door hierop te drukkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Zachtaardig het volgende:
Maar hoe zet ik een foto op mijn ava?
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat niet, maar als de mods TS beu worden is er nog maar weinig te willen
Pics van je tieten?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Zachtaardig het volgende:
Maar hoe zet ik een foto op mijn ava?
Verberg de link dan op z'n minst.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
door hierop te drukken
http://forum.fok.nl/fok/logout
Alsof ik iets verkeerd doequote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat niet, maar als de mods TS beu worden is er nog maar weinig te willen
gevaarlijke boi :squote:
Even hier klikkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Zachtaardig het volgende:
Niet dat jullie mijn prachtige face zullen aanschouwen, maar hoe zet ik dus een foto?
Ik wilde even kijken wat ik kan verwachten als ik Nederlandse familie erbij krijg.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, op FOK! komen was de verkeerde beslissing.
dan zit je hier niet goedquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken wat ik kan verwachten als ik Nederlandse familie erbij krijg.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klonen tijdens een ban is niet toegestaan
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Dit is serieus mijn 2e topic sinds ik hier lid ben en ik ben hier amper een week lid.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Dit is serieus mijn 2e topic sinds ik hier lid ben en ik ben hier amper een week lid.
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/
Dit niet weten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.
Niet waar. Ik wist toen niet hoe dit werkte, toen waren ze een stuk vriendelijker/quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |