Oh dat zal ook best wel ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat zal best wel, maar dat wil niet zeggen dat die landen niet net zulk klotevlees hebben als hier
Dat niet doen... (En natuurlijk bij horeca groothandelsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-al-mijn-vlees-bij-slager-en-niet-in-de-supermarkt-halen topic...
Dieren(incl. mensen)rechten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een woord: dierenleed.
En dierenrechten.
je zal mqar gereincarneerd worden als koe. En dan afgeslacht voor je zonden.quote:
Ik ben al te ver heen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef mig72 het volgende:
[..]
je zal mqar gereincarneerd worden als koe. En dan afgeslacht voor je zonden.Kom tot inkeer voordat het te laat is!
Welke rechten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:12 schreef mig72 het volgende:
[..]
Een woord: dierenleed.
En dierenrechten.
Eh, hier niet neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat zal best wel, maar dat wil niet zeggen dat die landen niet net zulk klotevlees hebben als hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |