Ik snap je punt wel. Op deze manier kan iedereen ter wereld hetzelfde kunstwerk hebben. Ik zie ook niet de print zelf als hetgeen dat als kunst benaderd kan worden, maar het digitale gecreëerde beeld zelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat met een druk op de knop uit dezelfde machine komt rollen niet.. nee..
Helaas...waar kon je vandaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Ik had wel interesse gehad als je wat dichter bij mijn huis woonde pfff
Begrijpelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef rookworst4 het volgende:
Aai niet echt om de hoek... Helmond den haag vind ik iets te ver rijden voor dit stukje kunst.
Ergens in het midden van noord-holland.. Maar is de moeite niet.. Want ik zou dan nog het ene en andere moeten schilderen om het passend te maken...quote:
Ahaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ergens in het midden van noord-holland.. Maar is de moeite niet.. Want ik zou dan nog het ene en andere moeten schilderen om het passend te maken...
Dat is meer vakwerk... maar kunst..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef very het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel. Op deze manier kan iedereen ter wereld hetzelfde kunstwerk hebben. Ik zie ook niet de print zelf als hetgeen dat als kunst benaderd kan worden, maar het digitale gecreëerde beeld zelf.
Ik zal eens een slotje op jou doen, je ziet toch dat er op geboden word.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef habanero het volgende:
grappig al deze opvattingen over kunst![]()
maar buiten het vermaak doe hier maar snel een slotje op ?
Slotjes vragen doe je maar aan de slotenmaker...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef habanero het volgende:
grappig al deze opvattingen over kunst![]()
maar buiten het vermaak doe hier maar snel een slotje op ?
Dat is goed, kom maarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:06 schreef ChefvanOekels het volgende:
[..]
Ik zal eens een slotje op jou doen, je ziet toch dat er op geboden word.
welkom in 1917quote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat je daar je eigen kunnen in verwerkt.. "kunst" uit een machine, is niet "van eigen hand"
Je kan natuurlijk wel je pc als kwast gebruiken...
Voorlopig is ie nog open...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:34 schreef habanero het volgende:
[..]
Dat is goed, kom maar
Buiten dat je er op aan het bieden bent, mag dit hier niet verkocht worden.
Slotje?quote:1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?
• Zelfgemaakte spullen, kunst etc.
Danck uwequote:
Slotje roepers...quote:
Ben je van de Fok Opsporings Dienst ofzo?quote:
Mod die is langs geweest is geen mod van V&A daarom is ie nog open!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:08 schreef very het volgende:
[..]
Ben je van de Fok Opsporings Dienst ofzo?
Zolang je geen mod bent, bemoei je dan ook niet met mod-zaken, zielepoot![]()
Er is al een Mod langs geweest, ik heb al een TR gemaakt maar het topic is vooralsnog gewoon open, dus
Ik hoop dat het je dan een warm gevoel geeft van binnen en het je piemeltje een beetje harder maakt dan ie al isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:13 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Mod die is langs geweest is geen mod van V&A daarom is ie nog open!
Zal wel zo dicht gaan.
Je moet er evenzogoed grif voor betalen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:09 schreef Snowballed het volgende:
Een foto is geen kunst in mijn ogen... of maken flitspalen ook kunst?
Zeker, heb jij dat niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je dan een warm gevoel geeft van binnen en het je piemeltje een beetje harder maakt dan ie al is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |