerkt in een maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |