Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb issues met begrijpend lezen
dat had ik toch gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
kan toch ook een uitdrukking zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maarquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maar
Ahw.quote:
Geen nieuws nog.quote:
Helaas wel. Vrees het ergste.quote:
Grid is al een week spoorloos.quote:
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
D'awh, kan ie ook terug? of is het een hoog balkon?
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstoptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Oh, dat is wel een goede ja. Heb verder alles gedaan, beetje grind uit de bak gestrooid enzo, maar gewoon geen enkel spoor. Ik hoop dat hij gewoon op avontuur is ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.
Ja, Odin is ook eens twee weken weggeweest. Kwam toen opeens aankakken alsof er niks was gebeurd, ging heel veel eten en heeft toen echt twee dagen in z'n mandje geslapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |