Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP heeft een vriendin, maar blijf doorgaan met het tentoonspreiden van je achterlijke vooroordelen.
ff opbokken met je autisten slowchat man, way offtopic..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?
Je komt wel heel erg voor m op ;')
Aanwinst hoor, deze user.quote:
Het tweede. Vandaar het mannelijke icoontje voor mijn usernamequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Kim.88 het volgende:
Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?
En jij staat hier als de eenzame mongool #yoloquote:Je komt wel heel erg voor m op ;')
Waarom tyf jij niet op naar bokt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Flikker dan op, naar bokt.nl ofzo. En neem je gayfriend guusgeluk mee
Denk dat jij beter op kan tyfen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Flikker dan op, naar bokt.nl ofzo. En neem je gayfriend guusgeluk mee
Jij bent in ieder geval de beste ervaringsdeskundige die er is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deadprez haten.![]()
Dan faal je in het leven.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat niet, kruip z'n mond alweer bijna uit.
Och ik heb geen vrienden op fok, boehoe.. Hoe zielig kun je zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tweede. Vandaar het mannelijke icoontje voor mijn username
[..]
En jij staat hier als de eenzame mongool #yolo
ZELFS op FOK! bedoel je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Och ik heb geen vrienden op fok, boehoe.. Hoe zielig kun je zijn?
Anyway, ik ben er vantussen. Heb me kostelijk vermaakt
match made in heavenquote:
Ik moet er niet aan denken hoe achterlijk dat nageslacht dan wel niet isquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken hoe achterlijk dat nageslacht dan wel niet is
Volkswijktokkies zijn er niets bij.
een theocratische apartheidsstaat een "stukje beschaving" noemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef wenfer2 het volgende:
Het Midden-Oosten.Enige stukje beschaving in die regio is toch wel Israel, maar de rest.
_
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef wenfer2 het volgende:
Het Midden-Oosten.Enige stukje beschaving in die regio is toch wel Israel, maar de rest.
_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |