abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142350639
O nou vervelend mein jung
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  woensdag 16 juli 2014 @ 03:21:44 #27
394226 along
In Hong Kong
pi_142351273
TS pleeg zelfmoord please!
Woont in een Biodome.
pi_142351378
terechte klacht
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_142351960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 03:21 schreef along het volgende:
TS pleeg zelfmoord please!
OK WIL JE DAT ECHT
U MAD?
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:14:57 #30
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_142352113
Mensen die niet in lucht geloven :')
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 16 juli 2014 @ 09:10:10 #31
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_142352695
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef RickoKun het volgende:
De epische boswachter beschrijft hier mijn halve vriendenlijst op facebook. Echt om te kotsen. Al dat opgeschep over hoe goed men wel niet is :r :r
Heb echt zin om mijn penis in gehakt te slaan en daarna over kinderen heen te kotsen terwijl een kat haar uitgeholde schedel als handpop gebruik en met snerpende stem schreeuw: "KOM JE MELK HALEN MEISJEJEJEJEJEJE"
Waarna ik mijn tepels afsnijdt en aan mijn pupil / oogkas naai, zodat er telkens tepels ipv ogen te zien zijn, met de daarbij behorende haartjes.
Facebook :')
pi_142352741
Mensen :r

Ik blijf er liefst zo ver mogelijk van vandaan en het maakt me geen reet uit of ze negatief, positief of neutraal zijn.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_142352793
Heeft toch niks met positieve mensen en/of ying en yang te maken.

Als het glas leeg is kan je spreken van 0 en als het glas vol is van 1. Als het glas tot de helft gevuld is dan heb je 0,5 en dat is dus de helft van 1 en dus half vol.
Omdat 'leeg' niks is, kan er dus ook nooit de helft van zijn.
pi_142352878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef BorusBulldog het volgende:
Heeft toch niks met positieve mensen en/of ying en yang te maken.

Als het glas leeg is kan je spreken van 0 en als het glas vol is van 1. Als het glas tot de helft gevuld is dan heb je 0,5 en dat is dus de helft van 1 en dus half vol.
Omdat 'leeg' niks is, kan er dus ook nooit de helft van zijn.
:')
U MAD?
pi_142353402
Wa is da ene vlees? Sloavink...
pi_142353436
Negatieve mensen zijn ongeliefd :')

Wie wil er nou bij iemand zijn die overal over zeikt (zoals ts)
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:47:25 #37
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142354630
half leeg / half vol is gewoon hetzelfde. Er zit nog maar 50% in.

de realist wint in deze. _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_142355101
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:

[..]

Als je hem leegt is hij toch leeg?
Die eend...op je ava...........je weet dat ik daar moeite mee heb
pi_142355724
Terechte klacht idd.

Een tijd geleden zat ik in een behoorlijk diep dal, maar af en toe had ik een marginaal betere dag.
Als mensen je dan vragen hoe het met je gaat, en je zegt "iets beter", dan krijg je allemaal van die reacties als: "Ohhh het gaat dus allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"

Dus op een gegeven moment had ik mezelf maar aangeleerd om die vraag maar te beantwoorden met "iets minder slecht dan normaal". Dat is geen positieve manier om naar verbeteringen in je situatie te kijken, maar ik was het zat om steeds dat overdreven positieve geneuzel aan te moeten horen, dus:

"Hoe gaat het met je?"
- "Ja nu ff iets minder slecht dan normaal."
"Dan moet je niet 'minder slecht' zeggen: het gaat BETER met je! Dus het gaat allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"

:X :X :X :X

Overdreven positieve mensen die goedbedoeld je problemen bagatelliseren.... :X
pi_142355876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat hij zijn gevoelens uit? Oh wacht, WE LEVEN IN EEN MAATSCHAPPIJ WAARIN MANNEN NIET MOGEN HUILEN. ROT TOCH OP! Dit is een noodkreet om de welvaart van dit klote land onder de loep te nemen, om een statement te maken tegen het melkquotum welke een bom legt onder de nivellering van Europa.
En dan ga jij roepen 'dit is best heftig'. Aan dit soort types met dit soort instelling gaan we kapot, KAPOT HOOR JE ME GODVERDOMME.
Eindelijk eens iemand die de vinger op de zere plek duurt te leggen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_142362964
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
Terechte klacht idd.

Een tijd geleden zat ik in een behoorlijk diep dal, maar af en toe had ik een marginaal betere dag.
Als mensen je dan vragen hoe het met je gaat, en je zegt "iets beter", dan krijg je allemaal van die reacties als: "Ohhh het gaat dus allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"

Dus op een gegeven moment had ik mezelf maar aangeleerd om die vraag maar te beantwoorden met "iets minder slecht dan normaal". Dat is geen positieve manier om naar verbeteringen in je situatie te kijken, maar ik was het zat om steeds dat overdreven positieve geneuzel aan te moeten horen, dus:

"Hoe gaat het met je?"
- "Ja nu ff iets minder slecht dan normaal."
"Dan moet je niet 'minder slecht' zeggen: het gaat BETER met je! Dus het gaat allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"

:X :X :X :X

Overdreven positieve mensen die goedbedoeld je problemen bagatelliseren.... :X
Dit.
U MAD?
pi_142363038
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
Terechte klacht idd.

Als mensen je dan vragen hoe het met je gaat, en je zegt "iets beter",
Je vraagt er dan ook om.

Geef gewoon het sociaal wenselijke antwoord dat het prima gaat en hou je bek verder, aandachtshoer.
pi_142363728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef zovty het volgende:

[..]

Je vraagt er dan ook om.

Geef gewoon het sociaal wenselijke antwoord dat het prima gaat en hou je bek verder, aandachtshoer.
En bedankt @ dat laatste!
Is het misschien in je opgekomen dat het om vrienden zou kunnen gaan die bekend zijn met mijn situatie en voor me klaar willen staan?

:r
pi_142367147
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef ToT het volgende:

[..]

En bedankt @ dat laatste!
Is het misschien in je opgekomen dat het om vrienden zou kunnen gaan die bekend zijn met mijn situatie en voor me klaar willen staan?

:r
Nou fijne vrienden dan als ze de boel bagatelliseren..
don't be the same.. be better!
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:09:55 #45
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_142367395
Echt hommotje deze TS.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:10:18 #46
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_142367406
Wie gaat hier nou een klacht om maken? :')
Niks beters te doen in je leven ofzo?
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_142367731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Soor het volgende:

[..]

Nou fijne vrienden dan als ze de boel bagatelliseren..
Ze bedoelden het goed en opbeurend, maar schoten helaas te kort in inlevingsvermogen of het vinden van de juiste woorden. Desalniettemin waren het wel fijne vrienden! :)
pi_142367882
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze bedoelden het goed en opbeurend, maar schoten helaas te kort in inlevingsvermogen of het vinden van de juiste woorden. Desalniettemin waren het wel fijne vrienden! :)
Ja dat is jammer genoeg ook moeilijk voor de meeste mensen.
Ondanks ik niet positief mag doen in dit topic, hoop ik voor je dat het momenteel wat beter met je gaat :)
don't be the same.. be better!
pi_142368074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef Soor het volgende:

[..]

Ja dat is jammer genoeg ook moeilijk voor de meeste mensen.
Ondanks ik niet positief mag doen in dit topic, hoop ik voor je dat het momenteel wat beter met je gaat :)
Hehehe thx! :)

Ja jammer genoeg gaat het op dit moment ook weer ff wat minder, omdat ik talloze tegenslagen heb met klussen, maar gemiddeld gesproken gaat het nu best wel okay.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:20:43 #50
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_142369579

Ik ben een voorstander van dingen positief proberen in te zien, maar dit soort plaatjes stoor ik me ook gruwelijk aan. Er is een verschil tussen een positieve mentaliteit en een tendentieuze mentaliteit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')