abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142296546
Mijn klacht gaat over vrouwen die 'out of your league' zijn. Als eerste is het klachtwaardig, dat ik geen Nederlandse vertaling van 'out of your league' weet te bedenken.

Er zijn twee soorten 'out of your league:' qua uiterlijk en qua omstandigheden. Eigenlijk geloof ik niet in die eerste, want ik ben een alfa. Bij die tweede is leeftijd een voorbeeld. Daar gaat mijn klacht over. Ik was laatst in een winkel, en daar zag ik een vrouw in de rij staan. Meteen zag ik dat het geen normale vrouw was. Ze had een hele leuke uitstraling, knap gezicht, strak figuur, mooie kleding aan en kwam ook nog eens intelligent over. Ideaal zo voor achter de keuken, zou je zeggen. Zoals ze bij TellSell zouden zeggen: "maar er is meer." Ik schat de betreffende vrouw namelijk in als een twintigjarige studente en ik ben een simpele zestienjarige scholier.

Ik als simpele zestienjarige scholier maak daar dus geen kans omwille van mijn leeftijd. Geen enkele knappe twintigjarige vrouw zou iets beginnen met een simpele zestienjarige scholier. Ik ben vanmiddag dus gigantisch gecockblockt door mijn leeftijd/levensfase/persoonlijke situatie. Als mijn ouders dus wat eerder onveilig hadden gepenetreerd, dan had ik nu niet dit topic hoeven schrijven. :(

Wat ik me dus afvraag is, of er nog zulk soort twintigjarige vrouwen zijn als ik die leeftijd heb bereikt. Die twintigjarige vrouwen zien er namelijk een stuk beter uit dan mijn leeftijdsgenoten.

Klacht: gecockblockt worden door leeftijd.
pi_142296568
OP niet gelezen. *O*
(she/her)
pi_142296580
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef Fylax het volgende:
OP niet gelezen. *O*
pi_142296581
quote:
OP niet gelezen. *O*
  maandag 14 juli 2014 @ 20:18:52 #5
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_142296586
te hoog gegrepen voor je :O

nu maar ff lezen
-edit- gelezen, kostbare secondes ;(
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 14 juli 2014 @ 20:19:29 #6
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_142296610
buiten bereik kluns...

daarna niet verder gelezen
pi_142296687
Leuk geschreven voor een simpele 16 jarige scholier.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  maandag 14 juli 2014 @ 20:21:55 #8
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_142296756
Verkapt kijk mij mooi zijn topic van faalscholier :')
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_142296799
quote:
OP niet gelezen. *O*
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Jullie missen wat.

quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
te hoog gegrepen voor je :O

nu maar ff lezen
-edit- gelezen, kostbare secondes ;(
Jij ziet er niet uit alsof je wat beters te doen hebt, dus je zou me juist dankbaar moeten zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef scoober het volgende:
buiten bereik kluns...

daarna niet verder gelezen
Vind ik niet mooi klinken.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef eend112 het volgende:
Leuk geschreven voor een simpele 16 jarige scholier.
Wat voor een cijfer? Nog iets toe te voegen aan mijn klacht?
pi_142296822
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:21 schreef led_lamp het volgende:
Verkapt kijk mij mooi zijn topic van faalscholier :')
Gelukkig leer ik op school hoe ik begrijpend moet lezen.
  maandag 14 juli 2014 @ 20:24:03 #11
427638 led_lamp
Saving the planet
pi_142296862
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:23 schreef fokdenexamen het volgende:

[..]

Gelukkig leer ik op school hoe ik begrijpend moet lezen.
Interpunctie is overrated (of is het over-rated)
Daar aan de boorden van de Waal ligt mijn oude Keizerstad
pi_142296876
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:22 schreef fokdenexamen het volgende:

Wat voor een cijfer? Nog iets toe te voegen aan mijn klacht?
7.3, misschien volgende keer iets meer je fantasieën beschrijven. Dat je haar doggy zou willen nemen ofzo.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142296909
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef fokdenexamen het volgende:
Mijn klacht gaat over vrouwen die 'out of your league' zijn. Als eerste is het klachtwaardig, dat ik geen Nederlandse vertaling van 'out of your league' weet te bedenken.
Boven je stand. Buiten je bereik. Te hoog gegrepen

quote:
Als mijn ouders dus wat eerder onveilig hadden gepenetreerd, dan had ik nu niet dit topic hoeven schrijven. :(

Kleine kans dat het dan jij was. Dat jij jij bent komt omdat van de duizenden zaadcellen die je vader heeft geëjaculeerd net die desbetreffende bij de eicel van je moeder is gekomen die jouw genenpakket voor 50% vertegenwoordig. Een bijzonder kleine kans dat dat op een andere microseconde weer gebeurd zou zijn. Daarom zie je nooit een broer of een zus (behalve eeneïgen) die exact op elkaar lijken. :)
Een heer met stijl
pi_142296992
quote:
6s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Boven je stand. Buiten je bereik. Te hoog gegrepen

[..]

Kleine kans, dat jij jij bent komt omdat van de duizenden zaadcellen die je vader heeft geëjaculeerd net die desbetreffende bij de eicel van je moeder is gekomen die jouw genenpakket voor 50% vertegenwoordig. Een bijzonder kleine kans dat dat op een andere microseconde weer gebeurd zou zijn. Daarom zie je nooit een broer of een zus (behalve eeneïgen) die exact op elkaar lijken. :)
Het ging een beetje om het principe, want ik wilde het mooi verwoorden. Wat ik probeerde te zeggen is, dat ik eerder zou willen zijn geboren.
  maandag 14 juli 2014 @ 20:28:17 #15
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142297049
Een move maken was sowieso lastig geweest al was je wel een jaar of twintig wanneer je moeder nog naast je staat te schreeuwen tegen je dat je niet zo veel snoep moet kopen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_142297066
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef fokdenexamen het volgende:

[..]

Het ging een beetje om het principe, want ik wilde het mooi verwoorden. Wat ik probeerde te zeggen is, dat ik eerder zou willen zijn geboren.
En dat allemaal om die ene meid? Als ze echt zo speciaal is wacht dan gewoon tot je 23 bent, kan ze mooi de cougar uithangen. ^O^
Een heer met stijl
  maandag 14 juli 2014 @ 20:28:59 #17
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_142297077
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:27 schreef fokdenexamen het volgende:

[..]

Kom je later nog wel op terug.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
  maandag 14 juli 2014 @ 20:29:44 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_142297127
Meh ik geloof daar niet persé in maar ik analyseer wel altijd mijn kansen in de zin van; haar exen hadden een motor/auto/dikke portemonnaie/gingen veel uit oid. Dan kan ik het wel schudden want ik heb en doe geen van allen.

then again mischien zijn dat wilde haren en zoekt ze juist dan iemand die niet om luxe en feesten geeft.

Maar meestal heb je dan vrouwen die alleen op de bank goede tijden willen kijken en elke dag ergens heengenomen worden, en een klein tyfus hondje nemen en van die zinnetjes uit hun keel persen als "i hef de pussy i hef make de rools' etc.

of het type dat zo snel mogelijk wil trouwen zodat het recht heeft op alles wat je in je huis hebt staan.

En zoveel heb ik niet in mn huis staan en pussy interreseert me te weinig om daar dingen voor te gaan ondernemen.

Mn handen vragen me ook niet om hondenvoer te halen en die kunnen ook wel om mn lul.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_142297249
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:18 schreef fokdenexamen het volgende:
Ik als simpele zestienjarige scholier maak daar dus geen kans omwille van mijn leeftijd. Geen enkele knappe twintigjarige vrouw zou iets beginnen met een simpele zestienjarige scholier. Ik ben vanmiddag dus gigantisch gecockblockt door mijn leeftijd/levensfase/persoonlijke situatie. Als mijn ouders dus wat eerder onveilig hadden gepenetreerd, dan had ik nu niet dit topic hoeven schrijven. :(

Wat ik me dus afvraag is, of er nog zulk soort twintigjarige vrouwen zijn als ik die leeftijd heb bereikt. Die twintigjarige vrouwen zien er namelijk een stuk beter uit dan mijn leeftijdsgenoten.

Klacht: gecockblockt worden door leeftijd.
Correctie: De klacht moet zijn dat jij een sukkel bent die zich LAAT cockblocken door je leeftijd.
Tenzij jouw leeftijd ook echt aan je af te zien is kan ik je niks kwalijk nemen.
maar toen ik jouw leeftijd had heb ik menig twintigjarige in bed gekregen met het kutsmoesje dat ik minstens achttien was, of soms negentien
Nooit meegemaakt dat een meid me naar mijn I.D. vroeg.
achteraf natuurlijk wel eens trammelant gehad maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Tegenwoordig doe ik het tegenovergestelde en lieg ik dat ik jonger ben, (nu 37) leuk om vrouwen eind twintig in bed te krijgen.
Deze generatie weet echt niet meer wat de kunst van overtuigend liegen is.
pi_142297283
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Een move maken was sowieso lastig geweest al was je wel een jaar of twintig wanneer je moeder nog naast je staat te schreeuwen tegen je dat je niet zo veel snoep moet kopen.
Wat moet ik hierop reageren?

quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En dat allemaal om die ene meid? Als ze echt zo speciaal is wacht dan gewoon tot je 23 bent, kan ze mooi de cougar uithangen. ^O^
Nee, zoals ik al schreef, zijn de vrouwen rond de twintig een stuk aantrekkelijker dan de vrouwen van zestien.
pi_142297329
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:32 schreef fokdenexamen het volgende:

[..]

Wat moet ik hierop reageren?

[..]

Nee, zoals ik al schreef, zijn de vrouwen rond de twintig een stuk aantrekkelijker dan de vrouwen van zestien.
Evengoed wachten tot je 23 bent dan.
Een heer met stijl
pi_142297406
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

Correctie: De klacht moet zijn dat jij een sukkel bent die zich LAAT cockblocken door je leeftijd.
Tenzij jouw leeftijd ook echt aan je af te zien is kan ik je niks kwalijk nemen.
maar toen ik jouw leeftijd had heb ik menig twintigjarige in bed gekregen met het kutsmoesje dat ik minstens achttien was, of soms negentien
Nooit meegemaakt dat een meid me naar mijn I.D. vroeg.
achteraf natuurlijk wel eens trammelant gehad maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Tegenwoordig doe ik het tegenovergestelde en lieg ik dat ik jonger ben, (nu 37) leuk om vrouwen eind twintig in bed te krijgen.
Deze generatie weet echt niet meer wat de kunst van overtuigend liegen is.
Ik zie er gewoon als zestien uit, dus liegen heeft inderdaad geen zin.
pi_142297462
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Evengoed wachten tot je 23 bent dan.
Verschrikkelijk hè? Ook zo vervelend dat mannen meestal een aantal jaar ouder zijn dan de vrouwen.
pi_142297496
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:35 schreef fokdenexamen het volgende:

[..]

Ik zie er gewoon als zestien uit, dus liegen heeft inderdaad geen zin.
Nou en, er zijn ook genoeg jongens die 20 zijn en er uitzien als 16.
Het is gewoon een kwestie van inzet en beloning, hoog durven inzetten en op je smoel durven te gaan.
Helaas worden ze zo niet meer gemaakt.
pi_142297508
Weetje, wanneer je verliefd wordt op iemand dan ga ik er tenminste altijd vanuit dat de persoon van hetzelfde niveau is, qua uiterlijk en alles...

Komt wel goed met je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')