quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:31 schreef RickoKun het volgende:
De epische boswachter beschrijft hier mijn halve vriendenlijst op facebook. Echt om te kotsen. Al dat opgeschep over hoe goed men wel niet is![]()
Heb echt zin om mijn penis in gehakt te slaan en daarna over kinderen heen te kotsen terwijl een kat haar uitgeholde schedel als handpop gebruik en met snerpende stem schreeuw: "KOM JE MELK HALEN MEISJEJEJEJEJEJE"
Waarna ik mijn tepels afsnijdt en aan mijn pupil / oogkas naai, zodat er telkens tepels ipv ogen te zien zijn, met de daarbij behorende haartjes.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:16 schreef BorusBulldog het volgende:
Heeft toch niks met positieve mensen en/of ying en yang te maken.
Als het glas leeg is kan je spreken van 0 en als het glas vol is van 1. Als het glas tot de helft gevuld is dan heb je 0,5 en dat is dus de helft van 1 en dus half vol.
Omdat 'leeg' niks is, kan er dus ook nooit de helft van zijn.
Eindelijk eens iemand die de vinger op de zere plek duurt te leggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij zijn gevoelens uit? Oh wacht, WE LEVEN IN EEN MAATSCHAPPIJ WAARIN MANNEN NIET MOGEN HUILEN. ROT TOCH OP! Dit is een noodkreet om de welvaart van dit klote land onder de loep te nemen, om een statement te maken tegen het melkquotum welke een bom legt onder de nivellering van Europa.
En dan ga jij roepen 'dit is best heftig'. Aan dit soort types met dit soort instelling gaan we kapot, KAPOT HOOR JE ME GODVERDOMME.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
Terechte klacht idd.
Een tijd geleden zat ik in een behoorlijk diep dal, maar af en toe had ik een marginaal betere dag.
Als mensen je dan vragen hoe het met je gaat, en je zegt "iets beter", dan krijg je allemaal van die reacties als: "Ohhh het gaat dus allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"
Dus op een gegeven moment had ik mezelf maar aangeleerd om die vraag maar te beantwoorden met "iets minder slecht dan normaal". Dat is geen positieve manier om naar verbeteringen in je situatie te kijken, maar ik was het zat om steeds dat overdreven positieve geneuzel aan te moeten horen, dus:
"Hoe gaat het met je?"
- "Ja nu ff iets minder slecht dan normaal."
"Dan moet je niet 'minder slecht' zeggen: het gaat BETER met je! Dus het gaat allemaal de goede kant op! Prima, jij bent er zo weer bovenop! Zie je wel dat je er niet bij de pakken neer moet gaan zitten? Kop op, schouders er onder en lekker gaan genieten van het zonnetje enzo!"![]()
![]()
![]()
Overdreven positieve mensen die goedbedoeld je problemen bagatelliseren....
Je vraagt er dan ook om.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef ToT het volgende:
Terechte klacht idd.
Een tijd geleden zat ik in een behoorlijk diep dal, maar af en toe had ik een marginaal betere dag.
Als mensen je dan vragen hoe het met je gaat, en je zegt "iets beter",
En bedankt @ dat laatste!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Je vraagt er dan ook om.
Geef gewoon het sociaal wenselijke antwoord dat het prima gaat en hou je bek verder, aandachtshoer.
Nou fijne vrienden dan als ze de boel bagatelliseren..quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En bedankt @ dat laatste!
Is het misschien in je opgekomen dat het om vrienden zou kunnen gaan die bekend zijn met mijn situatie en voor me klaar willen staan?
Ze bedoelden het goed en opbeurend, maar schoten helaas te kort in inlevingsvermogen of het vinden van de juiste woorden. Desalniettemin waren het wel fijne vrienden!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:03 schreef Soor het volgende:
[..]
Nou fijne vrienden dan als ze de boel bagatelliseren..
Ja dat is jammer genoeg ook moeilijk voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze bedoelden het goed en opbeurend, maar schoten helaas te kort in inlevingsvermogen of het vinden van de juiste woorden. Desalniettemin waren het wel fijne vrienden!
Hehehe thx!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:22 schreef Soor het volgende:
[..]
Ja dat is jammer genoeg ook moeilijk voor de meeste mensen.
Ondanks ik niet positief mag doen in dit topic, hoop ik voor je dat het momenteel wat beter met je gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |