Hoeveel schuld is dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef Bonkers. het volgende:
+ Vrienden van Feyenoord terug betalen. Maar dat is hier al vaker uitgelegd waarom dat noodzakelijk is.
Dat sowieso, maar dat is strikt genomen natuurlijk geen schuld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
VvF hoeven hun geld niet terug inderdaadDit is hét moment om ze terug te betalen.
30 miljoen ruim. En dan heb je ook nog de Talentpools.quote:
Op papier ja. Wat denk je dat er nog voor een schulden bij de "vrienden van Feyenoord" staan? Ook nog genoeg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op 3 Juni was er 6 miljoen schuld...
Clubs uit de Premier League verhuren hun spelers liever uit aan clubs uit de Championship of de League One.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er lopen zat spelers in de BPL die verhuurd willen worden.
Het 2de van Chelsea heeft fucking internationals man
Hoezo kan Feyenoord Kenneth Omeruo niet huren, deze jongen speelde lekker op het WK met Nigeria en komt niet aan de bak bij Chelsea.
Lol, ik dacht dat dat bedrag veel lager lag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
30 miljoen ruim. En dan heb je ook nog de Talentpools.
Toen was hij 18.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Omeruo kan er niets van, heb je die gozer niet gezien bij ADO?
Pelle speelde al als een harde baas toen hij 18 was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toen was hij 18.
Pelle kon er ook niks van toen hij 18 was.
De Vrij ook niet, Janmaat ook niet...
Donder toch eens op debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toen was hij 18.
Vreemd vermogen op een balans is technisch idd niet altijd een schuld. Praktisch gezien wel natuurlijk, anders hoefde de VVF hun geld niet terug.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is strikt genomen natuurlijk geen schuld.
Pelle, = 8 miljoenquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat dat bedrag veel lager lag.
Maar alsnog valt dit gewoon grotendeels op te hoesten met die 3 transfers.
Pelle kon niks op zijn 18equote:Op woensdag 16 juli 2014 10:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toen was hij 18.
Had wel een hogere transfersom verwacht met een contract tot 2016.quote:Martins Indi levert Feyenoord 7,7 miljoen euro op
Bruno Martins Indi zal voor 7,7 miljoen euro de overstap maken naar FC Porto, zo meldt de Portugese club. De Portugezen hebben bovendien een afkoopsom opgenomen in het contract van de verdediger. Deze bedraagt 40 miljoen euro.
De deal was al tijdens het WK rond. Alleen een medische keuring moest nog volgen om de overgang definitief te maken. Martins Indi, die zondagmiddag terugkeerde in Nederland, onderging die keuring vandaag met succes, waardoor hij nu officieel uit De Kuip vertrekt.
Ik vind het wel een goed bedrag. Van Geel heeft zijn centen binnen, Kongolo kan doorschuiven en ik denk dat Martins Indi zelf heel erg graag naar Porto wou gezien zijn afkomst en verleden. Wellicht kan het bedrag nog oplopen door bonussen etc.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Had wel een hogere transfersom verwacht met een contract tot 2016.
Voor sommigen gaat het allemaal niet snel genoeg. Daar doe je weinig tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:45 schreef RvLaak het volgende:
Valt me op dat het elke keer weer hetzelfde liedje is... Klagen en zeuren op vGeel, tot hij weer met een geniale/onverwacht goede speler komt. Heeft die man ondertussen niet genoeg krediet opgebouwd om wat vertrouwen te krijgen?
De volgende ronde in de vCL is niet te doen denk ik zo. Grote kans dat je tegen Arsenal, Napoli of Porto moet. Nu is Rutten best een aardige trainer, maar ik zie in hem niet een tactisch genie zoals Van Gaal is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, met een gunstige loting is de play-off haalbaar. Levert Feyenoord direct alweer 2,1 miljoen op.
Klopt ook niet nee, plaatje was al af voordat die 7,7 naar buiten kwam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
8.5 klopt overigens niet. Of zij moeten meer weten.
Het is 7,5 voor Janmaat en 7,7 voor BMI.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
8.5 klopt overigens niet. Of zij moeten meer weten.
8 miljoen investeren zou in mijn ogen erg veel zijn. Daar kan je 2/3 spelers voor halen, en 2 huren(Bouhla en Dost). Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Dus mocht De Vrij ook verkocht worden voor een miljoen of 8 houden we (Mits Pelle echt maar 8 miljoen opleverde) na aftrek van de beloftenpool-afdrachten ruim 28,3 miljoen euro over.
Ik heb begrepen dat we voor 5 miljoen aan schulden dienen weg te werken als club om geen rentedragende leningen meer te hebben en dan hangt enkel nog dat aandelenpakket als blok aan ons been.
Ik ga er even vanuit dat de club die 5 miljoen direct aflost, houden we nog minimaal (afhankelijk van werkelijke transferbedragen) 23 miljoen euro over. Ik gok dat de club de helft van de aandelen a 15 miljoen direct terugkoopt en zo'n 8 miljoen euro investeert in nieuwe spelers.
Boulah wordt niet gehuurd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef satecl het volgende:
[..]
8 miljoen investeren zou in mijn ogen erg veel zijn. Daar kan je 2/3 spelers voor halen, en 2 huren(Bouhla en Dost). Dat zie ik niet gebeuren.
Je leest zoveel verschillende bedragen dat ik alles maar met een korreltje zout neem denk ik.. aan het eind van het vorige boekjaar was de openstaande schuld nog 8,9 miljoen en het eigen vermogen was 6 miljoen negatief. Maar in werkelijkheid zal het allemaal wel weer anders zijn..quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Dus mocht De Vrij ook verkocht worden voor een miljoen of 8 houden we (Mits Pelle echt maar 8 miljoen opleverde) na aftrek van de beloftenpool-afdrachten ruim 28,3 miljoen euro over.
Ik heb begrepen dat we voor 5 miljoen aan schulden dienen weg te werken als club om geen rentedragende leningen meer te hebben en dan hangt enkel nog dat aandelenpakket als blok aan ons been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |