Ik twijfelde omdat de bus wegreed over een doorgetrokken streep. Vandaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Valt me wel vaak op dat heel weinig mensen dit lijken te weten.
Ja, een onderbroken streep naast de stoep zou ergens ook wel raar zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat de bus wegreed over een doorgetrokken streep. Vandaar.
Dit inderdaad, volgende vraag is of je voetgangers altijd voorrang moet geven op een zebrapad...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Dit hoor je gewoon te weten. Het is iedere keer weer verbazingwekkend wat voor zwakzinnigen ze op de weg laten.
het gebruik van het knipperlicht bij afslaan is ook bij velen niet bekendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit inderdaad, volgende vraag is of je voetgangers altijd voorrang moet geven op een zebrapad...
Op een rotondequote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
het gebruik van het knipperlicht bij afslaan is ook bij velen niet bekend
Of knipperlicht voor linksaf op een rotonde en dan rechtdoor rijden. Vreselijk irritantquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
het gebruik van het knipperlicht bij afslaan is ook bij velen niet bekend
Je spreekt je eigen tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:34 schreef sijs het volgende:
binnen de bebouwde kom moet je de bus voorang verlenen bij het wegrijden van de halte wanneer hij richting aangeeft ( hij moet je er uiteraard wel gelegenheid voor geven dwz, knipper uitgooien en gaan, mag niet), buiten de bebouwde kom hoef je geen voorrang te verlenen
(nb) bij een bushalte mag je niet stoppen of parkeren (behalve voor het onmiddelijk laten in-of uitstappen van passagiers,) vandaar de doorgetrokken streep
Ja ok, zover was ik ook welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:56 schreef MaximumRush het volgende:
Een bus heeft overigens alleen voorrang wanneer hij wegrijdt bij een halte binnen de bebouwde kom. Dat je niet dadelijk voor iedere bus gaat stoppen omdat je denkt dat hij altijd binnen de bebouwde kom voorrang heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |