broer van Roy Donders gespot hieroquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Niet al je make-up via het internet bestellen.
Wie?quote:
Gekke conclusies trek jij. Nee die plakkertjes geven zekerheid dat niemand het heeft kunnen gebruiken in de winkelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:05 schreef BuffaloJill het volgende:
Want die plakkertjes maken het een duur en goed product
Nee, die plakkertjes laten zien dat de verpakking nog niet open is geweest. Een soort sealquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:05 schreef BuffaloJill het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gekke conclusies trek jij. Nee die plakkertjes geven zekerheid dat niemand het heeft kunnen gebruiken in de winkel
Och, excuus, ik dacht dat het over die alarmplakkertjes gingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:08 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Nee, die plakkertjes laten zien dat de verpakking nog niet open is geweest. Een soort seal
Welk merk foundation gebruik jij? Ik heb die van Rimmel London, maar die blendt niet zo goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gekke conclusies trek jij. Nee die plakkertjes geven zekerheid dat niemand het heeft kunnen gebruiken in de winkel
Nee maar die zorgen er wel voor dat niet iemand met een gore oogontsteking of koortslip er al mee in aanraking is geweest. Hetzelfde als met potjes voedingsmiddelen die een borgsticker oid hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:05 schreef BuffaloJill het volgende:
Lekker iedereen aansteken. Ben ook gewoon gaan werken hoor. Ga me niet ziekmelden om een fucking verkoudheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:11 schreef Druppelss het volgende:
Ziek zijn en dan de Kruidvat in gaan he
Lees even terug, ik dacht dat het over die alarmplakkertjes ging, gezien ts het erover had dat die figuurtjes de goedkopere producten aan het smeren en shit warenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nee maar die zorgen er wel voor dat niet iemand met een gore oogontsteking of koortslip er al mee in aanraking is geweest. Hetzelfde als met potjes voedingsmiddelen die een borgsticker oid hebben.
Lui enzo, sorry.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Lees even terug, ik dacht dat het over die alarmplakkertjes ging, gezien ts het erover had dat die figuurtjes de goedkopere producten aan het smeren en shit waren
Maak je halve dagen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lekker iedereen aansteken. Ben ook gewoon gaan werken hoor. Ga me niet ziekmelden om een fucking verkoudheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |