Jij bent sowieso een kloontje van iemand.quote:
Ze heeft gelijk. Pure misplaatste arrogantie vertoon je nu. Dmv een achterlijke klacht.quote:
Omdat ik het een verspilling van mijn tijd vind. Ik zit niet te wachten op de 'likes' van het gemiddelde gepeupel dat daar op zit (uitzonderingen daargelaten). En die onzin die daar veelal gepost en gedeeld wordt beschouw ik ook niet echt als een potentiėle verrijking van mijn leven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:16 schreef kaulopopo het volgende:Mwah niet allemaal, maar geef eens een reden aan waarom je geen facebook hebt dan. En kom niet met privacy aanzetten bitch.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een kloontje van iemand.
Ben je over?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Pure misplaatste arrogantie vertoon je nu. Dmv een achterlijke klacht.
5 havo was het toch?quote:
Nee heheh, dat was ik nietquote:
Zeg dan gewoon naar welk jaar je wel over bent!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee heheh, dat was ik niet
Maar ik ben ook over naar het volgende jaar though
Ja jezusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon naar welk jaar je wel over bent!
Als het een mbo-opleiding is hoef je mij niet meer aan te spreken totdat je op het hbo zitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja jezus![]()
Tweede jaar
Van men opleiding. Ben je al trots op me?
maar.. maar.. Leafquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als het een mbo-opleiding is hoef je mij niet meer aan te spreken totdat je op het hbo zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |