mag niet van AIVDquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef Syntos het volgende:
Ga erheen om te vechten ofzo.
Val ons niet lastig.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef muslimstryder het volgende:
het grappige is dat blauwe allemaal van moslims was in 1920
Lekker objectiefquote:
Alsof TS objectief isquote:
gast flikker op, toen nog Flikker op.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef muslimstryder het volgende:
gast dat blauwe is jordanie. toen nog Transjordanië
kun je niet tegen de feiten. Doe eens beter onderzoek in het vervolgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
gast flikker op, toen nog Flikker op.
Ik heb die site ook bekeken ja. Objectiever dan die van jou hoor?quote:
Ik heb geen enkele site bekeken. Ik googlede gewoon op "israel loss of land" en heb het eerste plaatje dat ik vond, gepost.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef FrankUnderwood het volgende:
Ik heb die site ook bekeken ja. Objectiever dan die van jou hoor?![]()
Inderdaad, want Gaza is overgedragen. De grootste fout die Israël ooit gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef FrankUnderwood het volgende:
Wat is deze.
2 sukkeltjes met hun propaganda
Dat Israelische plaatje klopt niet eens![]()
ja in amerika is genoeg plek. waarom een joodse staat tussen allemaal moslims landen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Joden moeten toch ook ergens kunnen leven?
De joden zaten daar veel eerder dan de moslims.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
ja in amerika is genoeg plek. waarom een joodse staat tussen allemaal moslims landen plaatsen.
Zou misschien wel verstandiger zijn en aan beide kanten een hoop leed besparen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
ja in amerika is genoeg plek. waarom een joodse staat tussen allemaal moslims landen plaatsen.
deze man snapt hetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou misschien wel verstandiger zijn en aan beide kanten een hoop leed besparen.
Inderdaad reden genoeg voor de omliggende moslimlanden om meteen Israël aan te vallen in 1947quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:
Een hele hoop gelukkige mensenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef Manke het volgende:
Wie leefden er toen de islam nog niet bestond?
U moet wel bij de feiten blijven, broeder. Tot 1967 hield Israël zich aan de wederzijds geaccepteerde grenzen van 1947, de buren hebben toen geprobeerd heel Israël te vernietigen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
Als israel zich aan de grenzen van 1947 hield was er niets aan de hand
Op de maan is genoeg plek. Waarom moslimlanden op aarde? Dom volk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Op de maan is genoeg plek. Waarom christenlanden op aarde? Dom volk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:58 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Op de maan is genoeg plek. Waarom moslimlanden op aarde? Dom volk.
Op de maan is genoeg plek, waarom gelovigen op aarde? Dom volk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op de maan is genoeg plek. Waarom christenlanden op aarde? Dom volk.
kutquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:59 schreef meneerman het volgende:
[..]
Op de maan is genoeg plek, waarom gelovigen op aarde? Dom volk.
quote:
Want Joden mogen daar niet wonen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |