ja leuk voor haarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het is isa's verjaardag toch ofzo? Cool voor haar.
De dag dat ik met spanning naar een bevallende koe zit te kijken is de dag dat je een kogel door mijn hoofd mag schieten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lul jongeh, doe niet zo bijdehand.![]()
De koe is aan het bevallen.
tis niet echt in beeldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe bloederig en slijmerig is die shit? Voor ik de streams aangooi?
Valt wel mee nu. kalf is er al.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk niet met spanning, ik heb het al diverse keren in het echt gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De dag dat ik met spanning naar een bevallende koe zit te kijken is de dag dat je een kogel door mijn hoofd mag schieten.
hij/zij is al bijna drooggelikt door moedersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
So hard babyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
hardstikke
zat gewoon opeens in de cos
zo hard
So hard babyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
hardstikke
zat gewoon opeens in de cos
zo hard
Het leven zal nooit meer zijn wat het was.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ygritte het volgende:
Kalfje![]()
Haha, riep het net en echt 3 seconden later tablet leeg dus alles gemist![]()
Hoe kansloos
Ach gos. dat is dan wel weer kut ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ygritte het volgende:
Kalfje![]()
Hoe kansloos
da's klote, er staan wel al filmpjes zag ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ygritte het volgende:
Kalfje![]()
Hoe kansloos
Zal eens even kijken....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
da's klote, er staan wel al filmpjes zag ik.
ga je hard?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
Net een illi gedropt en stream 4 aangezet. Genieten.
Welja. We schoppen bejaarden uit verzorgingshuizen en sturen een team artsen naar een bevallende koe.quote:
en ondertussen is jdm stinkent rijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welja. We schoppen bejaarden uit verzorgingshuizen en sturen een team artsen naar een bevallende koe.
Een wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
Net een illi gedropt en stream 4 aangezet. Genieten.
Was redelijk erg ja maar dat maakte niets uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het klinkt afschuwelijk maar wel grappig om te zien.
Ja, al sinds dec., 3 hooguit 4 uurtjes slaap per nacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, dit is een vervelende tijd om wakker te worden.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ging Isa nog huilen? Of anderen?
Dat is niet veel. Komt dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja, al sinds dec., 3 hooguit 4 uurtjes slaap per nacht.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:29 schreef Miek37 het volgende:
Kut, mn tablet is bijna leeg moet echt aan de lader, trusten voor straks BD!
Dat is het ook. veel sterkte vandaag Nijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Het voordeel van een begrafenis in besloten kring is dat de uitgedroogde cake me bespaard blijft. Voor de rest vind ik het kut
Dank je wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is het ook. veel sterkte vandaag Nijn
Tja..cake hoort erbijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel.het ironische is dat dochterlief vanmorgen die kleine kwam halen en die had cake gebakken, lekker maar droog. Dus toch cake
Volgens mij morgenochtend. Ik krijg geen contact met die zuster. Daar had ik eigenlijk toch geen contact mee, Vrijdag is er een bijeenkomst in de speeltuin, dat beheerde hij, en het speelgoedverhuurhok e.d. dus ik ga daar wel naar toe. Voor hem maakt het toch niet uit. Als hij hoort dat er koffie wordt geschonken draait hij zijn eigen omquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja..cake hoort erbijIs vanmiddag de begrafenis?
hahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij morgenochtend. Ik krijg geen contact met die zuster. Daar had ik eigenlijk toch geen contact mee, Vrijdag is er een bijeenkomst in de speeltuin, dat beheerde hij, en het speelgoedverhuurhok e.d. dus ik ga daar wel naar toe. Voor hem maakt het toch niet uit. Als hij hoort dat er koffie wordt geschonken draait hij zijn eigen om
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
hahabegrafenissen..de herinneringen zitten in het hart. Dat het belangrijkste.
Nog een uurtje. Ik hoop dat ze die draak van een jurk gaat wisselen voor iets anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Daarom. Zit nu te wachten op de visite van Isa
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog een uurtje. Ik hoop dat ze die draak van een jurk gaat wisselen voor iets anders.
Ach, dat wisten we toch al van je? In ieder geval schuimbekkend zo nu en danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik vind hem wel leuk... alleen te strak, of corrigerend ondergoed eronder. Maar je bent een schuimende tokkie pauper als je die jurk leuk vind
kalf slachten is de beste oplossingquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:14 schreef Gert het volgende:
Dat &%$ kalf is echt funest voor de SC.![]()
Vitello tonnato.
Maar nu eerst een bammetje kaas en koffie.
Mogge!
[ afbeelding ]![]()
Pas op je woorden hoor. Het begint redelijk ernstige vormen aan te nemen in de COS. De Huub-soppers waren een bron van nuance vergeken met de Isa-glijers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:12 schreef Voxs het volgende:
Zuurstokroze jurken zijn per definitie afgrijselijk en heel geschikt voor tokkiettes
En een tonijn.quote:
Dan bestelt die Helmondse tokkie er maar eentje bij de Plus hè! .Blikje John West of Princess mag ook, vooruit.quote:
welcome to the scquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef djell het volgende:
Iemand beelden opgenomen van de geboorte van het kalfje? Heb het nog niet ergens gevonden...
Dan graag plaatsen
ik denk dat vanas eerder geweldige receptjes weet met kakkerlakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan bestelt die Helmondse tokkie er maar eentje bij de Plus hè! .Blikje John West of Princess mag ook, vooruit.
Of zal ik toch maar geen door Vanas bereide vitello tonnato daar in de Utopia-loods gaan eten?
Weet je wat? Ik doe het gewoon niet! [ afbeelding ]
* zucht van verllichting slaakt over deze doorgehakte knoop.
Afspeellijsten - Met dank aan de makers - Wordt eventueel aangevuldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef djell het volgende:
Iemand beelden opgenomen van de geboorte van het kalfje? Heb het nog niet ergens gevonden...
Dan graag plaatsen
Er is een filmpjestopic, staat alles in
Er is op ons forum een filmpjes topicreeks. Daar kun je het vinden:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef djell het volgende:
Dan graag plaatsen
Thanks...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Afspeellijsten - Met dank aan de makers - Wordt eventueel aangevuld
Tergublikken:
http://www.youtube.com/pl(...)_T9kChT4CeLSRaMRFUf4
13 juli
http://www.youtube.com/pl(...)Au8dVe-yxr_-BJoSBJle
14 juli
http://www.youtube.com/pl(...)bgZ8Z5XzgMoOqcxzkRwT
15 juli
http://www.youtube.com/pl(...)eLVexknqMpU_AzV0ox94
15 juli - Bevalling van Bief
http://www.youtube.com/pl(...)ovuWad2vPjhdFavpC-D4
filmpjes topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:00 schreef djell het volgende:
Dan graag plaatsen
Oei dat is dan ernstig. Als Huub in de cos is moet je al oppassen niet uit de cos te glibberenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Pas op je woorden hoor. Het begint redelijk ernstige vormen aan te nemen in de COS. De Huub-soppers waren een bron van nuance vergeken met de Isa-glijers.
edit: De draak heeft de draak uit gedaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oei dat is dan ernstig. Als Huub in de cos is moet je al oppassen niet uit de cos te glibberen
Dank voor de waarschuwing ik zal mijn kaplaarzen en touwen meenemen als ik weer de behoefte voel Isa als tokkiette neer te zetten
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oei dat is dan ernstig. Als Huub in de cos is moet je al oppassen niet uit de cos te glibberen
Dank voor de waarschuwing ik zal mijn kaplaarzen en touwen meenemen als ik weer de behoefte voel Isa als tokkiette neer te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |