abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:52:59 #126
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_142336527
Kiespijn. Tandarts kon niet zien dat wortels ontstoken waren op de foto's dus ging paar dagen weer terug omdat het niet over ging en ik bijwerkingen kreeg van paracetamol en ibruprofen.

Oja, gekneusde ribben zijn ook best pijnlijk. :{
Het is patat.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:34:34 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142338788
Als ik moet kiezen denk ik op nummer 1 , de eerste dagen na de operatie van mijn buikhernia, ik moest een week lang in een bepaalde positie liggen op mijn rug, maar hoesten, lachen, niesen enz. deed verschrikkelijk veel pijn en mocht ook eigenlijk niet, Het voelde alsof de hechtingen uit mijn buikspieren sprongen.

Nummer 2 was een flinke migraine, zo erg dat de helft van mijn gezicht verlamt was.

Nummer 3, de bevalling van mijn eerste kindje, de tweede viel gelukkig heel erg mee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:38:48 #128
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142339033
Week in 1 positie?
Was me verteld dat je de zelfde dag nog lopend naar huis kon.

Heb je te lang gewacht? (moet zelf nog)
Ahw, buikhernia is niet per definitie een liesbreuk natuurlijk, stupid me.
pi_142339113
Keihard tegen een muur gefietst
Botjes in hand rechtzetten voor het gips :o
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:01:08 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142340385
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Florentius het volgende:
Week in 1 positie?
Was me verteld dat je de zelfde dag nog lopend naar huis kon.

Heb je te lang gewacht? (moet zelf nog)
Ahw, buikhernia is niet per definitie een liesbreuk natuurlijk, stupid me.
Na de bevalling van mijn jongste ben ik redelijk snel weer buikspieroefeningen gaan doen, mijn buikspieren zijn toen niet dicht gegaan maar juist verder uit elkaar, ik had een gat van 10+cm in mijn buik.
Dat hebben ze vast gemaakt aan elkaar maar om het goed te laten helen moest ik dus een week in bed blijven liggen, hoofd iets omhoog en mijn benen ook zodat mijn buikspieren geen spanning kregen.
Na twee dagen mocht ik uit bed om naar de wc te gaan en de douchen, na 4 dagen mocht ik ook op mijn zij liggen en na een week mocht ik weer voorzichtig gaan lopen.
maar hoesten, lachen, niesen enz voelde alsof iemand mijn buikspieren weer openscheurde. :X
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:18:34 #131
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142341486
Phew! Klinkt nasty!
Was dat een bovenbuik breuk? (epigastrica)
Heb een beetje een bobbel soms maar intern vet blokkeerd eigenlijk voldoende.
Heb wel overwogen dat dan ook maar gelijk te laten fixen als ik toch voor het liesbreukje ga.

Voorlopig heb ik van beide niet echt last en dus geen haast.
Maar misschien is het vet er zo onder de 10 % vet gehalte niet meer.
Moet zeggen dat wat je hier omschrijft me een beetje terug doet deinsen.
Houd niet van controle verlies, bedlegerig zijn valt daar wel onder.

Was het epigastrica?
pi_142341700
Zwaarste fysieke pijn?

Ik stak mijn hand onder de roller van zo'n machine. Waarom? Fuck knows, was jong en dom :'). Was benieuwd hoe het werkte.

Op volle snelheid, *VLOEP* velletje weg van mijn rechterhand & arm. Zo de kneiter wat stond dat in VUUR. 1 groot litteken aan over gehouden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_142342074
Bacteriële infectie in mijn scheenbeen. En als ik dan eindelijk sliep, ging mijn wekker weer omdat er om de paar uur gekoeld moest worden.
Whaaaat???? No money?
pi_142342110
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef zaktak het volgende:
Mijn heup uit de kom was ook best pijnlijk.
Dit lijkt me echt te naar :o
Whaaaat???? No money?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:30:22 #135
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142342171
Toen mijn scoliose werd rechtgezet met titanium schroeven en stangen in de wervels. Heb toen aardig wat morfine gebruikt.

Week ziekenhuis was hard nodig, en daarna, elke nies, hoest of giechel, alsof de wond openscheurde en ik het metaal door m'n rug heen voelde komen.

En daarna toen de schroeven per ongeluk spieren scheurden was ook geen pretje :'(
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:32:49 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142342316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Florentius het volgende:
Phew! Klinkt nasty!
Was dat een bovenbuik breuk? (epigastrica)
Heb een beetje een bobbel soms maar intern vet blokkeerd eigenlijk voldoende.
Heb wel overwogen dat dan ook maar gelijk te laten fixen als ik toch voor het liesbreukje ga.

Voorlopig heb ik van beide niet echt last en dus geen haast.
Maar misschien is het vet er zo onder de 10 % vet gehalte niet meer.
Moet zeggen dat wat je hier omschrijft me een beetje terug doet deinsen.
Houd niet van controle verlies, bedlegerig zijn valt daar wel onder.

Was het epigastrica?
Nee, een Hernia abdominalis
pi_142342684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zwaarste fysieke pijn?

Ik stak mijn hand onder de roller van zo'n machine. Waarom? Fuck knows, was jong en dom :'). Was benieuwd hoe het werkte.

[ afbeelding ]

Op volle snelheid, *VLOEP* velletje weg van mijn rechterhand & arm. Zo de kneiter wat stond dat in VUUR. 1 groot litteken aan over gehouden.
:X Doe eens een foto posten.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:09:52 #138
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_142344405
Ik weet niet, het lijkt bij mij alsof er boven een bepaalde grens van pijn het niet erger voelt.

Mijn pols was op drie plaatsen gebroken en de brokjes lagen nogal kut dus die moest weer recht gezet worden voor het gips er omheen kon.

Schouder uit de kom, die zat ergens in mijn zij/ rug, in plaats van dat hij naar voren eruit schiet, wat normaal gebeurd. Daar is een stukje bij afgebroken van de kop waardoor hij er makkelijk uit kwam. Ben er aan geopereerd en het hele spul is weer zo goed als nieuw. Heb alleen litteken van ruim 10cm op mn schouder maar die vind ik best baas eigenlijk 8-)

Heb voor dat bovenste en het terugzetten van de schouder geen middelen gebruikt. Alleen tijdens de operatie ben ik onder narcose geweest en heb daarna in het ziekenhuis s nachts pijnstillers gehad. Heb daarna pillen met een flinke dosis ibuprofen of diclofonac gehad, maar niks van gebruikt.

Dokters zeiden wel elke keer en bij andere blessures met de voetbal dat ik een hoge pijngrens moet hebben. Maar het lijkt wel of het daarboven gewoon geen meer pijn doet. :P
pi_142344649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Fred0w het volgende:

[..]

Weleens een verdoving gehad in een ontstoken zenuw, dan ga je echt door de grond.
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
pi_142347104
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142347742
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 16 juli 2014 @ 01:05:14 #142
244933 trovey
Nachtoele
pi_142349139
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Oh ja, die was ik vergeten. :D Driemaal verdoven waarbij eentje in de wortel zelf en nog hang je aan je nagels aan het plafond. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142349404
Het is wel een soort van humor om hier dit allemaal te lezen en dan te denken "goh sommige hebben echt pech" :')

Sorry :)

Verder als een brug koppen met m'n dronken harsens ben ik niet echt gekomen, knock out, veel bloed ambulance etc.
Dat had trouwens veel pijn moeten doen, maar had al een soort van verdoving, weken erna was minder. :')
Do what you love, love what you do!
pi_142349469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef kree het volgende:
Het is wel een soort van humor om hier dit allemaal te lezen en dan te denken "goh sommige hebben echt pech" :')

Sorry :)

Verder als een brug koppen met m'n dronken harsens ben ik niet echt gekomen, knock out, veel bloed ambulance etc.
Dat had trouwens veel pijn moeten doen, maar had al een soort van verdoving, weken erna was minder. :')
ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel.. :@
S. 2014
J. 2016
pi_142349506
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel.. :@
Dat ook ja :)
Do what you love, love what you do!
pi_142349601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef kree het volgende:

[..]

Dat ook ja :)
Maar ook dingen dat ik denk :r :X
S. 2014
J. 2016
pi_142352436
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...
Dat moest uiteindelijk alsnog gebeuren na tweemaal een apexresectie. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Oh ja, die was ik vergeten. :D Driemaal verdoven waarbij eentje in de wortel zelf en nog hang je aan je nagels aan het plafond. :')
:X Klinkt te herkenbaar.
pi_142353353
Torsio testis, uitstralend naar rug, zij, buik enz. Op twee denk ik mijn schouder uit de kom al was dat nog wel even te doen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_142367897
Galsteenaanvallen staan met stip op 1. Jankend, kruipend en gillend over de vloer ging ik. Een bevalling was er niks bij. :X
Toen eindelijk mijn galblaas verwijderd werd heb ik tijdens de operatie een slagaderlijke bloeding gehad waardoor ik een drain in mijn buik had. Op een gegeven moment moest ik hoesten en voelde ik die drain van binnen verschuiven. Toen had ik weer een helse pijn. Ik kon niet meer normaal ademen want bij elke ademhaling ging ik door de grond van de pijn. Ik lag huilend in het ziekenhuisbed toen de arts langskwam. Die grapte toen nog dat het mijn galblaas niet kon zijn, want die had ik inmiddels niet meer. :') De drain was blijkbaar verkeerd geschoten en bij elke beweging en ademhaling verschoof hij tegen/in/uit mijn buikvlies. Dat was een heel pijnlijke ervaring.

Pijnlijkste herinneringen uit mijn kindertijd zijn:
1. Operatie aan het bot in mijn arm dat in stukken gezaagd/gebroken is en opnieuw aan elkaar gezet is.
2. Nek die plotseling op slot schoot. Ik kom mijn nek nog geen cm bewegen en dat heeft een week geduurd. Continu in dezelfde houding wat zorgde voor veel kramp en pijn in de rest van mijn lichaam, hoofdpijn. En de eerste dagen toch een soort van reflex om steeds je nek te draaien wanneer je iets hoort. Wat een pijn deed dat. ;(
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:24:38 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142367970
na 9 uur wakker worden uit een rugoperatie, dat deed behoorlijk pijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')