nonsensquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kreeg net anders wel een waarschuwing over jou op mijn scherm.
Jawel hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OhDromen kan je niet sturen, dus het wordt lastig om je een oplossing aan te bieden
Echt welquote:
Lucide dromenquote:
over je onderbewustzijn want dat had ik bedachtquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lucide dromenMAAR NIEMAND WEET WAAR DIT TOPIC OVER GAAT
Precies en jawel hoor, je bent te dik en je probeert dat op te lossen door te bewegen in je dromenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lucide dromenMAAR NIEMAND WEET WAAR DIT TOPIC OVER GAAT
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over je onderbewustzijn want dat had ik bedacht
ligt het aan de wereld of ligt het antwoord dieper in jezelf ?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeHelaas
Niemand begrijpt mij
Of mijn topics
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies en jawel hoor, je bent te dik en je probeert dat op te lossen door te bewegen in je dromen
Ik ben de god van de wereld, dus dat probleem lost zichzelf op. Jullie zijn allemaal onbewuste creaturen van mijn geest.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ligt het aan de wereld of ligt het antwoord dieper in jezelf ?
*zemelmodusoff*
oh.. maak me eens een 10/10 danquote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben de god van de wereld, dus dat probleem lost zichzelf op. Jullie zijn allemaal onbewuste creaturen van mijn geest.
Okee maar dat kan dan alleen in mijn hoofd he, want daarin zit je.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. maak me eens een 10/10 dan
is goedquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee maar dat kan dan alleen in mijn hoofd he, want daarin zit je.
Je zag er ineens uit als Jenna Jameson (in haar goeie jaren)quote:
Maar begrijp je nou eigenlijk waar dit topic over gaat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |