Na de bevalling van mijn jongste ben ik redelijk snel weer buikspieroefeningen gaan doen, mijn buikspieren zijn toen niet dicht gegaan maar juist verder uit elkaar, ik had een gat van 10+cm in mijn buik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Florentius het volgende:
Week in 1 positie?
Was me verteld dat je de zelfde dag nog lopend naar huis kon.
Heb je te lang gewacht? (moet zelf nog)
Ahw, buikhernia is niet per definitie een liesbreuk natuurlijk, stupid me.
Dit lijkt me echt te naarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef zaktak het volgende:
Mijn heup uit de kom was ook best pijnlijk.
Nee, een Hernia abdominalisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Florentius het volgende:
Phew! Klinkt nasty!
Was dat een bovenbuik breuk? (epigastrica)
Heb een beetje een bobbel soms maar intern vet blokkeerd eigenlijk voldoende.
Heb wel overwogen dat dan ook maar gelijk te laten fixen als ik toch voor het liesbreukje ga.
Voorlopig heb ik van beide niet echt last en dus geen haast.
Maar misschien is het vet er zo onder de 10 % vet gehalte niet meer.
Moet zeggen dat wat je hier omschrijft me een beetje terug doet deinsen.
Houd niet van controle verlies, bedlegerig zijn valt daar wel onder.
Was het epigastrica?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zwaarste fysieke pijn?
Ik stak mijn hand onder de roller van zo'n machine. Waarom? Fuck knows, was jong en dom. Was benieuwd hoe het werkte.
[ afbeelding ]
Op volle snelheid, *VLOEP* velletje weg van mijn rechterhand & arm. Zo de kneiter wat stond dat in VUUR. 1 groot litteken aan over gehouden.
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Weleens een verdoving gehad in een ontstoken zenuw, dan ga je echt door de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
Oh ja, die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef kree het volgende:
Het is wel een soort van humor om hier dit allemaal te lezen en dan te denken "goh sommige hebben echt pech"
Sorry
Verder als een brug koppen met m'n dronken harsens ben ik niet echt gekomen, knock out, veel bloed ambulance etc.
Dat had trouwens veel pijn moeten doen, maar had al een soort van verdoving, weken erna was minder.
Dat ook jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel..
Dat moest uiteindelijk alsnog gebeuren na tweemaal een apexresectie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik vergeten.Driemaal verdoven waarbij eentje in de wortel zelf en nog hang je aan je nagels aan het plafond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |