quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Deed iemand maar eens iets aan jouw postrechten.
in de naam van Allah de barmhartige de genadevollequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
Goede editquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef muslimstryder het volgende:
[bIin de naam van Allah de barmhartige de genadevolle[/b]
Omdat lady Gaza daar niet optreedt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef muslimstryder het volgende:
Waaarom doet niemand iets tegen die zionistische aanval in Gaza ?
Allah zorgt ervoor dat islam gaat overwinnen. Of het nu morgen is of over 1000 jaar. De islam zal overwinnenquote:
lolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Allah zorgt ervoor dat islam gaat overwinnen. Of het nu morgen is of over 1000 jaar. De islam zal overwinnen
Het WK?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Allah zorgt ervoor dat islam gaat overwinnen. Of het nu morgen is of over 1000 jaar. De islam zal overwinnen
Kutkloon.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een boek gelezen over hadji halef omar ben hadji ibn abboel abbas hadji dawoed al gossarah, dat was fantastisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
sheikh mohammad abdelazziz musa ibn hamad bin yassin al budair
quote:
kan jij lezen. nee joh meen je diequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een boek gelezen over hadji halef omar ben hadji ibn abboel hadji dawoed al gossarah, dat was fantastisch.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:13 schreef Kim.88 het volgende:
Wij westerlingen zijn dat gezeik een keer beu? Altijd rellen om dat domme sprookjesboekje, komt nooit een eind aan. Niemand geeft een neuk. Daarom ook miljoenen tweets over het wk, en vrij weinig tweets over die kapotgeschoten kinderen. Wij hebben ons feestje, jullie hebben jullie eigen feestje. Zoek het dan aub ook zelf uit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Log een keer uit ofzo. Heb je geen leven?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad.En nou bek dicht, kutkloontje.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad.En nou bek dicht, kutkloontje.
Blabla. Maar goed, voortaan misschien even nadenken voor je voor de gehele westerse wereld spreekt.quote:
quote:
Ze moeten gewoon eens niet zo moeilijk doen daar, stelletje kleuters.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee de issies! Nee de pallies! Nee de issies! Nee de pallies!
Serieus. Get over yourselves.
Niet iedereen die meer post noem ik autist. Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand die vaker op een forum post dan jij meteen autist noemen
Triest figuur.
bitch pls, voor een donnie ben jij de zijne.quote:
What the fuck is de relevantie tussen het woordje autist, en de datum waarop de betreffende user zichzelf heeft aangemeld?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje autist al gebruiken
kutkloon
Kloon? Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het woordje autist al gebruiken
kutkloon
Nogmaals, ga werk zoeken, of neem een vriendin. Sukkeltjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch pls, voor een donnie ben jij de zijne.
Jaja, praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jammer, ik had al een stomende PM geschreven.
Waarom? Blijf jij maar lekker werken, ga ik van jouw belastingcenten naar je collegae.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Nogmaals, ga werk zoeken, of neem een vriendin. Sukkeltje
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
What the fuck is de relevantie tussen het woordje autist, en de datum waarop de betreffende user zichzelf heeft aangemeld?
ze is een zielige lurkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
What the fuck is de relevantie tussen het woordje autist, en de datum waarop de betreffende user zichzelf heeft aangemeld?
Trollollolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? Blijf jij maar lekker werken, ga ik van jouw belastingcenten naar je collegae.
Deadprez haten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Nogmaals, ga werk zoeken, of neem een vriendin. Sukkeltje
dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Te autistisch om mee te durven posten. [ afbeelding ]
ik zou haar beplast hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:27 schreef DR898 het volgende:
ik kwam laatst een Israelisch wijf tegen in Thailand. Zij was net klaar met haar dienstjaar in het leger en was dus op vakantie. Dus wij in gesprek. Ik als Palestijn zijnde besloot maar niet mijn ware afkomst te vertellen , want zo begon ze te praten:
" We have fought are biggest evil. We live to kill ourr enemies" , en daarbij nog nooit zo'n haat in iemand gezien.
Ik zat nog te twijfelen , om toch het haar te vertellen... ik was anderhalf x zo groot en breed als haar met haar tengere lichaampje dus bang was ik niet maar ik had geen zin om verder met dat soort freaks om te gaan. Holy shit ...
Ik post toch mee, sukkeltje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Te autistisch om mee te durven posten. [ afbeelding ]
DP heeft een vriendin, maar blijf doorgaan met het tentoonspreiden van je achterlijke vooroordelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Niet iedereen die meer post noem ik autist. Waar zie je dat?
Iemand die echter in elk topic als een van de eerste, op elk moment van de dag, altijd alleen maar negatief gezever post, kan beter een baan gaan zoeken. Of een vriendin nemen.
ja, bukken voor 450 euro, dat is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Mag je niet even lurken voordat je je registreert? Ik heb meer te doen dan fokken
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deadprez haten.![]()
Dan faal je in het leven.![]()
lobiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP heeft een vriendin, maar blijf doorgaan met het tentoonspreiden van je achterlijke vooroordelen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Niet iedereen die meer post noem ik autist. Waar zie je dat?
Iemand die echter in elk topic als een van de eerste, op elk moment van de dag, altijd alleen maar negatief gezever post, kan beter een baan gaan zoeken. Of een vriendin nemen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom? Blijf jij maar lekker werken, ga ik van jouw belastingcenten naar je collegae.
Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
DP heeft een vriendin, maar blijf doorgaan met het tentoonspreiden van je achterlijke vooroordelen.
ff opbokken met je autisten slowchat man, way offtopic..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?
Je komt wel heel erg voor m op ;')
Aanwinst hoor, deze user.quote:
Het tweede. Vandaar het mannelijke icoontje voor mijn usernamequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Kim.88 het volgende:
Och jij kent hem persoonlijk? Of jij bent zijn vriendin?
En jij staat hier als de eenzame mongool #yoloquote:Je komt wel heel erg voor m op ;')
Waarom tyf jij niet op naar bokt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Flikker dan op, naar bokt.nl ofzo. En neem je gayfriend guusgeluk mee
Denk dat jij beter op kan tyfen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Flikker dan op, naar bokt.nl ofzo. En neem je gayfriend guusgeluk mee
Jij bent in ieder geval de beste ervaringsdeskundige die er is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Deadprez haten.![]()
Dan faal je in het leven.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat niet, kruip z'n mond alweer bijna uit.
Och ik heb geen vrienden op fok, boehoe.. Hoe zielig kun je zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tweede. Vandaar het mannelijke icoontje voor mijn username
[..]
En jij staat hier als de eenzame mongool #yolo
ZELFS op FOK! bedoel je.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Och ik heb geen vrienden op fok, boehoe.. Hoe zielig kun je zijn?
Anyway, ik ben er vantussen. Heb me kostelijk vermaakt
match made in heavenquote:
Ik moet er niet aan denken hoe achterlijk dat nageslacht dan wel niet isquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken hoe achterlijk dat nageslacht dan wel niet is
Volkswijktokkies zijn er niets bij.
een theocratische apartheidsstaat een "stukje beschaving" noemenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef wenfer2 het volgende:
Het Midden-Oosten.Enige stukje beschaving in die regio is toch wel Israel, maar de rest.
_
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef wenfer2 het volgende:
Het Midden-Oosten.Enige stukje beschaving in die regio is toch wel Israel, maar de rest.
_
Alleen daaraan kan je toch zien dat het geen goede religie is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef muslimstryder het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Moet Kim.88 optyfen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd , wil eerst haar tieten zienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Moet Kim.88 optyfen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mwaah, als ze nu in 2008 geboren was, i.p.v. in 1988 had ik wel interesse.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd , wil eerst haar tieten zien
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mwaah, als ze nu in 2008 geboren was, i.p.v. in 1988 had ik wel interesse.![]()
Maar omatieten boeien me niet.
Stuur maar een PMquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd , wil eerst haar tieten zien
Ik denk eerder dat jij voor de PvdD-vrouw gaat, met een dikke bos schaamhaar, ongeschoren oksels en een kort pittig kapselquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mwaah, als ze nu in 2008 geboren was, i.p.v. in 1988 had ik wel interesse.![]()
Maar omatieten boeien me niet.
Heb wel nee gestemdquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:34 schreef Kim.88 het volgende:
[..]
Stuur maar een PM
Edit: oh, je hebt helemaal geen nee gestemd!![]()
Niet.. Er zijn 0 nee-stemmersquote:Op woensdag 16 juli 2014 07:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heb wel nee gestemd![]()
Kom maar op met die PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |