OMG WAT WAAT WAAAR?!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Tnx y'all. <3
Iemand enig idee of die oreo ijs (kleine bakjes) die ze in de supermarkt verkopen te eten is? Ik pakte er laatst eentje maar het voelde zoo licht aan. Leek wel lucht.
Mehhh, ik ben echt fan van Oreo maar ik vond het oke.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
Maar smaakt het wel goed, Crip?
Klinker, ik had gewoon honger en trek.Ik had op:
Een bord friet
Twee bamiblokken
Twee stukjes kruimelvlaai
(Iftar was ook gelijk sahur voor mij)
Omdat ik me kon vinden erin. Tenminste tijd terug..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat
[..]
jeetje mina![]()
ik doe het je niet na, respect wel
[..]
kom geef je op
Waarin ben je extreem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Mehhh, ik ben echt fan van Oreo maar ik vond het oke.( die oreo macflurry's waren wel geweldig MM)
Snicker ijs is lekkerder..
[..]
Omdat ik me kon vinden erin. Tenminste tijd terug..
Nu vind mijn moeder me kinda extreem.
Nee, valt mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
Tnx y'all. <3
Iemand enig idee of die oreo ijs (kleine bakjes) die ze in de supermarkt verkopen te eten is? Ik pakte er laatst eentje maar het voelde zoo licht aan. Leek wel lucht.
Ze wordt 20 binnenkort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik heb ook zo'n fase meegemaakt. Wou zelfs BIJNA een hoofddoek gaan dragen.
OMG OMG OMG WAARRRR WALLAH NOOIT GEZIENquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In de super la. Die kleine bakjes. Je hebt ze ook in daim en toblerone smaak.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG OMG OMG WAARRRR WALLAH NOOIT GEZIEN
wow badass extreem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Ik heb ook zo'n fase meegemaakt. Wou zelfs BIJNA een hoofddoek gaan dragen.
Dunnow eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze wordt 20 binnenkort.
Hoe ben jij dan uit die fase gekomen? Mn zusje wordt elke keer weer serieuzer en ernstiger ermee. Moet ze zelf weten, maar ze is echt van het padje af; mij veroordelen en zo streng in alles.
Wel een belangrijk iets. Ik snap nog steeds niet waarom men denkt dat een vrouw bedekt hoort te zijn qua hoofd dan.quote:
Belangrijk en extreem zijn gelijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel een belangrijk iets. Ik snap nog steeds niet waarom men denkt dat een vrouw bedekt hoort te zijn qua hoofd dan.
Oke, misschien verkeerd verwoord, maar extreem vergeleken met de opvoeding die ik heb gehad.quote:
Zomaar. Werd je tegengehouden door je omgeving ofzo? Ben wel benieuwd waarom je er opeens van af zag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dunnow eigenlijk.
Wel stom dat ze jou ermee lastigvalt. Zou hier ook problemen opleveren zou iemand zich zo bemoeien met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |