quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk werkt het TAP!
Hoeveel drinken bv kindjes eigenlijk als ze een fles krijgen? Is dat soms niet wat lastig inschatten?SPOILER: niet heel topic relevantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, hetzelfde als bij fv dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Reactie van dot niet gezien en zit mobiel, kan m niet quoten![]()
Er is wel een formule voor hoeveelheid bv, weet t niet uit m'n hoofd maar is zeker wel te vinden. Een X aantal ml (ligt eraan hoe zwaar je baby is) en dat delen door hoevaak je voedt.
En wat zielig van het hondje![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
Och DotIk weet hoe je je voelt. Zo'n nare situatie. Hoop dat hij snel opknapt
(Zaterdagochtend is de hond van mijn ouders ingeslapenTranen met tuiten gehuild..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Een collega van me had een redelijk volhardende flesweigeraar en die kreeg gewoon gekolfde melk met een bekertje. Maar jou mini is nog wel erg klein dus ik vraag me af of dat een optie is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn dat t beter ging chanty! En ook superfijn skips!!
Project flesdrinken is nog niet geslaagd. Maar morgen wil ik ff naar de kapper en wilde m'n moeder oppassen, ik vraag wel of zij t even wil proberen
Wat nou als ze t echt niet wil doen? Ik ben vrijdag tussen half 6 en 10 uur weg...![]()
![]()
Stond de babyfoon wel aan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik moet even komen opscheppen!
M.aud sliep afgelopen nacht van 20.00 uur tot 05.45 uur! Voor het eerst in 7 maanden kwam ze niet meer drie keer per nacht, maar gewoon niet..! Ineens gewoon niet. Een hele gekke gewaarwording. Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, dan kunnen de komende nachten altijd meevallen.Maar toch! Woei!
+1quote:
Och Dot, mijnes is net twee jaar geworden en sinds een paar weken slaapt hij een aantal dagen in de week van ca. 20 tot 6. Daarvoor nooooooooit. Je (en anderen hier!) bent echt niet de enigequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1![]()
En eenvoor Skippy en haar nachtbrakertje. Stiekem ben ik wel blij om te lezen dat er meer mensen zijn met niet-doorslapende-babies. Bij mij op de yoga sliepen ze natuurlijk ook allemaal door (of ja, dat zeiden de moeders) en betrap ik mezelf toch op de ligt-het-aan-ons-gedachte. Ik moet wel zeggen dat een vast bedritueel nog niet aan de orde is bij ons, want soms reageert ie ineens heel goed op wat ik als vast bedritueel aanhou (moe, schone luier op commode, slaapzak aan en in de schommelstoel even kroelen, dan heel slaperig wegleggen) en soms wordt hij al overstuur als ik zn slaapkamer inloop en wil hij kroelen op het grote bed en valt dan daar in slaap. Ik probeer hem gewoon te volgen in wat hij nodig heeft/fijn vindt en dat is dus regelmatig anders. Maar ik haal al wel de laatste tijd een heel vrolijk kereltje uit bed 's ochtends en dat is zo leuk
Wat Phaidra zegt! Je bent niet alleen, en het ligt niet aan jou/jullie. Je volgt hem in zijn behoeftes, en dat is fantastisch, niet onzeker worden hoor. Geniet van je vrolijke kereltje (en af en toe eens bijslapen als het te veel wordt kan altijd) en ooit wordt het beter, I promisequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
+1![]()
En eenvoor Skippy en haar nachtbrakertje. Stiekem ben ik wel blij om te lezen dat er meer mensen zijn met niet-doorslapende-babies. Bij mij op de yoga sliepen ze natuurlijk ook allemaal door (of ja, dat zeiden de moeders) en betrap ik mezelf toch op de ligt-het-aan-ons-gedachte. Ik moet wel zeggen dat een vast bedritueel nog niet aan de orde is bij ons, want soms reageert ie ineens heel goed op wat ik als vast bedritueel aanhou (moe, schone luier op commode, slaapzak aan en in de schommelstoel even kroelen, dan heel slaperig wegleggen) en soms wordt hij al overstuur als ik zn slaapkamer inloop en wil hij kroelen op het grote bed en valt dan daar in slaap. Ik probeer hem gewoon te volgen in wat hij nodig heeft/fijn vindt en dat is dus regelmatig anders. Maar ik haal al wel de laatste tijd een heel vrolijk kereltje uit bed 's ochtends en dat is zo leuk
Aaaw! Dat is toch ook wel heel erg schattig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef Dot. het volgende:
Oh, Ellie!![]()
En fijn om te horen dat we niet de enige zijnAl was het vannacht om 9 uur laatste fles, om 2 uur wakker voor een kroel en toen om 5 uur een fles, dus dat is errug acceptabel
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaaw! Dat is toch ook wel heel erg schattig.
+ 1!quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef GotC het volgende:
Voorbereidend lurkenHoe gaat het met jou Blue?
Duidelijk jij!! Ook op ml, maar meer op jou!quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:37 schreef Cwen het volgende:
Mooie curves van sac! En fijn dat 't weer wat beter gaat, fr.
Chanty, wat fijn dat je zo snel terecht kunt, ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties allemaal. Tijd vliegt idd. De draak is wel een beetje m'n favo, maar eigenlijk vind ik ze allemaal enorm leuk
. Oh, en Limone, wat leuk dat je zegt dat ze op die ene foto op me lijkt! ML en ik zijn er namelijk nog steeds niet over uit op wie ze lijkt... We zien het gewoon niet
.
Nee joh gekkie!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef Burdie het volgende:
Wat een lieve foto's van Elliedat ze alweer bijna 1 jaar is joh
! En M. van Mabawa en S. van Hillz dan dus ook bijna
! 't Gaat allemaal veel te snel met die mini's he!
En een paar weken ouder dan mijn M.!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!Die is een paar dagen jonger dan mijn M. En die is nog laaaaaaang niet 1!
Oh kak, de mijne is een maand ouder dan de jouwequote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!Die is een paar dagen jonger dan mijn M. En die is nog laaaaaaang niet 1!
Al 9 maandenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh kak, de mijne is een maand ouder dan de jouwe
Oh. In mijn beleving hoorde bijna iedereen bij de 16 (?) augustus groepquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
Het gaat lekker hier, nog net zo Zen als voor de geboorte van F.
Alleen die ks-wond van binnen is irritant zeurderig af en toe plus de beperkingen die het meebrengt heb ik nu al de hik van.
Maar elke dag stukje bij beetje beter als ik maar niet mezelf voorbij schiet!
Die ja! Daar gaat het meteen trekken als ik verkeerd beweeg of teveel doe.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Top!Ja dat genezen kan best een irritant gevoel geven.
Ik had last van 1 bepaald plekje iets links van de wond..blijkt een knoopje te zijn van de hechtingen van binnenMja, nu geen last meer van dus komt goed
Voor je het weet gaat alles weer vanzelf
Ik hoor daar nog bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh. In mijn beleving hoorde bijna iedereen bij de 16 (?) augustus groep.
Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende. Morgen wordt F. 11 maanden en mogen we naar de babygestapo. Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar F is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:38 schreef Burdie het volgende:
Oh. In mijn beleving hoorde bijna iedereen bij de 16 (?) augustus groep.
Kaylee is van 15 augustusquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Duidelijk jij!! Ook op ml, maar meer op jou!
Edit: tis natuurlijk wel een beetje gek dat ik het over 'ml' heb bij jouw man![]()
Ik ook ik ook ik ook!! Er was toen een voorspellingen lijst wie eerst zou gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinige die rond die datum is bevallen van de groep uitgerekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |