WK is voorbij, dat weet ik.
Maar aangezien de NOS deze ''commentator'' om één of andere reden hoog heeft staan omdat ie ''In meerdere takken van sport thuis is'' zullen we hem nog wel vaker tegenkomen bij andere sportevenementen zoals de tour en dergelijke.
Man!-Man!-Man! Wat kan die vent toch de gang uit een evenement halen, al had Robbe 2X zo hard gelopen als Usain Bolt dan lijkt ie nog langzaam te gaan als je er commentaar van Snoeks overheen gooit.
Deze man is in eigen ogen een wandelende encyclopedie en als ie dat ook echt is leuk voor hem, maar hij is er zo trots op dat ie je iedere minuut bombardeert met overbodige feitjes en weetjes dat ik na een kwartier al overschakel naar de Belg.
Kan er meer over vinden op internet waaruit blijkt dat ik er niet als enige over denk.
In de traditionele media echter hoor je er echter niet al te veel over en er schijnt niemand hem iets in de weg te leggen andere toekomstige elementen te vergallen met zijn oeverloze geouwehoer.
Klacht: Kan die vent geen baan krijgen bij Max of zo voor ouwe van dagen die van geschiedenis houden?