Gelukkig! Voelde me al heel alleen.quote:
Nee, die met dat keukenschort op tv netquote:
Ze heeft het moeilijk, echt.. laat er met rust.. echt! Fok! Joe!quote:
Dan ist goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, die met dat keukenschort op tv net
Subtiele product placementquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze heeft het moeilijk, echt.. laat er met rust.. echt! Fok! Joe!jezus wat sneu, ik rook ook, maar kan prima een dag of wat zonder te flippen.
Zegt ruudquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
duurzaam en biologisch,
'ik kan me niet voorstellen dat je een baan krijgt'
Haha, nee hoor, houd het subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Subtiele product placement![]()
Zou Danny dat geregeld hebben?
Belachelijk he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
Wederom krijgt het ranskoppel veel airtime.
Daardoor kijk ik met name niet meer, nog erger dan met Johanna in SSTquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
Wederom krijgt het ranskoppel veel airtime.
Vervelend is dat toch, als de regie favorieten heeft of denkt dat wij het leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Daardoor kijk ik met name niet meer, nog erger dan met Johanna in SST
Nogal, het is eerst janken en schelden en dan weer ff lekker neuken en tis weer goedquote:
Kan niemand, dat mens eens begraven in het gat van de trekker?quote:Ik trek het niet, echt niet! Krijg hier een hartaanval van! On-Ge-Loofenlijk, bla bla bla, schreeuw, zucht, gillen
Neuh, sjorren als een gek aan dat e-sigaret ding.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Annnnddd.... another one bites the dust....
Is er iemand van de stoppers die nu daadwerkelijk niet meer rookt?
En die halfway party was ook met een dikke schuld geëindigd.. Hoor je ze niet over he..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:02 schreef DIGIT_ het volgende:
Waarom vraagt Ron niet: "Welke winstgevende projecten Aike heeft opgezet"?
Volgens mij heeft ze alleen die markt ingepikt van Isa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |