Ik vind isa gewoon goed, en die zangcoach pakt dat 'schreeuwen' wel aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Als jullie die twee eens niet zouden vergelijken kom je tot de conclusie dat Beide geen sterren zijn.
Meer iets voor een feestje misschien
Ik denk maar zo als Isa goed begeleid gaat worden ze best ver komtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Als jullie die twee eens niet zouden vergelijken kom je tot de conclusie dat Beide geen sterren zijn.
Meer iets voor een feestje misschien
nee hoor daarom vraag ik het ook, ik vind dat wel meevallen, ze botsen vaak ja maar ik weet niet of hij haar echt haat en echt niks guntquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had je het antwoord toch zelf kunnen bedenken. Ruud haat Isa vanuit zijn tenen!
Vind jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef miertje36 het volgende:
sorry ik weet dat er hier veel isa fans zijn maar in die jurk ziet ze er dikker uit dan lot hoor.
Ik heb er niets voor gedaan hoorquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:22 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik vind isa gewoon goed, en die zangcoach pakt dat 'schreeuwen' wel aan.
Als je kijkt wat hier aan b-'artiesten' rondloopt dan steekt isa daar wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.
Oke gelukkig verschillen we allemaal van mening en smaak maar is goed... ik gun het Isa wel dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:22 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik vind isa gewoon goed, en die zangcoach pakt dat 'schreeuwen' wel aan.
Als je kijkt wat hier aan b-'artiesten' rondloopt dan steekt isa daar wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.
Ja, ze heeft post gehad, heel veelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
Heeft Isa al post gehad? Heb haar een kaart gestuurd. Ben benieuwd of deze door komt.
Ja ik denk dat de ze opgegeven moet worden voor the Voicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk maar zo als Isa goed begeleid gaat worden ze best ver komt
Iemand ie haar echt goed zangles gaat geven
Een bak volquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
Heeft Isa al post gehad? Heb haar een kaart gestuurd. Ben benieuwd of deze door komt.
Ja en er zaten er een stel tussen van de fansquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
Rene heeft er een filmpje van gemaakt, staat wel ergensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
Fans, is meer iets voor een 10 jarige. En die jurk staat haar idd vreselijk maar dikker dan lot is ze niet hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef miertje36 het volgende:
sorry ik weet dat er hier veel isa fans zijn maar in die jurk ziet ze er dikker uit dan lot hoor.
Proef ik nou jaloezie bij jou naar Isa toequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook beter voor haar slagingskans, met engelstalige artiesten hoeft ze niet concurreren
Tis gewoon een bekstekker. Zodra ze haar gat ligt praat hij weer over haar met Billyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor daarom vraag ik het ook, ik vind dat wel meevallen, ze botsen vaak ja maar ik weet niet of hij haar echt haat en echt niks gunt
Dikker dan Lot kan ook niet. Die heeft onderhand haar eigen postcode in Larenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef IsitHeaven het volgende:
iets voor een 10 jarige. En die jurk staat haar idd vreselijk maar dikker dan lot is ze niet ho
Pleurt op met je rare praat en je oogafwijing. ISA kan drie keer uit Lot. Want Lot is een vies vet jaloers varken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef miertje36 het volgende:
wederom weer heel hartelijk dank voor de caps renevanlaaren !!!quote:
Goh.quote:
Als je een nichtje of neefje of wat dan ook erbij krijgt.. krijg je ook felicitatiesquote:
nou... ja... neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Proef ik nou jaloezie bij jou naar Isa toe
Is dat niet hetzelfde als dat vieze krabben van die blonde luis , dan zie ik liever het achter over gooien van haren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat achterlijke gegooi met het haar
roddelen doen ze daar allemaal als een mallequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis gewoon een bekstekker. Zodra ze haar gat ligt praat hij weer over haar met Billy
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit dus even dit filmpje te kijken... Iedereen dolenthousiast en Lot heb ik nog niet gezien
Vind het allebei goor en ik vergelijk nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:26 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als dat vieze krabben van die blonde luis , dan zie ik liever het achter over gooien van haren.
dit kalfje is familie voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je een nichtje of neefje of wat dan ook erbij krijgt.. krijg je ook felicitaties
Die stond net onder de douche.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit dus even dit filmpje te kijken... Iedereen dolenthousiast en Lot heb ik nog niet gezien
zou best kunnen maar veel negatieve aandacht doet ze ook niet goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, de redactie bepaalt álles, maar hier 'kunnen ze niet omheen'?![]()
Vind het leuk voor Isa. Maar mispunt als ik ben vind ik het nóg leuker dat dit een paar nare gluiperige rotzakken daar flink steekt.
Die stond onder de douche. Ze heeft Isa inmiddels - vast met wat pijn en moeite - gefeliciteerd en gezegd dat ze het heel tof voor d'r vond. Lot heeft niet zo'n fijn karakter (understatement) maar ze doet toch d'r best om haar teleurstelling niet teveel te laten blijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Die lag om 11.05 uur nog op haar nest, samen met haar vingerende vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
grapkeutelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ja tuurlijk ze zijn gedwongen
Die stond onder de douche, heeft later Isa gefeliciteerd en gezegd dat ze het heel tof vindtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef Paxcon het volgende:
Thanks, ze zegt het alleen omdat ze weet dat ze in beeld isquote:
Nee, ik bedoelde te zeggen.. dat als er een nichtje of neefje geboren is dat je dan ook felicitaties krijgt of geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
dan ligt ze er zo uit hoor dat is echt boven haar nivoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de ze opgegeven moet worden voor the Voice
nou ze zit er anders verdomd dichtbijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:25 schreef HopHopGasErop het volgende:
[..]
Dikker dan Lot kan ook niet. Die heeft onderhand haar eigen postcode in Laren
Doe ik, al is het maar omdat het anders saai zou kunnen worden in de COS. Allemaal dezelfde mening is niet leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Aub hou deze gedachte vast Zucht
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde te zeggen.. dat als er een nichtje of neefje geboren is dat je dan ook felicitaties krijgt of geeftOok al heb je er zelf niets aan gedaan....
* Dottey kijkt beteuterd "ik mag iedereen toch wel feliciteren?"Loeit hij net zo hard "DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou nee. Je doelt wsl op Charbolle?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dan ligt ze er zo uit hoor dat is echt boven haar nivo
Ja maar dan bij BNN Marjet in de gootquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:27 schreef cobain1994 het volgende:
Dus Billy wil de nieuwe Wendy van dijk worden?
ja post is al geweest was erg veel heb het ook gemist kan er hier ook niet veel van terugvindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
lekker suggestief weerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die stond onder de douche. Ze heeft Isa inmiddels - vast met wat pijn en moeite - gefeliciteerd en gezegd dat ze het heel tof voor d'r vond. Lot heeft niet zo'n fijn karakter (understatement) maar ze doet toch d'r best om haar teleurstelling niet teveel te laten blijken.
jammer had moeders commentaar wel willen horenquote:
De nieuwe serie van JdM "Van sloerie tot junk"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja maar dan bij BNN Marjet in de goot
Ik wel blij ermee. Hoef ik het er niet op te zetttenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef renevanlaaren het volgende:
ik moet gewoon zweten van al dat opnemen,begint op werken te lijken
Geweldig Isa, gefeliciteerd, Top van Wolter..dit is nou een prachtig iets zegquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde te zeggen.. dat als er een nichtje of neefje geboren is dat je dan ook felicitaties krijgt of geeftOok al heb je er zelf niets aan gedaan....
* Dottey kijkt beteuterd "ik mag iedereen toch wel feliciteren?"ik snaps hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
is geen verplichtingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef renevanlaaren het volgende:
Heel subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef Ygritte het volgende:
Whehe Nico; denk dat ik een trui en broek aan zou trekken, tis best koud, wat jij... tegen Isa
LoL... zo kun je ook zeggen 'die jurk staat je niet!'
Dus over 4 weken zien we jou ook in utopia.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef renevanlaaren het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met eerlijk zeggen dat hetgeen je aanhebt totaal niet staat? Al die bedekte termen. Zo laf weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef Ygritte het volgende:
Nico komt zelf nog even met suggesties wat Isa dan aan zou kunnen doen.
Goedso Nico
speculaas: afgezegd, wolter was een afleidingsmanoeuvre en alvast een troost voor het slechte nieuwsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef R0T29 het volgende:
Komt de familie van Isa bij nader inzien toch maar niet?
misschien krijgt ze een contract bij BNN, slikken en spuiten waarin ze in de demofilmpjes kan gaan spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:30 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja maar dan bij BNN Marjet in de goot
Ja, die vieze regie. Altijd Isa voortrekken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef gereed het volgende:
[..]
Geweldig Isa, gefeliciteerd, Top van Wolter..dit is nou een prachtig iets zeg![]()
eindelijks wat leuks en moois
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef renevanlaaren het volgende:
Die geeft ze toch wel denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer had moeders commentaar wel willen horen
Je vergeet dat ze t zelf dan ook invullen wat iemand denkt enzoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker suggestief weer![]()
kan ook zijn dat ze het wel echt leuk vind
mensen hier hebben echt moeite met nuance, als ze een persoon niet mogen is echt alles wat die persoon doet of zegt niet goed of verdacht is
vind ik ook, ik heb liever dat iemand dat eerlijk tegen me zegt dan me heel de dag voor lul laten lopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met eerlijk zeggen dat hetgeen je aanhebt totaal niet staat? Al die bedekte termen. Zo laf weer.
Omdat ze Isa kennen, als je dat zegt flipt ze de pan uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam mis met eerlijk zeggen dat hetgeen je aanhebt totaal niet staat? Al die bedekte termen. Zo laf weer.
Ik bedoel het totaal niet suggestief. Ik bedoelde precies wat ik zei. Het is namelijk ook Lot's 'droom' te zingen, dus zal het pijnlijk zijn als iemand anders die kans wel krijgt. Niet meer dan logisch en ik kan me zo voorstellen dat dat dan moeilijk voor haar is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen hier hebben echt moeite met nuance, als ze een persoon niet mogen is echt alles wat die persoon doet of zegt niet goed of verdacht is
ik ook heel de dag isa op de streams denk ik bahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef R0T29 het volgende:
Nou kom maar op met die visite...ben die Isa show nu wel zat aan het worden....
Ruud staat weer tegen zijn spiegelbeeld te praten?quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef R0T29 het volgende:
Nou kom maar op met die visite...ben die Isa show nu wel zat aan het worden....
Nee, Nicoline tegen rolmops Isabella.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:34 schreef Deisyy het volgende:
Ruud staat weer tegen zijn spiegelbeeld te praten?
Vergeet het maar. Dit is alleen maar reclame voor Utopia, dus John de Mol laat haar nooit gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo dan kan Isa er volgende maand uit
Je hebt gelijk, Lot vind het vast erg leuk. Net zoals dat ze geen profiteur is, geen baas, geen dief. Ze is wel een zielig meisje die vroeger gepest is en van binnen een goed karakter heeft. Echt hoor, dat meen ik oprecht. Maar gelukkig boeit het Lot helemaal niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, dan las ik het verkeerd icm dat niet zon fijne karakter wat e rin je post stond komt het bij mij anders overquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik bedoel het totaal niet suggestief. Ik bedoelde precies wat ik zei. Het is namelijk ook Lot's 'droom' te zingen, dus zal het pijnlijk zijn als iemand anders die kans wel krijgt. Niet meer dan logisch en ik kan me zo voorstellen dat dat dan moeilijk voor haar is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Dit is alleen maar reclame voor Utopia, dus John de Mol laat haar nooit gaan.
Face it, jullie zitten tot 31-12 met haar opgescheept.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nieuwe serie van JdM "Van sloerie tot junk"
Team Isaaaaaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Dit is alleen maar reclame voor Utopia, dus John de Mol laat haar nooit gaan.
Face it, jullie zitten tot 31-12 met haar opgescheept.
Had ze het over het kalfje over over opnemen met Wolter Kroes?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Isabella zag de geboorte van het kalfje vandaag niet aankomen. Nicoline zag het niet vandaag aankomen, maar wel in zijn algemeen.![]()
Dat het kalfje binnenkort geboren zou worden wist zelfs Colly.
Hier moet ik je wel gelijk in geven...Elk mens heeft zijn mindere kanten. Ook Isabellaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
Colly voelde dat het gisteren ging gebeuren, want ze had zelf al twee dagen een trekkend bekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Isabella zag de geboorte van het kalfje vandaag niet aankomen. Nicoline zag het niet vandaag aankomen, maar wel in zijn algemeen.![]()
lot hater gespotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Lot vind het vast erg leuk. Net zoals dat ze geen profiteur is, geen baas, geen dief. Ze is wel een zielig meisje die vroeger gepest is en van binnen een goed karakter heeft. Echt hoor, dat meen ik oprecht. Maar gelukkig boeit het Lot helemaal niks
Die had gezegd dat het een zware bevalling zou worden en dat de veearts er voor gebeld moest worden. Zo goed is zequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |