abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142323445
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Tralalalaaa
pi_142323473
Kak ik sloot 'm :')

Anyway ik sloot af met m'n enorme hoop dat mijn eigenwijsje de mam-fles wél pakt! Liefst ff in 1 keer ja, haha ;)
Tralalalaaa
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:36:51 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142323574
Ik hoop het zo, voor ons was het echt de redding :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142323582
Reactie van dot niet gezien en zit mobiel, kan m niet quoten :?

Er is wel een formule voor hoeveelheid bv, weet t niet uit m'n hoofd maar is zeker wel te vinden. Een X aantal ml (ligt eraan hoe zwaar je baby is) en dat delen door hoevaak je voedt.

En wat zielig van het hondje ;(
Tralalalaaa
pi_142323807
Mijn post :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk werkt het TAP!

Hoeveel drinken bv kindjes eigenlijk als ze een fles krijgen? Is dat soms niet wat lastig inschatten?

SPOILER: niet heel topic relevant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Reactie van dot niet gezien en zit mobiel, kan m niet quoten :?

Er is wel een formule voor hoeveelheid bv, weet t niet uit m'n hoofd maar is zeker wel te vinden. Een X aantal ml (ligt eraan hoe zwaar je baby is) en dat delen door hoevaak je voedt.

En wat zielig van het hondje ;(
Oh, hetzelfde als bij fv dus :)
pi_142324639
Och Dotje wat naar. ;( Kun je niet vroeg naar huis vandaag?
pi_142325641
Ja, dat was idd het plan, maar ze hebben nu andere medicijnen gekregen en kijken even of die aanslaan :) Ik zou vrijdag sowieso al naar ze toe gaan, dus hopelijk redt hij het tot dan en anders ga ik eerder. Hij eet nog goed en reageert nog blij op mensen, dus daarom durven ze het nog wel even aan.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 15:46:30 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142325893
Och Dot :* Ik weet hoe je je voelt. Zo'n nare situatie. Hoop dat hij snel opknapt :*

(Zaterdagochtend is de hond van mijn ouders ingeslapen ;( Tranen met tuiten gehuild..)
pi_142326232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
Och Dot :* Ik weet hoe je je voelt. Zo'n nare situatie. Hoop dat hij snel opknapt :*

(Zaterdagochtend is de hond van mijn ouders ingeslapen ;( Tranen met tuiten gehuild..)
:*
pi_142326357
Oh Dot wat een naar nieuws. Ik hoop dat je hondje nog zal kunnen knuffelen.

Gotc :*

Hier zijn de mam-spenen geen succes. Eerste keer was de fles heel snel uit en lag alles er ook heel snel weer uit (veel te snel gedronken vrees ik). Daarna wou ze de speen niet meer, hier werkt avent goed, de nieuwe dan toch. Maar ik geef geen BV meer dus best niet naar luisteren ;)

Hier een meisje met 38° :{ niet super hoog, ze zit sowieso steeds rond 37,6 - 37,8 maar toch, ben er weer niet gerust in. Ik ga het goed opvolgen en anders naar de HA bellen wat ik mag doen..
pi_142326963
Tap, nee geen probleem mee gehad :) hopelijk werkt het voor jullie ook!

dot en GotC :* !

Stef hopelijk valt t mee!
♥ J & S
pi_142327611
Oh, al die huisdieren die dood gaan.. ;( . Sterkte ermee.

Vandaag voor het eerst pasfoto laten maken voor op haar id kaart. :D . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142327814
Awww, wat een scheetje Franny!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:58:54 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142329991
Dot, GotC wat erg van de honden ;( Blijft altijd moeilijk om afscheid te nemen van een huisdier :*
Dot hoop dat je nog afscheid kunt nemen.

Steef hopelijk knapt ze snel op!

Franny :D O+ Gelukkig lacht ze niet :P

Hier weer een rustige dag. Gisteravond was het even feest en einde van deze ochtend/ begin middag. Maar verder heeft hij veel geslapen of hing hij tevreden aan de borst of heeft hij me bezig gehouden met luier verschonen en drie keer plassen :+ Maar die situaties hebben we/ ik prima het hoofd kunnen bieden. In de namiddag kwam nog een vriend onverwachts langs dus jeeey! Een menselijk wezen dat niet alleen poept en spuugt :P

Ik heb de huisarts vooralsnog niet gebeld. Zoals het nu gaat, kan ik het wel aan en begin ik me elke dag weer ietsjes meer mens te voelen. Dus ik kijk het nog even aan. Zien hoe Lucas zich ontwikkelt de komende tijd en of de osteopaat het spugen kan verminderen want ik denk echt dat hij dan een heel stuk gelukkiger is (en ik dus ook).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142334477
Ze is al beter, slaapt nu weer. Haar fles had ze goed uitgedronken dus denk niet dat er iets scheelt.

Franny mooie pasfoto! Hier ook laatst een foto laten nemen, was nogal moeilijk om ze mooi recht te krijgen ;)

Chanty fijn dat het al beter ging!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:38:10 #16
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142335958
Ik moet even komen opscheppen!

M.aud sliep afgelopen nacht van 20.00 uur tot 05.45 uur! Voor het eerst in 7 maanden kwam ze niet meer drie keer per nacht, maar gewoon niet..! Ineens gewoon niet. Een hele gekke gewaarwording. Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, dan kunnen de komende nachten altijd meevallen. ;) Maar toch! Woei!
pi_142340229
Joechei voor M! *O* . Hopelijk heeft ze het trucje nu door.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142340712
Franny wat een dropje. O+

Skips wat knap! *O* Misschien is dat zomaar het begin van meer doorslaapnachten.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:06:37 #19
52229 Chanty
pi_142340743
Hopelijk is het een blijvend iets skips *O*
pi_142340827
Fijn dat t beter ging chanty! En ook superfijn skips!!

Project flesdrinken is nog niet geslaagd. Maar morgen wil ik ff naar de kapper en wilde m'n moeder oppassen, ik vraag wel of zij t even wil proberen :')

Wat nou als ze t echt niet wil doen? Ik ben vrijdag tussen half 6 en 10 uur weg... ;( ;( ;(
Tralalalaaa
pi_142341242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn dat t beter ging chanty! En ook superfijn skips!!

Project flesdrinken is nog niet geslaagd. Maar morgen wil ik ff naar de kapper en wilde m'n moeder oppassen, ik vraag wel of zij t even wil proberen :')

Wat nou als ze t echt niet wil doen? Ik ben vrijdag tussen half 6 en 10 uur weg... ;( ;( ;(
Een collega van me had een redelijk volhardende flesweigeraar en die kreeg gewoon gekolfde melk met een bekertje. Maar jou mini is nog wel erg klein dus ik vraag me af of dat een optie is.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:15:56 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142341317
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik moet even komen opscheppen!

M.aud sliep afgelopen nacht van 20.00 uur tot 05.45 uur! Voor het eerst in 7 maanden kwam ze niet meer drie keer per nacht, maar gewoon niet..! Ineens gewoon niet. Een hele gekke gewaarwording. Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, dan kunnen de komende nachten altijd meevallen. ;) Maar toch! Woei!
Stond de babyfoon wel aan? ;)

Ik heb de eerste paar nachten dat S doorsliep toch af en toe gechecked of de babyfoon het wel deed. Vond het zo verdacht ineens :')

@TAP hoe oud is je dochter? Ik zou zeggen... als ze honger heeft, drinkt ze wel. En anders haalt ze 't daarna wel weer in. Het is gelukkig niet een heel weekend ;).
KuikenGuppy
pi_142341632
Ze is vrijdag 8,5 week. En ze haalt het idd wel weer in maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze dan honger heeft en zielig voor m'n man dat ie waarschijnlijk in gekrijs moet zitten :')
Tralalalaaa
pi_142341713
TAP, met een spuitje wat drinken geven? Daarmee kun je de ergste honger misschien stillen?
pi_142342098
Ja dat zouden we ook nog wel kunnen proberen... Als morgen, donderdag en vrijdag overdag niks wordt met de fles haal ik bij de apotheek zo'n spuitje.
Tralalalaaa
pi_142344393
Sterkte ermee, een flesweigeraar kan je heel wat stress opleveren. Ik hoop dat ze snel het licht ziet :)
pi_142344551
Vooral omdat haar zus ook al zo'n eigenwijsje was }:|
Tralalalaaa
pi_142345032
Succes TAP!

Ik ben net uit bed geweest voor verkouden T. Hij was helemaal over zijn toerenn. ;( Hij liet veel scheetjes dus ik gok op krampjes. Na een klein flesje heb ik hem net weer teruggelegf in bed.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:52:18 #29
73386 Fazz
onderweg
pi_142346563
Voor de zieke kindjes :*

Wat fijn Skips, hopelijk gaat ze het vaker doen :)
Chanty, heeft de osteopaat al snel tijd voor jullie? Wel fijn dat het al iet beter gaat en je je beter voelt :*
Franny, schattige foto van I.!

F. krijgt morgen z'n eerste prikken, hopelijk heeft ie er niet te veel last van :{
  woensdag 16 juli 2014 @ 02:11:37 #30
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142350567
Nop, ik lig te voeden voor de tweede keer inmiddels. Gewoon weer een nacht als alle anderen. Ach ja. *knuffelt* *;

--

Succes TAP!

--

Arme T, Nikki. M. heeft het ook heel erg gehad. Hoop dat het snel over is!

[ Bericht 12% gewijzigd door ProjSkippy op 16-07-2014 02:25:40 ]
pi_142351213
Zo, dat is lang geleden dat ik om deze tijd wakker was voor een baby. :o T is echt ziek. -O- hij heeft koorts en is een beetje bibberig. Net een zetpil en wat te drinken gegeven en nu ligt hij weer, arm ventje.

Oh en :W Skips.
pi_142351564
Och arm kind! Veel beterschap!!
Tralalalaaa
pi_142351644
Beterschap voor T, nikki!

, Hier gaat alles prima. Niet zoveel meer op Fok. Toch best druk zo'n gezin met drie kinderen. Nog een paar dagen werken en dan vakantie! Zo aan toe! M. doet het goed. Lekker aan de bijvoeding een ook nog steeds Bv. Ze is alweer 6,5 maand. :o
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_142351846
Beterschap voor t, Nikki.

Jammer Skips deze nacht niet, maar ze weet nu hoe het moet.
Tap hopelijk gaat e, de fles snel pakken. Zo sneu als ze honger hebben.
pi_142352174
Hopen dat hondje opknapt Dot, dat soort dingen zijn nooit leuk :(
Bah GotC... zielig :*

Jammer dat het bij een keer is gebleven Proj. Maar waar er een was, zullen er meer volgen! *O* (Ooit :p )

Beterschap voor T NIKKI
pi_142352185
Och arme T.! Kan je vandaag extra met hem knuffelen, Nikki?

Die M.! Wat hadden jullie gedaan nu ze wel doorsliep?

Wij hebben twee weken van nachtelijk gespook en vroeg wakker worden afgesloten. *O* 'Jammer' dat wij haar als wekker gebruiken en we vanochtend heel erg moesten haasten omdat ze lekker lag te tukken. :D O+
pi_142352964
Ja ik kan vandaag gelukkig extra knuffelen met hem. O+ Hij heeft uitgeslapen tot half 9 (wat ik achteraf niet zo gek vind :') ) na de fles van 2 uur en ligt nu te brabbelen in de box.

Toen ik vanmorgen het doosje van de zetpillen op ging ruimen had ik nog even een o|O moment. Mijn man heeft vannacht gewoon het doosje zetpillen van L gepakt. Daar zaten dus de 240mg zetpillen in ipv de 120mg. En ik heb -5, dus ik zie zonder lenzen 's nachts alleen maar wazig en dus heb ik de pil die manlief aangaf gewoon gegeven. :( Nu zal hij er niets van oplopen, maar mijn man moet gewoon opletten wat hij doet, vooral omdat er een apart bakje met medicijnen en thermometers van L staat en een apart bakje met medicijnen en thermometers van S en T. Elke nono zou het verschil zien. Zo dat is eruit. ;)
pi_142353099
Oeh, dat is wel een beetje uiig van je man Nikki :o
pi_142353340
Ik kom me hier ook maar eens melden met m'n kleine Wumpie.

Meneer is 12 dagen oud, niet meer weg te denken uit m'n leven O+ en doet het heel erg goed.
Startgewicht van 3926 en gisteren al 4160.
Hij is lang (bij geboorte niet uitgerekt al 52cm) dus niet heel spekkig, alleen als ik slagroom blijf geven zal dat eerdaags wel klein hamsterwangetje worden :D

Ik had bedacht een eerste post met leuk fotootje te doen, echter heeft iemand vandaag plakbehoefte dus dat volgt een andere keer!
What was I thinking, ik bepaal niet meer zelf :')
pi_142353388
:W Blue! Wat fijn dat hij het zo goed doet! En inderdaad, hij wordt vanzelf spekkig. O+
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:15:19 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142353803
O+ spekkig O+

Welkom Blue *O*
KuikenGuppy
pi_142354085
Welkom Blue!
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:29:31 #43
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142354188
Welkom Blue!

--

Beterschap voor T, Nikki!

--

Hihi, ik weet niet wat we gedaan hebben. Kix was het laatste bij haar geweest, maar dat heeft 'ie gisteravond ook gedaan en de avond voor de doorslaapavond ook dus geen idee. ;)

--

Er waren nog wat mensen die vroegen hoe die paar uurtjes werk geweest waren en volgens mij had ik daar nog niet uitgebreid op gereageerd. Ik zal dat zsm even doen, maar het is best een verhaal. Wel lief dat jullie me steunen! :*
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:30:00 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142354196
Hoiii Blue! :W Welkom O+
pi_142354705
zieke kindjes -O-
zieke hondjes -O-

welkom blue *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142354958
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef DJMomo het volgende:
zieke kindjes -O-
zieke hondjes -O-

welkom blue *O*
+1 :P

En een :* voor Skippy en haar nachtbrakertje. Stiekem ben ik wel blij om te lezen dat er meer mensen zijn met niet-doorslapende-babies. Bij mij op de yoga sliepen ze natuurlijk ook allemaal door (of ja, dat zeiden de moeders) en betrap ik mezelf toch op de ligt-het-aan-ons-gedachte. Ik moet wel zeggen dat een vast bedritueel nog niet aan de orde is bij ons, want soms reageert ie ineens heel goed op wat ik als vast bedritueel aanhou (moe, schone luier op commode, slaapzak aan en in de schommelstoel even kroelen, dan heel slaperig wegleggen) en soms wordt hij al overstuur als ik zn slaapkamer inloop en wil hij kroelen op het grote bed en valt dan daar in slaap. Ik probeer hem gewoon te volgen in wat hij nodig heeft/fijn vindt en dat is dus regelmatig anders. Maar ik haal al wel de laatste tijd een heel vrolijk kereltje uit bed 's ochtends en dat is zo leuk *;
pi_142355210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

En een :* voor Skippy en haar nachtbrakertje. Stiekem ben ik wel blij om te lezen dat er meer mensen zijn met niet-doorslapende-babies. Bij mij op de yoga sliepen ze natuurlijk ook allemaal door (of ja, dat zeiden de moeders) en betrap ik mezelf toch op de ligt-het-aan-ons-gedachte. Ik moet wel zeggen dat een vast bedritueel nog niet aan de orde is bij ons, want soms reageert ie ineens heel goed op wat ik als vast bedritueel aanhou (moe, schone luier op commode, slaapzak aan en in de schommelstoel even kroelen, dan heel slaperig wegleggen) en soms wordt hij al overstuur als ik zn slaapkamer inloop en wil hij kroelen op het grote bed en valt dan daar in slaap. Ik probeer hem gewoon te volgen in wat hij nodig heeft/fijn vindt en dat is dus regelmatig anders. Maar ik haal al wel de laatste tijd een heel vrolijk kereltje uit bed 's ochtends en dat is zo leuk *;
Och Dot, mijnes is net twee jaar geworden en sinds een paar weken slaapt hij een aantal dagen in de week van ca. 20 tot 6. Daarvoor nooooooooit. Je (en anderen hier!) bent echt niet de enige :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142355571
Hoi Blue! Welkom!
pi_142355680
Blue welkom
Niet zo slim van je man nikki

Ik ben instant blij met mijn babycook ik heb er zelf nu ook wat aan. Jeuj gepureerde banaan. Zuch nog ruim 2wk en ik ben het nu al beu.

En nu weer wachten op dat de DA belt. Ik zit zo in de zenuwen.
pi_142355783
Dot, hier ook nog geen doorslaper hoor, met haar 10,5 maanden. Ik zou het wel heeeeel graag willen, maar het is nu eenmaal zo.
Hoe is 't nu met het hondje?

GotC, wat sneu -O-

Nikki, inderdaad niet zo handig zeg, van je man. Voelt T zich wel al wat beter?

Skip, die ene nacht was toch lekker! Ben benieuwd hoe het op je werk was!

Flobo, dat gaat snel! M is wel een happy baby dus?

Chanty, fijn dat je je wat beter voelt. Hopelijk blijft 't zo! Wanneer mag je naar de osteopaat?

Blue, welkom!

FR, hoe gaat 't met je nu?

Hier heb ik gisteren alvast de uitnodiging voor Ellie's verjaardag in elkaar gezet. Had ineens inspiratie :D.
Home is where the O+ is...
pi_142355818
Ooooohw Cwen!! Ellie is O+ O+ Die met de draak en de laatste zijn toch wel mijn 'all time favorite' O+
pi_142355836
Cwen wat het een mooie dame geworden al weer bijna 1.
Met mij gaat het eigenlijk best wel oke. Wel heel erg stijf van al het gas dat gebruikt is om mijn buik op te blazen en dat er via je schouders en nek weer uitgaat. En ik heb hetzelfde gevoel als bij mijn zwangerschappen dat al het eten heel hoog in mijn keel zit. Maar goed ik ben gewoon een beetje heel erg dwars dat ik niet fatsoenlijk mag eten. Maar goed ik zal er vast van afvallen.
pi_142355845
bij mij dat siphoofd rechtsboven! Jaap kan ook zo kijken, en ik moet dan stiekem altijd zó lachen! O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_142356178
Aaaw dat bolletje! O+ Rechtsboven en onder tweede van links zijn mijn favoriet! Zij lijkt op jou op die foto onder tweede van links. :)
pi_142356191
Mooi Cwen! De tijd vliegt toch he ;-)

De vv is hier net weg, M weegt 4kg860 en is 59cm op9 weken. Een lange smalle zoals we zeggen ;-)

Fr succes, ik hoop dat je je gauw beter voelt! Bij mijn galblaasoperatie paar weken geleden deed het ook pijn door dat gas. En dan was ik verplicht om door te hoesten van de kine, maar man dat deed pijn. Hopen dat het snel beter gaat!
pi_142356699
De stats van Sac ook nog even

pi_142356707
Oh, Ellie! O+

En fijn om te horen dat we niet de enige zijn :* Al was het vannacht om 9 uur laatste fles, om 2 uur wakker voor een kroel en toen om 5 uur een fles, dus dat is errug acceptabel *O*
pi_142357147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wat Phaidra zegt! Je bent niet alleen, en het ligt niet aan jou/jullie. Je volgt hem in zijn behoeftes, en dat is fantastisch, niet onzeker worden hoor. Geniet van je vrolijke kereltje (en af en toe eens bijslapen als het te veel wordt kan altijd) en ooit wordt het beter, I promise :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:25:00 #59
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142357177
Och Dot, er zijn echt heel veel kinderen die niet doorslapen. Hoeft ook helemaal niet, het is alleen iets dat de ouders zelf graag zouden willen :) Blijf hem volgen, dat is het belangrijkste :Y Komt goed!

Ellie O+ Ze is echt vanaf het begin al Ellie, leuk om te zien! En al bijna een jaar :o

FR mooie stats :) Succes met het eten, neem je tijd om goed te herstellen.
pi_142357477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef Dot. het volgende:
Oh, Ellie! O+

En fijn om te horen dat we niet de enige zijn :* Al was het vannacht om 9 uur laatste fles, om 2 uur wakker voor een kroel en toen om 5 uur een fles, dus dat is errug acceptabel *O*
Aaaw! Dat is toch ook wel heel erg schattig. O+
pi_142357585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef Limone het volgende:

[..]

Aaaw! Dat is toch ook wel heel erg schattig. O+
Ja O+ Het is dan ook echt gewoon even dat hij aangeraakt wil worden ofzo, want vaak is even zn hand vastpakken en dan opnieuw instoppen en een speen genoeg :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:42:50 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142357739
'Hoi mama, wilde even weten dat je er nog bent O+'
pi_142360060
Oh en welkom Blue! Gefeliciteerd! Vergat ik even te zeggen door alle cuteness hier. ;)
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:59 #64
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142363920
Wat een lieve foto's van Ellie O+ dat ze alweer bijna 1 jaar is joh :o! En M. van Mabawa en S. van Hillz dan dus ook bijna :o! 't Gaat allemaal veel te snel met die mini's he!

S. is ook alweer 4,5 maand oud inmiddels... waar blijft de tijd?! Hij wil tegenwoordig niet meer liggen, want dat is voor mietjes :'). Zitten it is! Of liever nog: staan! :'). Hij begint te zwaar te worden voor het wipstoeltje, maar is eigenlijk nog net iets te jong voor de kinderstoel (hij mag er af en toe een minuutje in zitten en dan zit hij te glunderen O+ ) dus dat is even irritant als je dan graag wilt zitten :+. En als je hem twee vingers geeft om zich aan op te trekken tot 'zit', trekt hij in één ruk door tot hij staat :') _O-. In bad is het nu ook óf heel hard spetteren, óf staan.
O+ De essentie van een babyleven O+.
Hij is trouwens ook altijd vrolijk, ons lieve zonnetje in huis O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_142367532
Thanks dames, ga proberen aan te haken!
Gelukkig lurkte ik hier al wel eens :@ dus ben wel een beetje op de hoogte van het wel en wee van iedereen.
pi_142367546
Tap jammer! Hier geeft vriend vaak ook via een spuitje :) dan zit er iig iets in!

welkom blue *O* O+
♥ J & S
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:23:09 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142367914
Voorbereidend lurken ^O^ Hoe gaat het met jou Blue?
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:40:16 #68
52229 Chanty
pi_142370156
Blue daar ben je *O*

Nikki handig van je vent :o

Wat een toffe uitnodiging cwen O+

Morgen naar de osteopaat
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:40:48 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142370175
Fijn dat je zo snel terecht kunt Chanty *O*
KuikenGuppy
pi_142372338
Mooie curves van sac! En fijn dat 't weer wat beter gaat, fr.

Chanty, wat fijn dat je zo snel terecht kunt, ben benieuwd!

Bedankt voor de reacties allemaal O+. Tijd vliegt idd. De draak is wel een beetje m'n favo, maar eigenlijk vind ik ze allemaal enorm leuk O+. Oh, en Limone, wat leuk dat je zegt dat ze op die ene foto op me lijkt! ML en ik zijn er namelijk nog steeds niet over uit op wie ze lijkt... We zien het gewoon niet O+.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:40:34 #71
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142372426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef GotC het volgende:
Voorbereidend lurken ^O^ Hoe gaat het met jou Blue?
+ 1!

--

Ellie! Ik ben verliefd op je! En ik ging destijds al helemaal prat op de drakenfoto, dus nu weer. O+

--

Wohhh staan Burdie! Denk je aan z'n heupjes? ;)

--

Fijn dat je zo snel terecht kunt Chanty!

[ Bericht 6% gewijzigd door ProjSkippy op 16-07-2014 19:45:53 ]
pi_142373054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Cwen het volgende:
Mooie curves van sac! En fijn dat 't weer wat beter gaat, fr.

Chanty, wat fijn dat je zo snel terecht kunt, ben benieuwd!

Bedankt voor de reacties allemaal O+. Tijd vliegt idd. De draak is wel een beetje m'n favo, maar eigenlijk vind ik ze allemaal enorm leuk O+. Oh, en Limone, wat leuk dat je zegt dat ze op die ene foto op me lijkt! ML en ik zijn er namelijk nog steeds niet over uit op wie ze lijkt... We zien het gewoon niet O+.
Duidelijk jij!! Ook op ml, maar meer op jou! :)

Edit: tis natuurlijk wel een beetje gek dat ik het over 'ml' heb bij jouw man :')
pi_142373352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef Burdie het volgende:
Wat een lieve foto's van Ellie O+ dat ze alweer bijna 1 jaar is joh :o! En M. van Mabawa en S. van Hillz dan dus ook bijna :o! 't Gaat allemaal veel te snel met die mini's he!

Nee joh gekkie! :D Die is een paar dagen jonger dan mijn M. En die is nog laaaaaaang niet 1!
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:04:19 #74
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142373402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee joh gekkie! :D Die is een paar dagen jonger dan mijn M. En die is nog laaaaaaang niet 1!
En een paar weken ouder dan mijn M.!

:9
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:14:32 #75
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142373867
Toffe uitnodiging Cwen! O+

Welkom Blue!

En ik zag/las mooie stats :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:16:56 #76
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142373961
quote:

[..]

Oh kak, de mijne is een maand ouder dan de jouwe :o
pi_142373983
Het gaat lekker hier, nog net zo Zen als voor de geboorte van F.
Alleen die ks-wond van binnen is irritant zeurderig af en toe plus de beperkingen die het meebrengt heb ik nu al de hik van.
Maar elke dag stukje bij beetje beter als ik maar niet mezelf voorbij schiet!
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:25:14 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_142374317
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh kak, de mijne is een maand ouder dan de jouwe :o
Al 9 maanden :o
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:38:01 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142374896
quote:

[..]

Oh. In mijn beleving hoorde bijna iedereen bij de 16 (?) augustus groep :').

@Proj, heupjes ja. We laten hem ook niet staan hoor, maar hij doet het soms gewoon ineens :'). We moeten binnenkort naar het ziekenhuis voor zijn heupjes (standaard onderzoek ivm stuitligging tijdens de zwangerschap) en dan ga ik wel even vragen hoe dat precies zit met zitten en staan enzo.
KuikenGuppy
pi_142375028
Vanaf wanneer mogen die kleintjes in een wipstoel eigenlijk :@
Ik heb er wel 1 (gekregen) maar eigenlijk geen idee vanaf wanneer die gebruikt kan worden.
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:51:45 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142375499
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
Het gaat lekker hier, nog net zo Zen als voor de geboorte van F.
Alleen die ks-wond van binnen is irritant zeurderig af en toe plus de beperkingen die het meebrengt heb ik nu al de hik van.
Maar elke dag stukje bij beetje beter als ik maar niet mezelf voorbij schiet!
Top! ^O^ Ja dat genezen kan best een irritant gevoel geven.

Ik had last van 1 bepaald plekje iets links van de wond..blijkt een knoopje te zijn van de hechtingen van binnen :D Mja, nu geen last meer van dus komt goed ;)

Voor je het weet gaat alles weer vanzelf :Y
pi_142375666
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Top! ^O^ Ja dat genezen kan best een irritant gevoel geven.

Ik had last van 1 bepaald plekje iets links van de wond..blijkt een knoopje te zijn van de hechtingen van binnen :D Mja, nu geen last meer van dus komt goed ;)

Voor je het weet gaat alles weer vanzelf :Y
Die ja! Daar gaat het meteen trekken als ik verkeerd beweeg of teveel doe.
pi_142375900
Blue volgens mij mag dat in principe gelijk. Wij hadden geen wipper maar een Doomoo zak en daar lagen ze de eerste week al in. Dan lagen ze nog een beetje schuin zodat de melk niet direct weer omhoog kwam. :)

Ellie O+ Wat is ze al groot. Ik vind 'r zo knap! Toffe uitnodiging!

Poeh, ik heb er net weer 2 heftige uurtjes op zitten met T. Het vreemde is dat hij de hele dag vrolijk is geweest, maar net tussen half 6 en half 8 was er werkelijk geen land mee te bezeilen. Krijsen krijsen krijsen, eventjes stil om vervolgens nog harder te krijsen. Niets was goed, geen fles, in zijn badje krijste hij ook door of en hoe ik hem vasthield maakte ook niet uit. Het was echt geen normaal huilen meer, dit ben ik echt helemaal niet van hem gewend. Hij liet wel veel boertjes en scheetjes, dus ik heb nu het gevoel dat het krampjes zijn geweest. Ik vind het alleen wel vreemd omdat we niets veranderd hebben qua voeding en hij is 'al' 4 maanden, dus de normale krampjesperiode voorbij. En het lijkt me eerlijkgezegd niet dat krampjes een gevolg zijn van zijn verkoudheid, maar wie weet. Zijn temperatuur was net 38,1 en toen hij weer wat gekalmeerd was heb ik hem met zetpil (de juiste nu :') ) op bed gelegd. Ik ben benieuwd hoe het komende nacht gaat.
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:13:03 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142376384
Och arme T ;( beterschap voor hem, Nikki!
KuikenGuppy
pi_142376442
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik hoor daar nog bij :P maar mijnes is echt nog lang geen 1..
Dat duurt nog zeker anderhalve maand en dat is dus nog heel lang ja :o *kopintzandsteekt*

Al is ze wel al een echt dreumesje aan het worden, gaat het hele huis door en gaat overal staan en speelgoed van grote broer is zéker wel leuker dan eigen speelgoed.
Paar dagen terug stonden ze naast elkaar te spelen aan een tafeltje, echt zo super lief en zo super stoer vond ik dat er uit zien. O+

En met de kitten samen gaat het ook al een steeds beter. Ze ontploft in ieder gaval niet meer als die in de buurt komt. Nu is het juist voor de kitten de taak om haar te vermijden want ze kruipt er achteraan. En zachtjes aaien lukt echt nog niet :') maar ook de kitten kruipt nu regelmatig bij mij op schoot als ik de fles aan het geven ben en dan gaat een handje wel zachtjes richting haar.. mijn kind houdt dus inderdaad nog niet zelf de fles vast :') over het algemeen
pi_142376832
Hier nog een van de augustusbrigade! Morgen naar het cb voor de 11 maanden afspraak... En vandaag de foto voor dekaart kunnen maken, zal hem er morgen opzetten..
pi_142376972
Hopelijk een goede nacht voor T.! I. heeft ook zo nu en dan nog last van krampjes of scheetjes. Ik kan er ook geen peil op trekken, want ik heb dan niets raars/anders gegeten of gedronken. Ik houd het er toch maar op dat de darmpjes gewoon nog moeten groeien/wennen e.d. En bij T. kan het ook zo zijn dat hij zich niet lekker voelt en als hij dan wat krampjes heeft daar heftiger op reageert. I. kan er ook moeilijker mee omgaan als ze heel moe is bijvoorbeeld. Dus bij T: moe, niet lekker zijn, krampjes.. optelsom: zoiets?

Hoe dan ook, soms weet je het gewoon niet precies. Slapen doet ' em vast goed. O+ .

Wat fijn dat het zo lekker gaat, Burdie. En dat zitten en staan, knap! I. is nog steeds erg van het rollen, en zitten vindt ze ook leuk, maar ze is gewoon nog niet sterk genoeg in haar rugje en armpjes. Ik moet soms wel lachen als ik haar blote beentjes zie: ze heeft echt van die enorme dijen. :D .

Ik was vandaag bijna de hele dag weg zonder I.solde en het was zo fijn om te zien en horen dat I. een heel leuke dag had met haar papa. De laatste dagen hing ze erg aan me en ook lang aan de borst en ik heb het idee dat het eigenlijk wel goed is dat ze dan even los van me is. Ze trekt ook meteen wat meer naar haar vader toe en maakt meer (oog)contact met hem. *; .
pi_142377973
Al jullie kindjes zijn al zo groot jonguh, de meesten heb ik het idee dat ze net geboren zijn ofzo :')
Dan lees ik dat het hummeltje van cwen 1 wordt en dan denk ik, huh die is net weg uit Z&G?!

Het flessenavontuur houdt nog niet op.
Vandaag was m'n mini bij m'n moeder want ik ging even naar de kapper. M'n moeder heeft het geprobeerd, m'n schoonzus heeft het geprobeerd, en.... Ze slaagden er beiden niet in om mini te laten drinken :')
Tralalalaaa
pi_142378018
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende. Morgen wordt F. 11 maanden en mogen we naar de babygestapo. Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar F is.

In het mapje van het kdv kregen wij al de vraag of het goed is dat zijn verjaardag op maandag werd gevierd :? maar mijn mannetje is er pas net :@ *steektookhaarkopinhetzand*.

Cwen, wat een leuke foto's van Ellie O+. Vooral de draken foto vind ik :9~. Hier nog bedenken wat ik wil voor de uitnodiging.

Nikki, Beterschap met T. Zoals Franny ook al schreef, klikt het als een optelsom van alle ongemakken. Veel liefde O+ komt het snel goed.

Welkom BlueEyes *O*
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_142378466
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende.
Kaylee is van 15 augustus ;)
pi_142378613
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef aapieannie het volgende:
:@ Mag ik nog op de hormonen gooien :X

[ Bericht 17% gewijzigd door Wizzy op 16-07-2014 22:02:38 (alleen gequote) ]
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:05:10 #92
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142378835
BE, volgens mij mag F. al in een wipstoeltje, zolang hij maar helemaal plat ligt! :)

En ik zie veel moppies en moeders die wel een dikke :* kunnen gebruiken!

Nu slapen, slechte verbinding ook! :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_142379236
Blue, wat leuk dat je je hier komt melden! :W

Chanty, fijn dat je morgen al terecht kan. Hoe is het vandaag met L gegaan? Wat goed om te horen dat het gisteren in ieder geval al zoveel beter ging :)

_NIKKI_, wat zielig voor T , beterschap! Hopelijk heeft hij een goede nacht strakjes :*

Onze kleine L doet het nog steeds zo goed. Ze is uit de couveuse en ligt nu in een heus bedje O+ Met echte kleertjes aan O+ Nog een paar dagen zo goed groeien en dan is ze gewoon al 2 kilo :o

Ik ben vandaag wel de man met de hamer tegengekomen :{ De eerste 2 weken hebben we echt op adrenaline en een roze wolk geleefd, maar ik begin nu te merken dat dit wel écht hele zware dagen zijn. Twee keer per dag naar het ziekenhuis op en neer pendelen, en hoe goed ze het ook doet constant die zorgen over dat kleine mensje in dat grote ziekenhuisbedje, met alle snoertjes en draadjes.

Ik geniet zo van de momenten die we bij haar zijn O+, maar vandaag was ik echt op en ik heb het idee dat ik niet alle energie in de nachten kan inhalen. Dit moet nog wel een aantal weken zo, dus maar een paar keer goed op tijd naar bed en blijven genieten van onze meid.

Het was dan wel een extra grote verrassing toen de postbode ineens voor de deur stond met een knalroze pakketje van _NIKKI_, wat een schattebout O+ O+
pi_142380694
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Duidelijk jij!! Ook op ml, maar meer op jou! :)

Edit: tis natuurlijk wel een beetje gek dat ik het over 'ml' heb bij jouw man :')
_O-!
Bedankt :D

Dyre, wat lief! O+

Hilz, de Senn is van de 19e ofzo toch?

Beterschap voor T!

En het gaat ook hard, zo'n jaar! Wij mogen over 2 wk weer naar 't cb.
Hier trouwens weer een niet-inslapende baby. Ik gok weer op tandjes -O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:48:22 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142381024
Dyre niet gek dat je lichaam je even terugfluit :) Probeer hier en daar een uurtje te liggen.
En wat super dat L. kleertjes aan heeft en niet meer in de couveuse ligt *O*! Topper, die dochter van jou!

Nikki wat lief van je O+! En beterschaapjes voor T. Hier ook nog af en toe wat krampjes btw.

Cwen :* Tandjesleed is stom.

Wij mogen maandag weer naar cb :Y)
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:59:12 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142381638
Oja, er was (is) gewoon een lijstje :+

http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic
KuikenGuppy
pi_142382152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende.
Ik ook ik ook ik ook!! Er was toen een voorspellingen lijst wie eerst zou gaan :D de Senn is van de 19e Ik kwam na jou. En Cwen en Hillie op dezelfde dag. Heb trouwens pas geleden de laatste topics nog doorgelezen. Was leuk om her te beleven :@

Verjaarskaart heb ik ook vandaag afgemaakt *O* zit nu mobiel, zal hem morgen posten.
pi_142382323
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Jij bent er hier toch pas bijgekomen? Of poste je ook in z&g? :@
pi_142388445
Hllz is senn nog gaan slapen?
Dyre je hebt een poos op adrenaline geleefd en nu word je terug gefloten helemaal niet gek, maar geef er wel aan toe, als ze mee naar huis mag heb je je energie hard nodig.

De mijne is van september die gaat dus ook al hard richting de 1. En qua gedrag past dat prima maar ik ben er nog niet klaar voor volgens mij.
pi_142388942
Uiteindelijk pas om 02.15 uur. Na laten huilen, flesje, slingeren in de stoel, huilen, en nog een flesje... Dus wat er nou aan de hand was?? Zou een hongerlapje misschien niet genoeg hebben aan voeder voor extra hongerige baby's?

Ik vind het jaar trouwens wel gruwelijk snel voorbij gegaan. Maar ik verheug me er wel op wat komen gaat. Ze zeggen dat het bij een 2e anders voelt fr. De 1e kan je wel groot kijken maar een 2e moet altijd mini blijven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')